Glucosetolerantietest

@Marieke1978 wrote:

Nou wie weet beval ik dan nog spontaan voor vrijdag :wink:

:thumbup:

Hmmm ik ben onverantwoord geweest, niet gedacht aan toetje een uurtje later…we aten patat, en dus meteen een flinke milkshake genomen, resultaat 7.6 :? nahjah tis nie anders he!

Dat is geen rampwaarde hoor, en je kan 'm goed verklaren! Komt goed, nog heeeeel even. :-*

Hahaha ik wil net zeggen toch een nette waarde na de patatjes en milkshakes… Hmm lekker hoor krijg er trek in. Ik denk dat ik daarna 1,5 Uur flink moet wandelen om mijn warde laag te houden.

Gisteren een lekkere dag gehad.

5.5. 5.3. 5.9. 5.9. 5.2. 7.9 ( ook na het eten ) en 6.6

En vanochtend was hij 5.6.

:dance:

Hier gister voor slapen gaan 6,9 en vanmorgen nuchter 4.5

Goede waardes voor jou meid!!! :clap:

hey meid,

Hoe is het met jou?

Gisteren net zulke mooie waardes…

Vanochtend een 4,9.

Wist je trouwens dat het priksetje niet vergoed werd. En je alles zelf moet betalen mits je Insuline spuit. Dan wordt er el een gedeelte vergoed.

Ik heb gisteren 2 doosjes teststripjes binnen gekregen. A lá 32,95 p.s

Ik ben nu al ong. 137 euro kwijt. :frowning: En dan betaal je zoveel aan verzekering al per maand inc eigen risico ) en dan nog zelf betalen.

Sorry wou even klagen.

MOrgen is de dag voor jou meis…

Als je gisteren of vandaag al niet ben bevallen :mrgreen:

Lol, nee ben nog niet bevallen, gister een hogere uitschieter, wel onder de 8.

Vanmorgen nuchter en na het ontbijt allebei 4.6.

Ja ik wist dat de stripjes zo duur waren, ik heb gisteren bij de dvp gewoon een nieuw doosje gehaald :mrgreen:

Maar die worden ook doorgestuurd naar je verzekering toch?

Ik had a het ontbijt een 9.6 :frowning:

En dat terwijk het gewoon een boterham met kipfilet en een bak koffie was… En dan heb ik nog staan koken etc…

Pfff ik snap er niks meer van ik denk helaas dat het insuline spuiten zal worden :frowning:

Breek even in…

Ik heb tijdens mijn zwangerschap van M.artijn ook dagelijks moeten testen… heb geen insuline hoeven gebruiken en kreeg gewoon de naaldjes en teststripjes vergoed… Ligt denk ik dus helemaal aan hoe je internist e.e.a. voorschrijft :think:

En ben weer weg…

ow echt ICL…

Nou ik houd mijn hart vast dan…

Bedankt voor je tip maar ik stel mij maar gewoon alvast in dat ik moet betalen… Anders ga ik nog harder huilen als de rekening toch echt kom…

Jeetje echt zwanger he :mrgreen:

Marieke vrijdag dus, spannend!!

Oei dat is morgen al :smiley:

Ik kreeg ook niks vergoed, ja je krijgt het uiteindelijk wel vergoed maar het gaat eerst van je eigen risico af waardoor ik het dus toch zelf heb kunnen betalen :wink:

Uhm heb geen idee of ze het declareren, zie het vanzelf wel.

Mijn waardes gaan vandaag super, straks om kwart over 3 nog weer een afspraak bij de internist. Pfff ik ben zo moe vandaag…

Ja morgen, spannend, krijg wel een beetje de zenuwen.

En ik kan echt wel gillen vandaag, iedereen spreekt me aan, of ik al moet bevallen, of ik op alle dag loop, of ik het al zat ben enz enz… :silenced:

Herkenbaar :wink:

Ben beide keren overtijd gegaan en bij Nathalie dus 18 dagen, dan word je echt gek van het gevraag hoor.

Maar ik begrijp dat ze met gel aan de gang gaan?

Misoprostol tabletjes…bij Jasmijn ook gehad…

@Marieke1978 wrote:

Ja morgen, spannend, krijg wel een beetje de zenuwen.

En ik kan echt wel gillen vandaag, iedereen spreekt me aan, of ik al moet bevallen, of ik op alle dag loop, of ik het al zat ben enz enz… :silenced:

Ohh meis hihi word ik ook al zo gek van…

EN heb dan niet eens een mega toeter!

Spannend hoor meid…

Zal erg eenzaam zijn hier in mijn eentje :wink:

Nou terug van de internist, morgen mijn prik app. mee om om de 2 uur ff te prikken en daarna hoeft het niet meer, pas over een maand of 2,5 vlak voordat ik weer een afspraak heb.

Vandaag prik ik dus ook lekker niet meer en heb een heerlijk softijsje gegeten net…en straks eten we mac :drool:

succes morgen marieke!

Succes morgen!! :thumbup:

@Marieke1978 wrote:

Misoprostol tabletjes…bij Jasmijn ook gehad…

:wall: Ik was even in de war, misoprostol heb ik toendertijd bij mijn eerste miskraam gehad om het “los” te maken :?