Mis het niet! :thumbup:
Had je dat gisteren niet even kunnen melden? :wall:
Wij komen niet thuis straks en remote de hd recorder programmeren lukt nog net niet denk ik.
:thumbup: :inlove: :thumbup: :inlove:
Super! En een nieuw seizoen van de Pfaffs ook.
Leuk! Lekker glaasje wijn en nootje erbij en kijken maar!
@ruud wrote:
Had je dat gisteren niet even kunnen melden? :wall:
Wij komen niet thuis straks en remote de hd recorder programmeren lukt nog net niet denk ik.![]()
Ik heb het wel keurig op tijd gemeld hoor

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=78880&highlight=
:oops: Tja zelfs ik kan niet alles lezen hè.
Dan “moeten” jullie maar een verslag plaatsen. :mrgreen:
Goed dat je het (nog een keer :mrgreen:) zegt! :thumbup:
jaaa en iets daarna pfaffs vriendlief gaat het weer zwaar krijgen :twisted:
heb er zin in :dance:
@Mex wrote:
Goed dat je het (nog een keer :mrgreen:) zegt! :thumbup:![]()
:evil:

Ha, ja, ik plof vanavond ook lekker voor de t.v. neer!
Zo jammer dat dit het laatste seizoen is!
Ow balen ik kan niet kijken vanavond. Vriendlief zit zich al weken te verheugen op een americanfootballwedstrijd die vanavond wordt uitgezonden en tigo mag vanavond op onze kamer logeren zodat ik daar geen tv kan kijken.
Opnemen dus en morgenavond maar kijken…
Heb ik wel het rijk voor mij alleen en kan ik ongestoord genieten
Inderdaad jammer dat het het laatste seizoen is maarrrrrrrr er wordt hard gewerkt aan een filmscript… dus over 1,5jaar ofzo naar de bios!!!
Ik ga zeker kijken :dance: :dance: maar wel jammer dat het gelijk met popstars wordt uitgezonden :?
@Marieke_5000 wrote:
Ik ga zeker kijken :dance: :dance: maar wel jammer dat het gelijk met popstars wordt uitgezonden :?
Dit vind ik ook jammer!!
Ik roep de hele week: ik ga popstars kijken, maar nu twijfel ik haha. Ik vind gooische vrouwen ook zo leuk. Maar die kun je eventueel nakijken en popstars niet. (naja ik vind dat nooit zo leuk dan)
Wordt Gooise Vrouwen herhaald dan??
Vorig seizoen werd in de loop van de week een herhaling op rtl8 uitgezonden… misschien (zal haast wel) dit seizoen weer. En anders bestaat er gelukkig nog zoiets als rtlgemist.nl!
Dan denk ik dat ik toch voor Popstars ga vanavond en Gooise Vrouwen vandeweek kijk.
Ik kan het natuurlijk ook altijd nog opnemen met dat ding van UPC :think:
@Marieke_5000 wrote:
Dan denk ik dat ik toch voor Popstars ga vanavond en Gooise Vrouwen vandeweek kijk.
Ik kan het natuurlijk ook altijd nog opnemen met dat ding van UPC :think:
dan denk ik dat je beter kan opnemen met je UPC (ben jaloers