:think: :think: :think: :think:
maar :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: yes het begint weer!
Het eindigde met het ongeluk van Grey en Alex.
Dat ze dat kindje naar een ander ziekenhuis moesten brengen en dat de ambu bij een verkeersongeluk betrokken raakt.
Als ze uitstappen zien ze allemaal mensen op de weg liggen.
Ik zit er al (bijna) klaar voor.
owww jaaa, dat was het! thanks!
volgens mij was hier de laatste aflevering dat Henry dood gaat?
Want het gaat nu halverwege het seizoen verder. In de VS is nu weer even een break, 14 maart de eerste aflevering, dan een tijdje weer niets en dan begin april weer non stop tot half mei. Volgens mij lopen we eind mei dan weer met elkaar synchroon (VS en NL)
er komen wel hele leuke afleveringen, heb ze al gezien.
Ja, nu weet ik het weer. Bedankt :thumbup:
Pan Am is wel afgelopen Ellen :thumbdown: Daarvoor in de plaats desperate housewives, maar dat vind ik te ver gezocht :roll:
ik baal ook van pan am… vind desperate houswives ook niet zo geweldig, maar ga mijn tweede uurtje serie missen vrees ik :oops:
En het derde :lol: :lol:
nou, dat zat er vrees ik nog niet zo goed in in mijn systeem :oops:
Wij hadden vorige week geen aflevering van Greys, aanstaande donderdag weer.
Desperate housewives heeft hier nog maar 6 afleveringen tot de series finale… :?
Jaaa ZOLA :inlove:
Jaa hier ook weer gezien :mrgreen: er 5 min later ingevallen, heb ik iets intressants gemist?
Nee niet echt, ja Henry ging dood natuurlijk en Altman moest die vrouw redden dus wilden ze het haar niet vertellen. (Moest er wel weer even in komen). Wij zitten namelijk ook nog in de oude seizoenen (3 zijn we nu haha :D)
Zat gisteren in het theater en bedacht me daar dat ik vergeten ben GA op te nemen :wall: :wall: :wall: Weet iemand waar ik de aflevering online kan bekijken???
ben nu de aflevering van gister aan het bekijken maar vind er bar weinig aan
Er was gisteren ook echt geen reet aan :silenced:
Dat ´what if´ gebeuren hoeft van mij niet…
licht me eens in… ik heb alleen het einde gezien (de laatste minuut…)
ik ben wel benieuwd…
Naja…het was gewoon raar. Het ging over ´what if´. Meredith vroeg zich af wat er gebeurd zou zijn als haar moeder geen alzheimer gehad zou hebben.
Maar even in een spoiler…ook al is het eigenlijk niet relevant voor de serie volgens mij :think:
De moeder van Meredith was getrouwd met Webber. Meredith heette ook geen Grey maar Webber (toch knap, zwarte vader…hartstikke blank :mrgreen: )
Torres was getrouwd met Owen en hadden 3 kinderen. Christina en Meredith waren geen vriendinnen. Meredith was verloofd met Alex, maar die ging vreemd met April. Derek was getrouwd met Addison, die zwanger is. Maar de baby bleek van Marc te zijn. En Lexie was een crackverslaafde die een pacemaker nodig had.
Echt…sloeg helemaal nergens op :mrgreen:
mayo… en weet je wat het ergste is… nu wil ik juist graag zien… :lol:
maar heb iig niks gemist…
Ik heb de aflevering opgenomen, maar zo te horen was het dus niet zo leuk
Het sloeg inderdaad nergens op, maar ik vond het zo’n leuke aflevering :inlove: Ik hoop dat het what-if-verhaal volgende keer weer verder gaat :shifty: