Glucosetolerantietest

Marieke,

ik kom je ff voor morgen heel veel succes wensen… op naar een voorspoedige bevalling !!!

hoop snel een bub van je te lezen ! :pray:

liefs

Gerda

Marieke, succes morgen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

meid ik denk aan je hoor… :pray:

hier trouwens een waarde van 5.9…

maar ja… Alleen is ook maar alleen he :lol: :wink:

Lees net elders het volgende bericht:

http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4923929#4923929

Gefeliciteerd!!

Van harte proficiat met Pepijn :inlove:

JEeHH Pepijn daar is hij dan!!

Geniet meid!!!

Van harte gefeliciteerd!! :-*

Hey hoe is het nu met je? ondertussen insuline aan het spuiten? Zie nu pas dat je hier uit de buurt komt, bij welke gyn zit je?

Hey meis,

hier gaat het goed! Het prikken is op zich nu 4 x per dag en de andere week 7 x per dag! Omdat het qua suikers goed gaat! Insline spuiten hoeft niet ( gelukkig maar )

Ik woon in Schiedam en mijn Gyn is Avezaat? waar kom jij vandaan dan als ik vragen mag? Liep je ook in het Vlietland?

Vrijdag moet ik weer naar de gyn had afgelopen vrijdag al 1 cm ontsluiting en BM verweekt… Omdat ik niet medisch riscio ben, Maar vridag kijken ze het aan en adners volgende week toch een extra zetje…

Hoeist met jouw Binkie?

Hey fijn dat het goed gaat en dat je niet hoeft te spuiten!!

Ja ik ben ook bevallen in het Vlietland, woon in Vlaardingen :smiley:

Met de kleine man gaat het prima, hij schokt/fladdert alleen nog af en toe en vanavond wel heel erg dus ik schrok best ff, misschien morgen toch ff met deze of gene erover bellen. Voor de rest gaat het prima!

Ohh Gaaf… IK woon bij het Rubensplein :wink: WIe was jouw Gyn?? Avezaat is een beetje Verstrooid maar wel een schat!

Vrijdag moet ik naar Blanckeart ofzo??

maar fladderen?? Jeetje meid… Ik zou het wel even in de gaten houden…

Met kleine kindjes en onze geschiedenis is dat wel even iets om in de gaten te houden!

Maar jij heb dus een prikker te leen gekregen?? Weet je dat ik een narekening heb gekregen van 69 euro… :thumbdown:

Moest bij de DBV ik weet geneens hoe ze heet :mrgreen: Maar ze had kort rood haar. Die eeft mij 1 gegeven… En dan die naheffing haha leuk hoor!

Moet jij nog wel 1 x naprikken??

Ik moet van ( dkt Wiebinga ) wel naprikken na 2 weken ofzo… Ben dan wel heel benieuwd!

Ik had Blanckaert, leuk mens en tijdens de bevalling werd Baaij opgeroepen en bij haar moet ik ook nog terugkomen.

De dvp was een beetje gek maar leuk mens, erg vlot en loopt in normale kleding, geen witte jassen enzo.

De internist is Dr Soei.

Ik moet in juli terug, daarvoor 2x dagcurve maken en bloedprikken in het ziekenhuis.

Ja ik heb dat ding dus ook te leen maar nog geen naheffing gehad haha. Ben benieuwd!

Ohh ik heb er dus 1 gekregen… Die mag ik dus houden :think:

Vreemd hoor. Ik zal vandaag eens mijn waardes doorbellen…

Heb ze al 2 weken niet aan de tel gehad :oops:

Hoeist met Pepijn gegaan vannacht?

Gaat goed met Pepijn!

Hoe was het bij Blanckaert vandaag?

Vond haar echt :thumbup:

niet veel bijzonders… Lieve vrouw dat wel… Een stuk zachtaardiger als Avezaat… Ik had geen last toen zij inwendig onderzoek deed. ( nou ja klein beetje dan :shifty: )

Ik heb 3 cm ontsluiting maar een iets stugge Baaarmoedermond en zij gaan mij van de week inleiden mocht het nog niet gebeurt zijn…

Dus we hebben het nog aardig gerekt!

Maar ben er nu wel klaar mee! Nog heel even dus kan ik ook weer kroelen…

( en in de nacht opstaan, luiers verschonen, Vloeken met BV ) :inlove:

Kheb er zin in !