dat hoop ik niet, want dan gaat mijn maandagavondhumeur drastisch naar beneden…
o, haha, grappig die verschillende meningen :mrgreen:
Ik ben nu in ieder geval wel erg nieuwsgierig geworden!
@knipoogje1983 wrote:
dat hoop ik niet, want dan gaat mijn maandagavondhumeur drastisch naar beneden…
Komt wel goed schatje #schenktroosviceein
@Melanie wrote:
@knipoogje1983 wrote:dat hoop ik niet, want dan gaat mijn maandagavondhumeur drastisch naar beneden…
ik voel me meteen een stuk beter! :mrgreen:
@knipoogje1983 wrote:
@Melanie wrote:@knipoogje1983 wrote:dat hoop ik niet, want dan gaat mijn maandagavondhumeur drastisch naar beneden…
ik voel me meteen een stuk beter! :mrgreen:
Kijk :inlove:
Toch nog wat goeds gedaan vandaag :lol:
Geen what ifs inderdaad, wel wat dingen waarvan ik hoop dat het goed komt, 1 stel wat de weg naar elkaar écht terug moet gaan vinden bijvoorbeeld. Maar ik loop voor dus hoop nu dat ik niets verknal voor anderen :oops:
Melanie,
Welk stel bedoel jij? En hoe ver loop jij voor? Ik woon in Amerika, dus ik loop helemaal gelijk [/spoiler]
@Rebecca* wrote:
Melanie,
Welk stel bedoel jij? En hoe ver loop jij voor? Ik woon in Amerika, dus ik loop helemaal gelijk[/spoiler]
ik loop niet gelijk maar
ben wel gewoon reuze nieuwsgierig

@Rebecca* wrote:
Melanie,
Welk stel bedoel jij? En hoe ver loop jij voor? Ik woon in Amerika, dus ik loop helemaal gelijk![]()
Ik loop ook gelijk met Amerika, zo was het een week niks, 1 aflevering en nu weer twee weken niks geloof ik #frustratie
Owen en Cristina! en tegelijk ook Mer en Cristina en eigenlijk ook Mark en Lexi #zucht
Hahahaha, I know what you mean!! Ik hoop vooral dat Mark en Lexie weer bij elkaar komen!!
@Rebecca* wrote:
Hahahaha, I know what you mean!! Ik hoop vooral dat Mark en Lexie weer bij elkaar komen!!
dat hoop ik ook. de aflevering van afgelopen donderdag met die leeuw was weer top
Net de What If gezien. Vond het eigenlijk wel geinig, maar niet voor meer dan een aflevering hoor. Maandag weer normaal hoop ik.
voor de amerika kijkers:
komen owen en cristina weer bij elkaar??
Tot nu toe niet… Ze hebben wel met elkaar geslapen in de laatste aflevering, mar daarna gaf Cristina aan dat ze weg gaat…
hier ook een trouwe downloader
laatste afl. van het seizoen was weer leuk…ik dacht nog van er moet wel iets gebeuren op het einde, want dit is niet grey’s om zo niet dramatisch te eindigen.
hoewel de laatste 3 jaar de seizoensluiter wel duizend keer spannender waren maar toch!
wanneer is de seizoenssluiter?
Teun, ik denk niet dat je de laatste aflevering van het seizoen al hebt gezien, die wordt a.s donderdag namelijk pas uitgezonden
ik vond m best shocking
@Christine wrote:
ik vond m best shocking![]()
echt… vond het nog niet zo spannend…
hoop alleen niet dat dit de laatste was… maar denk het niet…
Ik heb inmiddels tm afl 22 gezien. Ik weet niet welke gisteren op TV was. Ik download ze ook. Maar volgens mij hoeft het onderstaande niet in een spoiler. Het zegt niets over het verloop van de serie.
Ik heb me erg verbaasd hoe die examens werden afgenomen. Ik bedoel: in een hotelkamer in plaats van een examenlokaal. Alleen mondeling, in plaats van ook schriftelijk en dan is er maar een dag mogelijk. Inhalen op een andere dag kan niet.
Raar hoor! Zou dit systeem ook echt in de USA worden toegepast?
@Rebecca* wrote:
Teun, ik denk niet dat je de laatste aflevering van het seizoen al hebt gezien, die wordt a.s donderdag namelijk pas uitgezonden
Klopt, heb wel een teaserfilmpje gezien van aanstaande donderdag, dat word janken gok ik :oops: