Grey's Anatomy, seizoen 8

@knipoogje1983 wrote:

pfff ik zag dat er hier weer gepost was en was even bang dat ik gisteren de aflevering gemist had doordat ik ziek in bed lag.

fijn dat het “pas” 15 oktober begint!

haha, kan ik me voorstellen. Inderdaad gelukkig pas 15 oktober.

Eerst doen ze altijd 3 weken reclame op Net5 om ons weer lekker te maken!

Heb er al weer zin in. Ik zet de harddisk weer op automatisch opnemen, zodat ik geen aflevering kan missen :mrgreen:

Zwangerschaps hormonen helpen zeker niet mee, maar ik heb gelijk al weer zitten huilen… :cry:

vanmiddag ook maar weer even kijken!

heb het geduld niet om op tv te wachten dus online :inlove: :thumbup:

Ik heb geen last van zwangerschapshormonen en heb ook weer een potje gejankt. Wat een start van een nieuw seizoen :thumbup:

En hoe kijken jullie dat dan online? Via welke site of gaat dat op een andere manier?

En zit daar ondertiteling bij?

@cees77 wrote:

En hoe kijken jullie dat dan online? Via welke site of gaat dat op een andere manier?

Ik kijk het gewoon op tv, maar ik woon dan ook in de vs. Ik weet dat ze te downloaden zijn, maar geen idee hoe of wat of waar…

@Rebecca* wrote:

@cees77 wrote:

Ik kijk het gewoon op tv, maar ik woon dan ook in de vs. Ik weet dat ze te downloaden zijn, maar geen idee hoe of wat of waar…

Oneerlijk ja :hand: :angel: :wink:

@Sennapen wrote:

Oneerlijk ja :hand: :angel: :wink:

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Nouja ik kijk toch samen me ml, dus ga niet eerder kijken op internet, maar was wel nieuwschierig waar je dat dan keek enzo en of het met ondertiteling is

:lol:

geen ondertiteling, en het is livestream kijken. niet downloaden. beetje snelle verbinding is gewenst :wink: series komen dag na uitzending in USA online

kijk er van alles, grey’s, private practice, glee, vampire diaries, true blood

jaja serie junkie :oops: :lol:

Owww dan wil ik sowieso niet kijken, ik hou van ondertiteling haha

ikdownload ze, meestal binnen een paar minuten binnen.

maar inderdaad geen ondertitels…

spoiler niet lezen als je net 5 kijkt, alleen voor mensen die tegelijk met vs zijn!!

ik dacht dat mark dit seizoen voor het laatst was ipv nu al eruit :cry: wat een drama…ik von m. in het vliegtuig in paniek ook zo erg …en mark op het einde met zn dochertje…janken!!

Teun

Ik had gisteren nog gelezen dat er nog een paar afleveringen komen waarin hij nog voorkomt. Zullen denk ik flashbacks zijn ofzo. De aflevering van volgende week laat zien wat er precies tussen de laatste aflevering van vorig seizoen is gebeurd en die van gisteren dus daar zit hij als het goed is ook nog in

ik heb gejankt toen lexi ging, maar met Mark vond ik het wel goed zo, anders was hij toch alleen maar ongelukkig geweest wrs. Mark was juist leuk om de humor. Tijd voor een nieuwe knappe dokter :wink:

Lag dubbel om bijnaam bcb voor bailey :lol:

Jaa hetis me gelukt, heb ze niet gelezen!! :dance:

@Sennapen wrote:

oww dat is wel knap… ik heb ze wel gelezen :oops: kon me niet beheersen…

enne gefelicieerd met je zwangerschap!!

Goed bezig sennapen :lol:

Ik vind dat ook altijd moeilijk. Maar tis toch leuker om een aflevering te kijken zonder te weten wat er gebeurd! Maar sowieso is het weer heerlijk kijken !

VANAVOND!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

@knipoogje1983 wrote:

@Sennapen wrote:

oww dat is wel knap… ik heb ze wel gelezen :oops: kon me niet beheersen…

enne gefelicieerd met je zwangerschap!!

Thanx ellen :-*

En ja vanavond!!! :dance: