Gooische Vrouwen...

Dingen die in het echte leven kunnen gebeuren, kunnen ook in een serie gebeuren. Ik vond het niet leuk om te zien, maar kan het wel relativeren. Blij dat het mij niet overkomt en blij dat het geacteerd is.

En ik hoop maar dat er iemand is die er van geleerd heeft. Ik zie het juist als iets positiefs dat dit getoond wordt, hoe erg het ook is … juist om het laatste, dat je beseft dat dit kan gebeuren als je een kind alleen in bad achter laat. Probeer het eens van de positieve kant te zien van de makers van dit programma. Niet willen shockeren maar juist voorkomen dat dit in het echt gebeurt.

Ik kan me ook nog spotjes herinneren van een klein ukkie die een pot verse thee van het tafeltje trekt. Je ziet niet dat het over het ukkie heen komt, maar het is wel duidelijk dat dit gaat gebeuren als het spotje is afgelopen. Daar krijg ik ook koude rillingen van, maar let gelijk weer extra goed op dat ik hete dranken buiten bereik van mijn kinderen hou.

En dat oude spotje met twee kinds die achter een vlieger aan rennen en het jochie vol enthousiastme voor een auto rent … baf … einde spotje. Brrr … ik zag het laatst weer na jaren en nog krijg ik het er koud van, maar het blijft wel hangen en juist daarom werkt het.

Ik hoef dit echt niet van de positieve kant van de makers te zien hoor, ik hoef er ook echt niet van te “leren” in een tv-serie. Daar hebben we het nieuws, spotjes en de kranten wel voor.

Hoe vaak hebben we de afgelopen zomer tragisch genoeg vernomen dat er een kindje in een (zwem) bad is verdronken ? Ik kan ze op 1 hand niet tellen in ieder geval!

Ik snap de drukte erom niet zo…het is een serie hoor het is niet echt…

Kreeg ook wel de kriebels ervan, vind het spannend, ben benieuwd hoe het afloopt. Hou wel van spanning, daarvoor kijk ik serie’s…vooral met veel drama daar hou ik wel van. Nogmaals het is niet echt het is tv.

@hendrika wrote:

ik vondt het ook een vreselijk stukje maar ja zoiets kan je helaas dus ook verwachten in zulke serie’s

wat ik ook een vreselijk stukje vondt was dat hoe heet hij die hm in elkaar geslagen werdt vindt ik ook al zo verschrikkelijk.

mijn hub zat achter de pc en die keek van het stukje van remi in bad zelf op en zat er ook over te mopperen maar dan meer in de zin van: jee dat kind zit in bad dat kan niet gaat ze op de bank zitten zuipen.

Ik vroeg me af of het woord homo niet mag ofzo? Vindt die sterretjes een beetje raar eerlijke gezegd.

Ik heb ook zitten kijken en ik had het opgenomen op de dvr en heb het stukje gewoon doorgespoeld. Ben wel benieuwd wat er uiteindelijk gaat gebeuren.

het is toch eignelijk ook een drama serie… niet echt een comedie… ik bedoel… de crisis waar evert nu in zit de miskraam van roelien de dood van oww hoe heet ze ook alweer :oops: de overspel van cheryl in het eerste seizoen ofzo en die tipi wan kan nou niet echt comedie noemen wat zij allemaal heeft gedaan… (kan me een lijk begraven in de tuin van cheryl en martin herrineren) en indd de discriminatie van claire op de vriend van d’r dochter… de ‘pedagogisch medewerker…’ wel een mooie klap in d’r gezicht dat ze zwanger is trouwens vond ik wel mooi :silenced:

denk trouwens dat het niet zo afloopt dat remi dood gaat mijn eigen idee heb ik maar eff in spoiler gezet denk dat cheryl of martin (of helemaal als twist… die moeder van vlinder (sorry naam weer kwijt :oops: ) net op tijd binnen komen claire nock out treffen remy nog in bad half aan het verdrinken en dan dat ze snel naar het ziekenhuis gaan… en dat ze gelijk zien (cheryl en roelien etc dat claire echt een drank probleem hebben) ken ook nog een verhaal dat echt is gebeurd… kleintje in bad (2jaar) vader helemaal knock out naast het bad (drank…) blikjes naast hem… gelukkig goed afgelopen

@sensje wrote:

@hendrika wrote:
ik vondt het ook een vreselijk stukje maar ja zoiets kan je helaas dus ook verwachten in zulke serie’s

wat ik ook een vreselijk stukje vondt was dat hoe heet hij die hm in elkaar geslagen werdt vindt ik ook al zo verschrikkelijk.

mijn hub zat achter de pc en die keek van het stukje van remi in bad zelf op en zat er ook over te mopperen maar dan meer in de zin van: jee dat kind zit in bad dat kan niet gaat ze op de bank zitten zuipen.

Ik vroeg me af of het woord homo niet mag ofzo? Vindt die sterretjes een beetje raar eerlijke gezegd.

hihi moet persoonlijk zeggen dat toen ik het las met die sterretjes ik in eerste instantie aan de hema moest denken :oops:

@Dynasty wrote:

@sensje wrote:
@hendrika wrote:

hihi moet persoonlijk zeggen dat toen ik het las met die sterretjes ik in eerste instantie aan de hema moest denken :oops:

Ik dus ook. Wij hadden het nog niet gekeken, maar ik had hier wel gelezen, dus ik zat te wachten dat Yari de Hema binnen zou lopen en daar in elkaar geslagen zou worden. :mrgreen:

Whaha hilarisch :thumbup:

@Maxime wrote:

@Dynasty wrote:
@sensje wrote:
@hendrika wrote:

Ik dus ook. Wij hadden het nog niet gekeken, maar ik had hier wel gelezen, dus ik zat te wachten dat Yari de Hema binnen zou lopen en daar in elkaar geslagen zou worden. :mrgreen:

mooi ben niet de enige :mrgreen: :mrgreen:

had ik het inderdaad even anders moeten neer zetten, maar goed nu zaten sommige te wachten op de hema :lol:

heb gisteren nog even geprobeerd ye google, om te kijken of er iets bekend was voor het deel van aankomende week maar helaas kon ik niks vinden.

zelf heb ik ook het idee dat er iemand langs komt om even te kijken en het net op tijd is, en ze zich laat opnemen om te helpen met haar drank probleem.

@Dynasty wrote:

@Maxime wrote:
@Dynasty wrote:
@sensje wrote:
@hendrika wrote:

mooi ben niet de enige :mrgreen: :mrgreen:

Hema zit daar wel een paar meter vandaan trouwens, letterlijk dan :mrgreen:

En zoals ik al had verwacht…loopt het met een sisser af!!

Gelukkig maar, dat wel. Kijkt toch wel een stuk relaxer zo :wink:

Was het vorige week zo’n misselijke cliffhanger…gaan ze vervolgens helemaal over de scene heen en zitten ze de volgende ochtend aan de koffietafel het erover te hebben :shock: :roll:

Remy was blijkbaar op tijd gevonden. Gelukkig maar, dat voorop gesteld maar ik vind het erg jammer dat ze, als de schrijvers al een punt wilden maken :? , niet op de scene door zijn gegaan dat Cheryl haar zoontje alleen in bad aantreft…

dat vond ik ook, zit ook te kijken!

Wat ik dan wel weer enorm kan waarderen is de keuze van de muziek :thumbup: Metallica :thumbup:

grrr gemist bedankt vriendlief… :evil: :evil: en je kan het zeker alleen maar terug kijken door te betalen eff de gids doorspitten hoor

grr net dus gedaan morgen word het herhaald om 8uur balen! heb dan bar dienst :evil:

@Karin2 wrote:

Wat ik dan wel weer enorm kan waarderen is de keuze van de muziek :thumbup: Metallica :thumbup:

welk liedje van metallica :inlove: :inlove: ??

Het meest commerciële nummer van ze :wink:

:thumbup:

@Dynasty wrote:

grrr gemist bedankt vriendlief… :evil: :evil: en je kan het zeker alleen maar terug kijken door te betalen eff de gids doorspitten hoor

grr net dus gedaan morgen word het herhaald om 8uur balen! heb dan bar dienst :evil:

Via de site van RTL kan je em terug kijken…lucky you!!