goed dat ik het zie! :dance:
veel plezier vanavond allen :dance:
(misschien kijk ik het wel nog een keer als er niks anders leuks op tv is :mrgreen:)
in vs vorige week alweer geen uitzending, word ik altijd zo moe van al die breaks… :silenced:
Ik ben zo benieuw :lol:
Je kan altijd nog mijn vvv verloofde kijken, zag ml afgelopen weken, vreselijk programma :silenced:
ik vind dat dus heel grappig, tenminste, ik vind de man die sander speelt heel erg grappig! het lijkt me echt heerlijk om zo iemand te spelen.
verder is het natuurlijk een draak van een programma, en ik denk dat ik als ouder echt zo not amused zou zijn!
@fluppie wrote:
ik vind dat dus heel grappig, tenminste, ik vind de man die sander speelt heel erg grappig! het lijkt me echt heerlijk om zo iemand te spelen.
verder is het natuurlijk een draak van een programma, en ik denk dat ik als ouder echt zo not amused zou zijn!
haha, vreselijk programma, maar ik zie soms voorstukjes of eindjes voorbij komen en die man die Sander speelt heeft wel een hele leuke rol inderdaad :mrgreen: Dat met die witte onderbroek en pindakaas. Geweldig. Maar goed, verder kijk ik dus niet. Kan alles wel gaan volgen.
@fluppie wrote:
Ik vind haar echt vreselijk, en haar moeder helemaal, jemig wat een gezeur over dikke mensen :wall:
Sanders speelt het wel heel goed

Wat is er ook alweer met Arizona gebeurt?
Die was toch ook overleden bij de crash?
Lijkt wel of er een stuk mist. Of ligt dat aan mij? :think:
Wel weer erg fijn dat het begonnen is :dance:
Tranen hier hoor, ik gok datwedat gemiste deel later zullen zien in een andere aflevering
mark en baby…veeg me op
Ow ja dat was er met robbins. Zo jammer dat mark dood is!!!
@teun wrote:
mark en baby…veeg me op![]()
Mij ook, ik zit hier nog steeds te janken hoor, niet normaal, sinds roan er is ben ik echt een emotioneel wrak en nu tijdens de zwangerachap helemaal

Jaa ik meende al dat ze wat met dee voe had, maar was nu helemaal duidelijk he
O Men … wat heftig allemaal zeg. Snik snik.
Heb een heel deel van het begin gemist
dat heb ik dus ook… heb 20 min gemist…
wat is er toen gebeurd??
het ging eigenlijk gewoon verder in het ziekenhuis. er is niks laten zien hoe het nu verder ging na de crash. ik moest er wel even inkomen, want ik had me echt verwacht dat het na de crash verder zou gaan.
maar o o o wat was het een heftige aflevering, mark met sofia
en arme callie, de papa van haar kindje dood en dr vrouw fysiek en emotioneel in de kreukels
zal volgend seizoen wel wennen worden, geen mcsteamy EN mcdreamy meer
@fluppie wrote:
het ging eigenlijk gewoon verder in het ziekenhuis. er is niks laten zien hoe het nu verder ging na de crash. ik moest er wel even inkomen, want ik had me echt verwacht dat het na de crash verder zou gaan.
maar o o o wat was het een heftige aflevering, mark met sofia
en arme callie, de papa van haar kindje dood en dr vrouw fysiek en emotioneel in de kreukels
zal volgend seizoen wel wennen worden, geen mcsteamy EN mcdreamy meer
huh, mcdreamy ook eruit? Niet leuk :naughty:
Weet je. Het is gewoon ook net alsof je ze allemaal zo goed kent… Belachelijk gewoon, het is een TV PROGRAMMA MAR!!! Maar ik ben zo verknocht aan die karakters… En het ging met mij goed tot het shot van Mark en Sofia… Pfoeoeoeh…