Gooische Vrouwen...

@El73 wrote:

@Dynasty wrote:
grrr gemist bedankt vriendlief… :evil: :evil: en je kan het zeker alleen maar terug kijken door te betalen eff de gids doorspitten hoor

grr net dus gedaan morgen word het herhaald om 8uur balen! heb dan bar dienst :evil:

Via de site van RTL kan je em terug kijken…lucky you!!

tegen betaling van 1,30 toch??? denk niet dat ik dat ga doen… hopelijk heeft m’n moeder het ingesteld om op te nemen op de upc box (ze zijn nu op vakantie)

@Karin2 wrote:

Het meest commerciële nummer van ze :wink:

how you remind me ;)???

als het die is zou ik blij zijn dat het niet de vertolking (in mijn ogen meer verbastering…) van die lucy silvas is…

@Dynasty wrote:

@Karin2 wrote:

how you remind me ;)???

als het die is zou ik blij zijn dat het niet de vertolking (in mijn ogen meer verbastering…) van die lucy silvas is…

Het is Nothing Else Matters :wink:

(Het liefdesliedje van mij en mijn hardrocker van vroeger 8) Mijn vriendje (huidige man) had vroeger haar tot over zijn ellebogen :wink: )

@Dynasty wrote:

@El73 wrote:
@Dynasty wrote:
grrr gemist bedankt vriendlief… :evil: :evil: en je kan het zeker alleen maar terug kijken door te betalen eff de gids doorspitten hoor

grr net dus gedaan morgen word het herhaald om 8uur balen! heb dan bar dienst :evil:

Via de site van RTL kan je em terug kijken…lucky you!!

tegen betaling van 1,30 toch??? denk niet dat ik dat ga doen… hopelijk heeft m’n moeder het ingesteld om op te nemen op de upc box (ze zijn nu op vakantie)

Ik heb vanmorgen via de site gewoon deel 1 zitten kijken zonder dat ik moest betalen…deel 2 had ik wel opgenomen dus ben weer helemaal bij na vanavond :thumbup:

Heb ff snel gekeken maar hij staat al gewoon online dus je kan em al gaan bekijken…gratis…!! :thumbup:

wordt het nog herhaald ergens dit weekend?

Heb het gisteren gemist

@Dynasty wrote:

Als je hem gemist hebt kon je hem ook gewoon gratis terug zien op de rtl4 site, daar stonden de andere afleveringen ook op laatst zag ik… :thumbup:

Ik kijk vanavond want ik had een verjaardag gisteren.

@Rooike wrote:

@Dynasty wrote:

Als je hem gemist hebt kon je hem ook gewoon gratis terug zien op de rtl4 site, daar stonden de andere afleveringen ook op laatst zag ik… :thumbup:

Ik kijk vanavond want ik had een verjaardag gisteren.

hier ook gemist, dankzij de gyn. waar we gisteravond 2 uur op moesten wachten :wall:

maar morgen even terug kijken dus :slight_smile:

Gisteren gemist en vanavond geen tijd.

Was blij verrast te zien dat ik hem kosteloos op rtl4 gemist kon zien

@Karin2 wrote:

@Dynasty wrote:
@Karin2 wrote:

how you remind me ;)???

Het is Nothing Else Matters :wink:

(Het liefdesliedje van mij en mijn hardrocker van vroeger 8) Mijn vriendje (huidige man) had vroeger haar tot over zijn ellebogen :wink: )

stom genoeg… die bedoel ik ook how you remind me is van nickelback :oops::oops: maar bedoelde wel nothing else matters :stuck_out_tongue:

Wat ben ik toch blij met mijn opnameding van de UPC, nu kan ik het morgenavond rustig kijken :dance:

This is how you remind me, geweldig nummer, heb hem zelfs al gadget op mijn hyves :mrgreen:

Ik heb het net gekeken…

Wie is die au-pair van die buren?

Is dat die Tippi Wan???

Toch maar vanavond gekeken :mrgreen:

Rooike het is inderdaad Tippi Wan.

Leuke buren hebben Martin en Cheryl trouwens gekregen :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Leuke buren hebben Martin en Cheryl trouwens gekregen :mrgreen:

Ja echt wel zeikerds…

Maar ja, wat wil je als je buren als Martin en Cheryl hebt hahahahah!

Die kun je weer vergelijken met MIJN buren, die schreeuwen ook altijd zo.

Heb net terug gekeken want het was weer gemist gisteren…

Tjeeeee er gebeurd zoveel in een uurtje hihih!

Oh en aankomende vrijdag…!!!

Tjee, die leidster op de creche is wel heel dom om dat kind zomaar mee te geven zeg.

tjee zou het me niet willen voorstellen dat een kind gewoon zo aan iemand mee geven… ben je toch ook niet… slim maar ja zal die tipi wel wezen

ik volg het nog niet zo lang, maar wie is die tippie wan?? ben ik nou wel nieuwsgierig naar geworden

Ze zat vast voor de ontvoering op Remy Morero en een aantal (pogingen tot) moorden.

Ze was de au pair van Cheryl en Martin

Tippi Wan is OUT! :mrgreen:

Tippi Wan is out yes werdt wel te langdraderig :?

hmzz, normaal gesproken kwam op zaterdagavond de herhaling op rtl8, maar vanavond niet :wall:

Grr weet iemand misschien wanneer de herhaling dan wel komt? :think: