Grey's Anatomy, seizoen 8

@fluppie wrote:

het ging eigenlijk gewoon verder in het ziekenhuis. er is niks laten zien hoe het nu verder ging na de crash. ik moest er wel even inkomen, want ik had me echt verwacht dat het na de crash verder zou gaan.

De volgende aflevering laat het een en ander na de crash zien :wink:

Heb ook weer gekeken en ook lekker zitten janken natuurlijk… Als had ik voor de aflevering per ongeluk gezien dat Mark dood ging, dat wild eik dus helemaal niet weten van tevoren! Pffff. Zat wat te zoeken op internet en toen stond er ineens iets over dat de fans het niet leuk vinden dat mark dood is, bla bla bla, dus ik denk neeeeeeeeee! Bah…

Nouja, maandag weer. Ik moest trouwens ook wel even inkomen, had ook verwacht dat het bij de crash verder zou gaan eigenlijk. Wel vreemd trouwens dat Mark in coma lag, want in de laatste aflevering was er bijna niets met hem, hij zat gewon bij Lexie tot ze dood ging, dus tsja. Maarja, ze moesten iets natuurlijk toen ie aangaf te willen stoppen.

Nee, bij de laatste aflevering van de crash was al duidelijk dat het niet goed ging met Mark. Hij werd aangetikt door iemand en reageerde toen ineens niet meer.

Kijken er andere ook versneld?

Net aflevering drie gezien…

Ik had echt moeite met het drooghouden zeg, Arizona & Callie en Owen & Christina… ahh :frowning: April en Jackson maakte het dan wel weer een beetje goed :smiley:

yes

ik begrijp alleen niet dat arizona zo boos is op callie, als dokter zou ze toch juist ergens moeten snappen dat dit de enige oplossing was voor haar… maar goed het is natuurlijk haar eigen verdriet op iemand anders richten, maar omdat dan bij je eigen partner te doen… en die nieuwe co assistent zal straks zeker met alex gaan gok ik zo

Haha ja dat dacht ik ook al! Vind Arizona wel sneu… Zo’n persoonsverandering dat een enkeltje psychiatrische kliniek/afdeling ook nog wel in de verhaallijn past… Al hoop ik ze gewoon gauw weer samen happy te zien.

Ooooo… Moeilijk om niet onder de spoilers te kijken, maar ik doe het niet.

@meisje1974 wrote:

Ooooo… Moeilijk om niet onder de spoilers te kijken, maar ik doe het niet.

:clap: :clap: :clap:

Ik kijk ook niet :angel:

het was weer een heftige aflevering om te zien gister vond ik.

ik vond christina’s verhaal ook heel heftig.

ik vond eigenlijk dat de aflevering van gisteren met vorige wk had moeten ruilen, nu zat je te kijken en wist je al wat er ging gebeuren…

Janneke, en het dan toch niet droog kunnen houden toen Mark in coma ging hè 8)

Ik snapte alleen niet zo goed die opleving. En zo helder nog wel. Is dat normaal bij coma patienten?

Ik heb het ook niet gelezen :dance: , zie het volgende week wel.

Ml zat ook te zagen dat ie het irriant vond dat ze hadden moeten ruilen met vorige week, dat ie zo moets opletten hahaha :thumbup:

@mayo28 wrote:

Janneke, en het dan toch niet droog kunnen houden toen Mark in coma ging hè 8)

nou om eerlijk te zijn niet…

ik baalde vorige wk al dat hij dood ging… had liever arizona zien gaan…

vond ze gisteren gewoon ronduit vervelend…

Ik kijk, hopelijk is het niet te emo, ben een emo wrak momenteel :shifty: :wink:

sterkte :-*

ben benieuwd of er volgende week een uitzending is op net 5,want deze aflevering is de laatste die er uit is in de vs…

dan zou er nog maar 4 dagen tussen zitten tussen de vs en nl… vroeger was dat wel eens een heel seizoen haha

Niet heel spannend vond ik het gisteren.

het was een keer een saaiere aflevering ja, ik had een keer geen tissues nodig :angel: :mrgreen:

ik vond m wel grappig! ik vond bailey echt heel leuk en avery en kepner hahahaha!

ik vond het op zich wel ontroerend dat arizona zich iets meer openstelt voor callie

@mayo28 wrote:

het was een keer een saaiere aflevering ja, ik had een keer geen tissues nodig :angel: :mrgreen:

Ik had ze ook niet nodig hahahaha