het ging eigenlijk gewoon verder in het ziekenhuis. er is niks laten zien hoe het nu verder ging na de crash. ik moest er wel even inkomen, want ik had me echt verwacht dat het na de crash verder zou gaan.
De volgende aflevering laat het een en ander na de crash zien :wink:
Heb ook weer gekeken en ook lekker zitten janken natuurlijk… Als had ik voor de aflevering per ongeluk gezien dat Mark dood ging, dat wild eik dus helemaal niet weten van tevoren! Pffff. Zat wat te zoeken op internet en toen stond er ineens iets over dat de fans het niet leuk vinden dat mark dood is, bla bla bla, dus ik denk neeeeeeeeee! Bah…
Nouja, maandag weer. Ik moest trouwens ook wel even inkomen, had ook verwacht dat het bij de crash verder zou gaan eigenlijk. Wel vreemd trouwens dat Mark in coma lag, want in de laatste aflevering was er bijna niets met hem, hij zat gewon bij Lexie tot ze dood ging, dus tsja. Maarja, ze moesten iets natuurlijk toen ie aangaf te willen stoppen.
Nee, bij de laatste aflevering van de crash was al duidelijk dat het niet goed ging met Mark. Hij werd aangetikt door iemand en reageerde toen ineens niet meer.
ik begrijp alleen niet dat arizona zo boos is op callie, als dokter zou ze toch juist ergens moeten snappen dat dit de enige oplossing was voor haar… maar goed het is natuurlijk haar eigen verdriet op iemand anders richten, maar omdat dan bij je eigen partner te doen… en die nieuwe co assistent zal straks zeker met alex gaan gok ik zo
Haha ja dat dacht ik ook al! Vind Arizona wel sneu… Zo’n persoonsverandering dat een enkeltje psychiatrische kliniek/afdeling ook nog wel in de verhaallijn past… Al hoop ik ze gewoon gauw weer samen happy te zien.