Ik heb toch ook wel een traantje weg zitten pinken op het einde. Vind het toch wel sneu dat Zola werd weggehaald en dat Derek helemaal niets deed om Meredith te troosten. Stoer van Alex dat hij dat dan weer wel deed.
En van Christina zat er natuurlijk aan te komen, maar vond het wel dapper van Owen dat hij nu toch achter haar beslissing ging staan en haar bijstond.
Ik denk dat the Chief wel geschorst zal zijn, maar daar zullen we (denk ik) in de volgende aflevering wel meer over te zien / horen krijgen.
waterige ogen??? Compleet snikkend op de bank leek er meer op :shifty:
Jeetje, wat vond ik het verschrikkelijk om te zien dat Zola weg moest, en Christina die het toch doorzette…had ik niet verwacht
Manlief riep nog ´waarom kijk jij hier naar???’ :mrgreen:
@mayo28 wrote:
waterige ogen??? Compleet snikkend op de bank leek er meer op:shifty:
Jeetje, wat vond ik het verschrikkelijk om te zien dat Zola weg moest, en Christina die het toch doorzette…had ik niet verwacht
Hahah manlief kijkt hier altijd mee en zit net zo snikkend te kijken als ik… :mrgreen:
@Sterretje06 wrote:
@mayo28 wrote:waterige ogen??? Compleet snikkend op de bank leek er meer op:shifty:
Hahah manlief kijkt hier altijd mee en zit net zo snikkend te kijken als ik… :mrgreen:
Mijn man kijkt ookt mee, die snikt niet mee maar die vond het wel heeeel zielig van Zola. Gevoelige mannen he, heerlijk :inlove:
Ooww wat was het gister een trieste aflevering zeg
En henry, :o wat net zo’n mooie aanvulling
Ja, zo ontzettend triest…
Maar er gebeurde opeens zò veel, en vooral dat babietje in de couf greep me weer enorm aan…
Las ik nou ergens op i-net dat Grey´s nu stopt??? zal toch niet
Nee hoor begint in januari weer.
Zou een rare einde zijn als het nu zou stoppen.
sh*t, maar dan moet ik dus wel een maand wachten 8)
Ik zag het gister ook en Private Practice komt dan wij hadden ook zoiets van huh nu alweer maar oke dan in januari weer!!!
Was zeker een heftige aflevering gisteren we zaten echt in spanning … toen ging de telefoon oh heb dat mens best een beetje bot behandeld ja ik wilde toch al geen abo
Ik weet trouwens niet of die hier dan ook te zien is hoor.
In amerika start hij in januari dus weer ik kijk dan al wel :mrgreen:
@mayo28 wrote:
Ja, zo ontzettend triest…
Maar er gebeurde opeens zò veel, en vooral dat babietje in de couf greep me weer enorm aan…
Las ik nou ergens op i-net dat Grey´s nu stopt??? zal toch niet![]()
aaah is het weer op voorlopig.
Ja dat beebietje ook

Heftige aflevering inderdaad! Wel jammer dat Henri nu ineens overleden is. En dan dat einde dat zij uitstappen en die lijken zien liggen… ze hebben dus echt geluk gehad met die botsing!
Ben ook wel benieuwd wat voor staartje het Zola verhaal nog gaat krijgen, want volgens mij is dat toch echt nog niet klaar.
ja vond henri wel een leuke vent jammer dat ie nou ineens weg is
misschien komt ie nog spoken!!
arme teddy had ze net alles wat ze wilde!
had het maandag opgenomen, net even gekeken. Jeetje wat een heftige aflevering weer. Vooral toen Christina hoorde om wie het ging en later toen Meredith en Alex uit de ambulance stapten en die mensen zagen liggen.
Moeten we nu weer lang wachten. Gatver.
ik ben aan het kijken naar de amerikaanse afleveringen, en die zijn echt spraakmakend, kan niet wachten om ze hier in NL te zien. Gewoon echt heel grappig ook nog.
Ik download ze allemaal, dus heb van de week aflevering 12 al gezien en ga nu aflevering 13 downloaden! Vind het zo vervelend dat ik elke keer een week moet wachten! Soms denk ik er even niet meer aan en kan ik 2 of 3 afleveringen tegelijk downloaden en dan allemaal lekker kijken achter elkaar :mrgreen:
Weet iemand wanneer ze weer hier beginnen?
@Dynasty wrote:
Weet iemand wanneer ze weer hier beginnen?
Op de site van net5 staat 12 maart. Duurt helaas nog even

ja, er zal wel een klein beetje tijd moeten zitten tussen de afleveringen in de VS en hier in Nederland. Er zijn in de VS namelijk best wel wat weken die er tussenuit vallen (superbowl, sweeps, etc), en dan zou je in Nederland ook steeds weken hebben waarbij het niet uitgezonden wordt. Als ze in maart beginnen, kunnen ze verder met uitzenden tot het einde van het seizoen zonder onderbrekingen. Ik kan haast niet wachten tot ze in NL op tv zijn, ik kijk ze soms online, maar dat vind ik toch minder fijn kijken(kleiner scherm)
Vandaag gaat het weer verder, maar hoe ging de laatste aflevering ook alweer :oops: :think: