Nouja ik kijk toch samen me ml, dus ga niet eerder kijken op internet, maar was wel nieuwschierig waar je dat dan keek enzo en of het met ondertiteling is
ikdownload ze, meestal binnen een paar minuten binnen.
maar inderdaad geen ondertitels…
spoiler niet lezen als je net 5 kijkt, alleen voor mensen die tegelijk met vs zijn!!
ik dacht dat mark dit seizoen voor het laatst was ipv nu al eruit wat een drama…ik von m. in het vliegtuig in paniek ook zo erg …en mark op het einde met zn dochertje…janken!!
Ik had gisteren nog gelezen dat er nog een paar afleveringen komen waarin hij nog voorkomt. Zullen denk ik flashbacks zijn ofzo. De aflevering van volgende week laat zien wat er precies tussen de laatste aflevering van vorig seizoen is gebeurd en die van gisteren dus daar zit hij als het goed is ook nog in
ik heb gejankt toen lexi ging, maar met Mark vond ik het wel goed zo, anders was hij toch alleen maar ongelukkig geweest wrs. Mark was juist leuk om de humor. Tijd voor een nieuwe knappe dokter
Ik vind dat ook altijd moeilijk. Maar tis toch leuker om een aflevering te kijken zonder te weten wat er gebeurd! Maar sowieso is het weer heerlijk kijken !