Glucosetolerantietest

En nuchter was ie weer 4.7 :dance:

Goedemorgen overigens! Word geloof ik een heerlijke dag, zon schijnt al!

Hier was hij 5.7…

Tja… Ik vind hem wel oké hoor :mrgreen:

En idd goeidemorgen zonnetje schijnt heerlijk!!

Ik zit nu aan de boterham met kipfilet en een bak thee!!

Haha hier ook een bolletje met kipfilet en een bakkie thee op, rond half 10 weer prikken.

En hoe was hij bij jouw? Hier was hij 6,6 :dance:

Straks om half 1 eten en dan ben ik erg benieuwd. Merk wel dat ik op 2 dus niet meer kan prikken. Zou dat komen omdat koude vingers heb?

Hier was hij 6.9 :dance:

Ik moet zeggen dat bij mij ze ook steeds zeerder doen en ik dus nu op 1 prik, geen idee of het met koude vingers te maken heeft.

Hihi hoe blij kunnen we zijn he :wink:

Ik prik op 3 dan komt er tenmiste een druppel uit.

even zeer haha maar ik ga altijd even met mijn zoon praten zodat ik afgeleid ben :oops:

Ik heb net gegeten en daarvoor even geprikt en toen was hij 5,6.

Ik zou eigenlijk om half 1 eten maar voelde me al hongerig en trillerig worden dus ik dacht ik prik enga maar gelijk eten…

NU nog een lekker bakje thee drinken en straks maar aan het huishouden beginnen…

Om een uur of half 6 weer prikken ben benieuwd!!

Je moet toch straks na 1,5 uur weer prikken?

Ik had net 5,3 nu gegeten en nu ga ik ff 1 uur en een kwartier naar mijn bedje toe, manlief neemt de kids zo ff mee naar de kinderboerderij.

ja je heb gelijk;)

WIj hebben tot half 1 lekker getafeld dus ik prik weer om 2 uur :mrgreen:

En dan pas weer tegen half 6 aan…

Lekker ff uitrusten hoor meid!!

Nog een paar daagjes :inlove:

Die van mij zijn nu naar de kinderboerderij. :inlove:

Ik heb zojuist geprikt en ik had een 5,9 :dance:

Dus we gaan de goede kant op vandaag!

Maar nu heb ik dus geprikt maar zou ik dan wel wat mogen eten?

IK moet prikken om half 6. Dus ik mag kwart voor 4 nog een tussendoortje hebben…

Dan mag ik nu toch ook wel wat?

Heb trek in iets lekkers… Stukje appel ofzo…Iets fris idg.

Ik werd wakker omdat ik naar de wc moest en was een kwartier te vroeg dus dacht ik prik gewoon…na het eten dus meteen naar bed gegaan, geen beweging en geen water…resultaat 9.1, niet opgeschreven, voor grote boodschap naar de wc :mrgreen: 3 glazen water, beddegoed afgehaald en toen na een kwartier weer gemeten…nu 6.1 binnen een kwartier 3 gezakt :think:

Net voor het eten gemeten een 4.0 benieuwd hoe hij straks rond half 8 is…

7.1 nog 1x prikken en dan hebben we vandaag toch redelijk goede scores!

ahh ik had 10.1 :shock:

Heb pannekoeken gegeten met stroop :oops: ( 3 maar hoor )

baal er wel van had zulke goede waardes vandaag!

nu ben ik lekker aan het water…

Heb ook nog even geslapen ben zo moe de laatste tijd… ( dank aan bloedarmoede )

en net even gestreken! Ik hoop dat hij vanavond goed gezakt is…

Ai ja die stroop zal het hem wel gedaan hebben, hopelijk straks een goede waarde. :pray:

Ik heb net geprikt, 4.1

Nuchter 4.5, straks de waardes doorbellen…

Hoe was jou waarde gisteravond en vanmorgen? :hug:

Hier was hij 6.2

Had net mijn waardes doorgebeld en vertelde als het zo blijft moet ik insuline spuiten.

Dus nog beter op mijn voeding letten en bewegen.

Nu gewoon doormeten en vrijdag weer doorbellen.

Ik heb ook net gebeld, ik moet woensdag weer terug bellen en donderdag een afspraak bij de internist.

Mijn waardes waren prima, behalve de 2 uitschieters van 7.1 na de maaltijd dus die moet ik nog ff omlaag zien te krijgen.

6.6 na ontbijt en net 4.5 voor de lunch…

Ben nu aan de boterham en hij was net 4.9.

Ik heb vandaag gekookt ei met bruine BAM hmmm jammie

Lekker!!!

Na de lunch was ie 5,4.

Ik heb vanmiddag behoorlijk gesnoept, ik dacht gebeurd me niet weer dat ik Roos van een kinderfeestje moet halen en weer een hypo krijg…nou net voor avond eten 4.1…alweer zo laag…nu lekker gegeten, gewoon appelmoes bij mijn eten, en straks na half 8 eet ik zoals afgesproken met de vp mijn toetje wel, kijken of hij dan straks onder de 7 is. ik vind dat ik vandaag best erg lage waardes heb zeg…

Hoe was jou waarde voor je avondeten en een uur na de lunch?

Ik moet eens ff kijken hoe ik het morgen ga doen, ik moet namelijk vanaf 13:00 uur in het ziekenhuis zijn, dus ik moet of na de lunch in het ziekenhuis gaan prikken of 1 prik overslaan.