Oee ja dat is lastig he als je net in een prikmoment wat te doen heb…
Ik had een 4.7 en moet over een half uur weer prikken… Heb net de tuin geschrobt dus ben wel in beweging geweest…
Lekker bloementjes in de tuin, en groene aanslag weggepoetst.
Ik ben benieuwd hoe hij zo is…
Ohh hij was 7.2 op zich wel netjes… Maar wil ze liever laag houden.
Wat heb jij trouwens voor strip? Is het van QuickTime medic ofzo?
Met een 0800 nummer? Zou je die even door kunnen sturen.
Ik heb dat doosje weggegooid waar het nummer op stond.
Ik heb ze van onetouch…
Ga ff een glas water drinken en dan zometeen meten.
Nou 4.0 weer zo laag…
ik zou dan juist GEEN water drinken.
IK weet van mijzelf dat als ik eet ik de suikers niet verwerk. Dan is een glas water goed.
Jij zou beter een klein glaasje limo kunnen drinken… Dan help je de suikers een beetje omhoog.
Ja ik heb ook van onetouch maar bij wie bestel jij ze dan? Anders bel ik morgen wel even de VP hoor. Maar ik was weer lekker snugger om ze in de bullenbak te gooien achh zwanger he!! :mrgreen:
Ik heb ze vooralsnog steeds gekregen in het ziekenhuis…
Ik drink het water omdat dan mijn waarde omlaag gaat, al is het maar 1 glas, denk niet dat limonade ofzo mijn waardes goed doen.
ja maar als ze zo laag zijn kan je het beste een glaasje limo nemen. T’is niet de bedoeling dat je richting hypo gaat. Is ook niet goed voor je.
Water is om je suikers naar beneden te laten gaan. Enkel als ze hoog zijn…
Yes hier was hij 5.5 en hoe was hij bij jou?
Op zich een goede dag gehad vandaag.
Morgen weer een dag…
5.7 Hier maar 1 waarde boven de 6 en geen onder de 4!
:dance:
Net nuchter 4,2
@Marieke1978 wrote:
5.7 Hier maar 1 waarde boven de 6 en geen onder de 4!
Wauw! Dat zijn perfecte waardes. :thumbup:
Daar kan ik alleen maar van dromen, maar ja type 1 is een ander verhaal…
Ik had vanochtend een 5.5.
Heb wel een hoofdpijn op de achtergrond loeren.
We gaan er weer wat van maken.
Gisteren was ook echt een hoede dag van mij…
Hoogste was 7.1 en laagste was 4.9
Dus we gaan de goede kant op.
Thnx Sis!
Hoe is het met je hoofdpijn nachtvliinder?
Hier net geprikt, 4.4 ze worden met de dag lager lijkt wel.
Tot nu toe dus vandaag: 4.2 6.4 4.4
Nu ff lunchen en dan richting het ziekenhuis voor een groeiecho, gesprek gyn, ctg en ff langs de diabetesverpleegkundige want heb ook nog maar 1 teststripje…
Lekker druk dagje zo te zien…rustig aan hoor.
Ow jij ook nog maar stripje. Ik heb er nog een paar maar dat is tot morgen halverwege de ochtend denk ik.
Hier is de hoofdpijn weg gelukkig.
Waardes zijn vandaag echt netjes :oops:
NO was 5.3 VO was 5.9 en NL was 5.9.
Ben benieuwd wat hij straks is.
Meid rustig aan jij en ik hoor strakkies wel hoe het is gegaan. Waarvoor de ctg eigenlijk?
Lekker druk dagje zo te zien…rustig aan hoor.
Ow jij ook nog maar stripje. Ik heb er nog een paar maar dat is tot morgen halverwege de ochtend denk ik.
Hier is de hoofdpijn weg gelukkig.
Waardes zijn vandaag echt netjes :oops:
NO was 5.3 VO was 5.9 en NL was 5.9.
Ben benieuwd wat hij straks is.
Meid rustig aan jij en ik hoor strakkies wel hoe het is gegaan. Waarvoor de ctg eigenlijk?
Mooie waardes!!
Zo ik ben weer terug, ctg geannuleerd, voel de kleine prima.
Echo gehad en de kleine groeit mooi dus geen groot kind, klein koppie dus hopelijk makkelijk uit te poepen. Geschat werd dat hij nu 2778 gram weegt.
Ook is er weer inwendig onderzoek gedaan en met moeite kon ze nu wel met 2 vingers naar binnen…ze verwachte dat het vrijdag op de misoprostol wel zal doorzetten.
We moeten ons al om 7 uur melden.
Spannend meid… Kleine uk werd hier geschat op 2 kilo dus zo groot is hij ook niet :mrgreen:
Jij mag al bijna… Oeeeee :inlove:
Pas op met te lage waardes hoor! Die zijn niet goed voor je kindje! Ik heb in mijn zwangerschap een ctg gehad terwijl ik laag zat (<4) en die was zo vlak als wat!! Toen ik aan het einde van de zwangerschap hypo's kreeg was da voor de gyn wel een teken om mij en de baby extra te controleren. Dat werd ctg elke dag en later om de dag. Ik beviel spontaan binnen een week na het ontstaan van de hypo's…
Nou wie weet beval ik dan nog spontaan voor vrijdag
Ik ben de hele middag al aan het snaaien, voel me snel wat trillerig dus lekker eten benieuwd wat mijn waarde straks voor het avondeten is.
Morgen heb ik weer overleg met de dvp en donderdag met de internist. Gelukkig voel ik de kleine flink bewegen iedere keer.