onderstaande niet lezen als je niet net als ik ook al zover bent als in de US en dan ook alleen als je ook de US fora volgt met de voorspellingenik denk dat ik vrijdagochtend ook zit te snotteren.
maar ik ben aan het nadenken, want ze zeggen dat er een major character uitgaat.
Vanuit de contractverlenging kunnen het niet
Meredith, Christina, Alex, Mark en Jackson zijn.
Daarnaast zijn het ook niet Webber en Bailey, want ook die contracten zijn verlengd.
Het schijnt iemand te zijn aan boord van het vliegtuig, dan valt ook Owen af, want die bleef in Seattle Mercy West achter.
Dan blijven over: Lexie, Derek, Teddy, April, Arizona, Ben en Callie. Mis ik nog iemand? Ik vind het vrij spannend. Ook fijn dat het een double back aflevering is
oh haha nou gelukkig dat ik het verkeerd had dan :oops:
dan hopen op echte knaller weer
Esther ~
Patrick Dempsey (Derek) heeft zijn contract al verlengd, Eric Dane (Mark) is de gene die het nog niet verlengd had. De persoon die eruit gaat komt om bij het vliegtuigongeluk, althans, volgens de tv hier dan. Uitgaand van de personen die in het vliegtuig zaten en de contract verlengingen, zou het alleen Arizona, Lexie, of Mark kunnen zijn.
Mijn gok is Arizona, omdat ze in het verleden al eens een aantal afleveringen weg is geweest (toen ze in Afrika zat in de serie)
lexi en mark zijn echt te leuk in de serie om eruit te gaan, dus dan hoop ik op arizona :mrgreen:
nog maar 2 dagen wachtennnn
@Elka wrote:
Ik heb inmiddels tm afl 22 gezien. Ik weet niet welke gisteren op TV was. Ik download ze ook. Maar volgens mij hoeft het onderstaande niet in een spoiler. Het zegt niets over het verloop van de serie.
Ik heb me erg verbaasd hoe die examens werden afgenomen. Ik bedoel: in een hotelkamer in plaats van een examenlokaal. Alleen mondeling, in plaats van ook schriftelijk en dan is er maar een dag mogelijk. Inhalen op een andere dag kan niet.
Raar hoor! Zou dit systeem ook echt in de USA worden toegepast?
Het zou denk ik best redelijk de realiteit moeten zijn; ik kan me nl voorstellen dat ze allemaal tegelijk moeten worden afgenomen (net zoals centraal examen hier in NL) en mondeling heb je veel meer ruimte tot overleg en het laten zien van inzicht dan schriftelijk.
En de locatie…tja dat weet ik niet

iemand de seizoens sluiter al gezien??
@teun wrote:
iemand de seizoens sluiter al gezien??
Yep! wat moet ik ervan zeggen; Ik vond het jammer. echt heel jammer.
Ja ik heb hem vanmorgen ook al gezien.
Jammer dat we nu weer zolang moeten wachten :?
wanneer komt het weer terug dan?
zeker pas sept. ofzo?
en (niet lezen als je de laatste afl nog niet gezien hebt)
waarom lexiiiiii
ze was echt een van mijn favo’s in de serie,echt heel jammer
Damn wat een zelfbeheersing heb ik nodig om niét op die spoilers te klikken :oops: :mrgreen:
Nog héél even dan liggen de kindjes op bed en gaan we er voor zitten…
@Melanie wrote:
Damn wat een zelfbeheersing heb ik nodig om niét op die spoilers te klikken :oops: :mrgreen:
Mel, je hebt mss wel zakdoekjes nodig. Het scheelde bij mij niet veel.
Bluh…wat een piep einde :o
Even laten bezinken hoor…
@Esther75 wrote:
@Melanie wrote:Damn wat een zelfbeheersing heb ik nodig om niét op die spoilers te klikken :oops: :mrgreen:
Mel, je hebt mss wel zakdoekjes nodig. Het scheelde bij mij niet veel.
nou ik kon beter een emmer onder mijn hoofd houden hoor :lol:
potverdrie, kom ik toevallig op Pinterest iets tegen waardoor ik de afloop al weet terwijl ik de serie gewoon op Net 5 volg. Grrrrr…. :thumbdown:
Ik kijk ook alleen op net5. Hoever loopt Net5 achter. Weet iemand dat?
volgens mij maar 3 afleveringen ofzo
heel weinig maar!
okay, bedankt!
Nou, hier worden de afleveringen van vanavond opgenomen. Ik heb gewerkt tot 21:00 uur. Manlief zit een film te kijken, dus ik kan niet meteen gaan kijken helaas.
gisteren examens (vond het eigenlijk helemaal niet zo vreemd dat het in kamers was had het anders verwacht)
en de uitslag,
hoeveel afleveringen komen er nog?
@Pitje27 wrote:
gisteren examens (vond het eigenlijk helemaal niet zo vreemd dat het in kamers was had het anders verwacht)
en de uitslag,
hoeveel afleveringen komen er nog?
Dat vroeg ik me ook af en blijven het er 2??
Ik had trouwens wel verwacht door het verhaal dat April ging zakken.
dus nu nog 2… tja en degene die niet geslaagd was had ik ook wel verwacht…
lag een beetje voor de hand…
vond meredith wel grappig tijdens het examen… uitleg, vuilnisbak, en weer verder en dan de reactie, hebben jullie nog nooit kots gezien…