Oe ik heb het gister niet gezien, maar ik heb het opgenomen. Maar aan jullie reacties te zien was de aflevering er een om overgeslagen te worden.
He bah, maar goed… er is al veel leed geweest in de hele serie en ook mensen die dood zijn gegaan. Ik hoop niet dat remy verdrinkt.
En ik ben blij dat ik daarvoor dus de tv uit gedaan heb als ik dit zo lees.
Op deze manier slaat de serie wel een flater.
Wie denken ze dat er kijken?
Juist moeders en om dna op hun vrijdagavond de suggestie wekken dat er een kindje verdrinkt.
@Elka wrote:
Ik kan me haast niet voorstellen dat het echt mis gaat. Dan is het toch geen komedie meer???
Ik vind niet dat je hier grappen over kan maken. Linda is toch zelf ook moeder?
GV is toch geen komedie?
Vind je dat ze er een grap van maken dan, van die scene? Het zijn dingen die in real life ook kunnen gebeuren.
Geloof dat Linda weinig heeft in te brengen heeft op de verhaallijn?
Anyway, ik heb gewoon gekeken en ben benieuwd naar de volgende aflevering!!!
@Karin2 wrote:
Even melden waarom ik over de zeik ben :
Claire is zgn alcoholist en moest even op Remy Morero passen. Het ventje is nog geen 2 jaar oud. Ze heeft het ventje in bad gezet en is vervolgens naar beneden gegaan om te drinken. In de volgende shot zie je het manneke in bad zitten met wat spannende muziek en de camera draait weg. Daarna hoor je gespetter, gebubbel en dan niks meer.
Afgrijselijk :evil:
jakkes, kan me voorstellen dat je daar spontaan ziek van word
heb het zelf niet gezien, maar ben er blij van geloof ik
@Rooike wrote:
Linda de Mol schrijft eigenlijk zelf mee aan Gooische Vrouwen. De serie was haar idee en ze bemoeit zich met het script. "Voor de schrijvers aan de slag gaan, komen ze langs. Dan vertel ik wat ik allemaal beleef in Laren. Ik verzamel anekdotes. Daarna schrijven zij en dan schiet ik er weer op."
Van http://gooischevrouw.web-log.nl/gooischevrouw/2006/09/linda_uitgejouw.html
Dan heeft ze toch een realistische kijk op het leven…
Wist niet dat zij een inbreng had.
@Rooike wrote:
Dan heeft ze toch een realistische kijk op het leven…
Wist niet dat zij een inbreng had.![]()
Hihi ik vind het juist zo leuk, de serie is echt haar idee! Ze laat zich (als Cheryl bijvoorbeeeld) ook inspireren door bijv Estelle Gullit enz, maar maakt er dan een soort karikaturen van!
En idd wel een realistische kijk, want ondanks de berg humor die erin zit is Gooische vrouwen toch echt een dramaserie…
Ik kreeg er ook de kriebels van. Geen leuk ontspannen tv avondje wat mij betreft :snooty:
Ik schrok er ook van…had het niet verwacht…maar ik blijf echt wel kijken hoor…ben zo wie zo benieuwd of ze het echt verkeerd laten aflopen…mischien wel niet en willen ze mensen attent maken wat er kan gebeuren,zelfs in een paar seconden…
Ik vind de serie te leuk…
En kijk nou zelf es naar een serie als Desperate house wives,wat daar allemaal wel niet gebeurd…dan kan je niks meer volgen op tv…
maar snap wel dat het iedereen behoorlijk shockeert hoor…
@Rooike wrote:
Vind je dat ze er een grap van maken dan, van die scene? Het zijn dingen die in real life ook kunnen gebeuren.
Sorry hoor, maar ik vind niet dat GV vergeleken kan worden met real life :roll:
Hangt er denk vanaf in wat voor milieu je leeft :think:
@veertje wrote:
Hangt er denk vanaf in wat voor milieu je leeft :think:
:lol: ja dat denk ik ook, voor mij is het een ver van m’n bed show.
niet bepaald real life

@Rooike wrote:
@Elka wrote:Ik kan me haast niet voorstellen dat het echt mis gaat. Dan is het toch geen komedie meer???
GV is toch geen komedie?
Ik ben het met je eens. Het is volgens mij ook niet als een grap bedoeld, maar juist serieus. Ik zie het meer als een waarschuwing wat er gebeuren kan.
En … ik denk dat het ventje in de volgende aflevering in een leeggelopen bad zit te spelen.
@Karin2 wrote:
@Rooike wrote:
Sorry hoor, maar ik vind niet dat GV vergeleken kan worden met real life :roll:
Dus dingen die daar gebeuren gebeuren NIET in Real Life??
Sorry hoor ik vind namelijk van wel.
Je hebt echt mensen die zo leven.
Ik denk ook dat het gewoon een VB is van wat kán gebeuren…
Ik bedoel, dat kindje in bad…
En juist idd is het een waarschuwing voor iedereen.
Ik zie het probleem niet zo van dat stukje serie…
Het is allicht heel erg als je dit overkomt, maar zoals ik al zei, ook al ist niet echt, het kan wél gebeuren in RL.
Hoeveel volwassenen zijn er al niet overleden in die show? Uit mijn hoofd weet ik er 3???
En een dochter die haar moeder met een honkbalknuppel de hersens inslaat.Dat is allemaal niet erg en wel grappig???
GV is in mijn ogen een drama serie op een leuke manier gebracht, net als desperate houswifes…
@Frank@ wrote:
Hoeveel volwassenen zijn er al niet overleden in die show? Uit mijn hoofd weet ik er 3???
En een dochter die haar moeder met een honkbalknuppel de hersens inslaat.Dat is allemaal niet erg en wel grappig???
Dit zegt toch niemand ?
@Elka wrote:
Ik kan me haast niet voorstellen dat het echt mis gaat. Dan is het toch geen komedie meer???
toavallig pik ik dit er even uit, maar ja dat zegt dus wel iemand
@Karin2 wrote:
@hendrika wrote:ik vondt het ook een vreselijk stukje maar ja zoiets kan je helaas dus ook verwachten in zulke serie’s
wat ik ook een vreselijk stukje vondt was dat hoe heet hij die hm in elkaar geslagen werdt vindt ik ook al zo verschrikkelijk.
Dat vind ik toch heel wat anders. Het betreft een kind in dit geval en dat vind ik gewoon ziekelijk...serie of geen serie, alleen een zieke,inspiratieloze schrijver kan zoiets bedenken...
en hieruit lees ik een beetje dat een volwassene wel inelkaar geslagen mag worden maar een kind mag niks overkomen in een drama serie
Zo bedoel ik het niet, dat lijkt me logisch. Ik had de zin eronder niet erbij moeten quoten want ik reageerde op de 1e zin van Hendrika. Het lijk tnu net idd of het dan niet erg is als een homo de hoek in wordt geslagen en dat is natuurlijk waanzin.
Maar jij schrijft, ik citeer " dat allemaal niet erg is en wel grappig".
En dat staat nergens.