Gooische Vrouwen...

Ding staat ingesteld :smiley:

heerlijk lekker op bank leuke tv avond nu eerst gv dan palingsoap en dan pfaffs yes de zomerstop kan vandaag weer goed in gehaald worden :inlove:

pfff half 12 pas pfaffs :frowning: lekker optijd

Ik heb het vorige seizoen gemist.

Wat is er met die forse vrouw (ben d’r naam even kwijt) gebeurd?

Ik weet het nog toen zei in scheiding lagen, ik weet nog dat Tipi die man begraven had en ik weet nog dat Cherryl zwanger was.

En dat Claire een man in rolstoel in huis had.

Ik heb ze hier op DVD, volgens mij seizoen 2 en 3.

Dan moet dit 5 zijn en heb ik 4 gemist?

Wie wil me even up-daten…? :slight_smile:

Vond het wel weer leuk vanavond!

Voord wie het gemiste en niet opgenomen heeft, vanavond om 20.00uur de herhaling van gisteren…

@Frank@ wrote:

Voord wie het gemiste en niet opgenomen heeft, vanavond om 20.00uur de herhaling van gisteren…

Geweldig :thumbup:

Ik wil het net gaan kijken bij RTL gemist en moet daar dan 1,30 voor betalen :shock: …(belachelijk, sorry hoor)

Het ergste is dat als ik het potverdrie voor elkaar gekregen had hoe dat in hemelsnaam werkt, ik ook nog betaald had ook :oops:

Maar het lukt gewoon niet…

Ik dacht al… bestaat er geen topic voor?

Aaah ik ben een late ontdekker van gooische vrouwen. Ik heb net DVD van seizoen 1 uitgekeken ( ik was toch ziek). En ik ben helemaal hooked. Wat een leuke serie. Ik ben super fan van Claire. Ik begin vanavond aan seizoen 2.

Maar vrijdag avond zit ik weer voor de buis voor een nieuwe aflevering. ( welk seizoen zitten we op Tv?

@Dynasty wrote:

pfff half 12 pas pfaffs :frowning: lekker optijd

Balen he, zo laat! :frowning:

IK vind nou weer helemaal niets aan de Pfaff,s …ik heb het geprobeerd… maar nee… :oops: :mrgreen:

Oh dear, dat doet me eraan denken dat ik de opgenomen aflevering van vrijdag nog moet kijken vandaag of uiterlijk morgen voor half 9 :wall:

LOL, lekker op tijd. Hij was leuk hoor…

ā€œJeetje pietje, jaaa jeetje pietjeā€ :sick: :silenced:

Omgelooflijk! Ik ben erg over de zeik wat betreft het einde van de aflevering van vanavond. Ik kan niet geloven dat ze zoiets kunnen doen in deze serie van GV. I’m flabbergasted en ben er misselijk van :o

Ik zag het aankomen en dacht nog bij mezelf:

ā€œZe zouden toch niet…Nee…Nee niet bij Gooische Vrouwen, dat doen ze toch niet ? Neeeā€¦ā€

Wel dus.

Afschuwelijk, ik vind het zo misselijkmakend niet op zijn plaats in deze serie!

Sorry, voor mij heeft de serie een beetje afgedaan.

Ik weet dat het in het dagelijks leven gebeurd, vast ook in het Gooi, maar niet in zo’n karikatuurserie :wall:

Even melden waarom ik over de zeik ben :

Claire is zgn alcoholist en moest even op Remy Morero passen. Het ventje is nog geen 2 jaar oud. Ze heeft het ventje in bad gezet en is vervolgens naar beneden gegaan om te drinken. In de volgende shot zie je het manneke in bad zitten met wat spannende muziek en de camera draait weg. Daarna hoor je gespetter, gebubbel en dan niks meer.

Afgrijselijk
:evil:

Wat is er gebeurd dan? Mijn wederhelft wilde liever popstars kijken. Moet ik daar nu blij om zijn?

Je maakt me erg nieuwsgierig hahaha

@Karin2 wrote:

Even melden waarom ik over de zeik ben :

Claire is zgn alcoholist en moest even op Remy Morero passen. Het ventje is nog geen 2 jaar oud. Ze heeft het ventje in bad gezet en is vervolgens naar beneden gegaan om te drinken. In de volgende shot zie je het manneke in bad zitten met wat spannende muziek en de camera draait weg. Daarna hoor je gespetter, gebubbel en dan niks meer.

Afgrijselijk
:evil:

nou bij mij draaide mijn maag ook even om.

echt geen leuk einde van deze aflevering…

O sorry, ik had je berichtje gemist!

Nou, ik heb meteen gezapt toen ze zei dat ze even naar beneden ging, ik wilde dat echt niet zien, kon het ook niet aanzien en ging er ook niet op wachten…Ben dus niet de enige waarvan de maag zich omdraaide bij het idee alleen al…

Mijn man zei al tegen me : " Joh, tis maar een televisieserie"

Nou sorry, ik ben geen waargebeurd verhaal op RTL4 aan het kijken maar potverdorie een relaxte serie over Gooische Vrouwen!!! Ik vind het echt ongepast, een gigantische misser, walgelijk en misselijkmakend en nog veeel meer!

Bah…

Ik vond het ook geen prettig einde. Zat met een knoop in mijn maag en ben direct even naar mijn kindjes gegaan om ze een nachtzoentje te geven… tja het doet je toch wat zo’n scene…

maar ik snap niet zo goed waarom de serie nu gelijk heeft afgedaan? Het is in dit geval maar televisie toch?