Ik kan me haast niet voorstellen dat het echt mis gaat. Dan is het toch geen komedie meer???
Ik vind niet dat je hier grappen over kan maken. Linda is toch zelf ook moeder?
@jet wrote:
maar ik snap niet zo goed waarom de serie nu gelijk heeft afgedaan? Het is in dit geval maar televisie toch?
Ik vind het totaal misselijkmakend om een 1 jarig kind te laten verzuipen in de badkuip. En helemaal in een serie als Gooische Vrouwen, dat kijk ik voor mijn gemak, om te relaxen op de vrijdagavond. Een lekker uurtje buizen, hilarische scènes bekijken. Ik kijk niet naar Gooische Vrouwen om illusies te zien van hoe een kind in de badkuip verdrinkt.
Ik vind het echt walgelijk. Het past gewoon totaal niet bij deze serie!
Maar goed, dat vind ik, dat voel ik zo.
Ik vond het ook geen leuk einde BAH
Huh Knollie, er stond net wat anders toch ?
Even in mijn ogen wrijven anders…
Ja klopt
heb het ff veranderd
Ik snap je reactie wel en het is ook niet passend bij de serie.
Ik ben denk ik vaak te nuchter met dit soort dingen. laat het me niet zo raken dat ik er over van over de zeik zou raken zeg maar.
Snap ik Jet, niet iedereen is zo overdreven gevoelig in dit soort dingen als ik ben
ik vondt het ook een vreselijk stukje maar ja zoiets kan je helaas dus ook verwachten in zulke serie’s
wat ik ook een vreselijk stukje vondt was dat hoe heet hij die hm in elkaar geslagen werdt vindt ik ook al zo verschrikkelijk.
mijn hub zat achter de pc en die keek van het stukje van remi in bad zelf op en zat er ook over te mopperen maar dan meer in de zin van: jee dat kind zit in bad dat kan niet gaat ze op de bank zitten zuipen.
Weet iemenad toevallig hoe het afloopt? Misschien heeft Remi het bad wel laten leeglopen en staat hij volgende week doodleuk aan de grote teen van tante Claire te trekken. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ze dat jochie echt laten verzuipen. ( oke, he is zowiezo niet echt, natuurlijk)
Ja Karin, ik heb ook wel eens mijn momenten hoor…
:hug:
Ik vond het in eerste instantie ook akelig en verschrikkelijk en niet passend. Maar later bedacht ik me dat dit vast een andere afloop gaat krijgen… Dat hoop ik van harte tenminste, anders kijk ik ook niet meer :snooty:
@hendrika wrote:
ik vondt het ook een vreselijk stukje maar ja zoiets kan je helaas dus ook verwachten in zulke serie’s
wat ik ook een vreselijk stukje vondt was dat hoe heet hij die hm in elkaar geslagen werdt vindt ik ook al zo verschrikkelijk.
Dat vind ik toch heel wat anders. Het betreft een kind in dit geval en dat vind ik gewoon ziekelijk...serie of geen serie, alleen een zieke,inspiratieloze schrijver kan zoiets bedenken...
@Elka wrote:
Weet iemenad toevallig hoe het afloopt? Misschien heeft Remi het bad wel laten leeglopen en staat hij volgende week doodleuk aan de grote teen van tante Claire te trekken. Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat ze dat jochie echt laten verzuipen. ( oke, he is zowiezo niet echt, natuurlijk)
Eigenlijk was dit het scenario dat ik in mijn hoofd had. Ben wel zo naïef om er nu vanuit te gaan dat het met een sisser af loopt. Mocht het wel fout aflopen dan vind ik het inderdaad ook niet passen in de serie. Maar daar kan ik me dan pas druk om maken.
Ik vond het ook niet een leuk einde, moet zeggen dat er verder ook niet echt veel viel te lachen deze keer, lijkt meer een drama serie :think:
Claire de alcoholiste
jari die word in elkaar geslagen + de psychiater
en dan remy in dat bad…
roelien miskraam heeft en evert verlaat
evert die geld problemen heeft.
Neuh was echt niks grappigs aan.
Nou ik vind de suggestie alleen al walgelijk. Natuurlijk zullen ze zo’n ventje niet in de serie laten verdrinken, dat is echt ziek. Maar de suggestie vind ik echt :wall:
Ik heb er ook buikpijn van maar zag het al aankomen toen Cheryl hem alleen liet met Claire … maar het gaat vast en zeker op de valreep goed komen. Martin komt terug omdat hij ruzie met de TomTom heeft of zo iets … Ik vond helaas niets met google alleen meer discussies zoals deze dit gaat idd wel erg ver .
Zo-wie-zo veel nare dingen vandaag. Ook dat Jari in elkaar wordt geslagen en hoe Claire op de vriend van Merel reageert … helaas is het allemaal uit het leven gegrepen.
Maar met zo’n einde duurt een week wel erg lang :? En ik blijf toch kijken … wil weten hoe het afloopt :think:
Tja Deetje, uit het leven gegrepen.
True.
Maar weet je, het is geen realitysoap… En dat zit me dwars…Wat willen ze nu toch bereiken met deze waanzinnigheden :roll:
Geen idee wat ze willen maar zo wordt het idd een dramaserie. Het levert iig wel genoeg stof om de serie met de problemen die hierdoor tussen de vriendinnen gaan ontaan weer een heel seizoen te vullen … we zullen tot volgende week moeten wachten om te zien hoe het verder gaat …
Ik ga nu maar ff mijn kindjes knuffelen en ff wat anders kijken …
@Karin2 wrote:
Tja Deetje, uit het leven gegrepen.
True.
Maar weet je, het is geen realitysoap… En dat zit me dwars…Wat willen ze nu toch bereiken met deze waanzinnigheden :roll:
Ja ik vraag het me ook af hoor.
Ik ben geboren en getogen in het Gooi en woon er ook weer sinds bijna een jaar… en het is nou niet zo dat de dingen die nu gebeuren in de serie dagelijks in de krant staan hier

Dus een persiflage van het Gooise leven heeft het niets meer mee te maken
Ohh Karin2, Wat jij verwoord had ik dus ook.
Ik zei E. KIJK NOU, ZE ZULLEN TOCH NIET,… :shock: :shock: :shock: :shock:
Hub zei : laten ze dat kind nou op tv verdrinken??? Domme serie, en ging naar boven,…
Ik naar boven en was echt wat ontdaan,…
heb er slecht van geslapen erg hè :shifty: het is 1 van mijn grote nachtmerries.
Serie of geen serie, tv of geen tv, ik wil daar niet zo mee geconfronteerd worden. werd er naar van.