Gestopt in januari 2006

@nonnie wrote:

Ik heb trouwens ook dat Hertogijs geprobeerd, die met honing en walnoten maar mijn man en ik vonden hem allebei niet echt lekker… :sick:

ik vond hem ook niet voor herhaling vatbaar

@nonnie wrote:
Ben meer voorstander voor chocolade-ijs… :inlove:

me 2 :mrgreen:

Ik lust eigenlijk alle ijs wel maar chocolade ijs lust ik alleen als er stukjes choco in zitten hahahah je hebt van hertog ook vier smaken chocolade en die vind ik ook wel erg lekker

ik had van de zomer van dat biologische choco ijs gehaald… dat was echt heel smerig :sick:

Gadver dat klinkt ook erg chemisch op de 1 of andere manier :think:

zo smaakte het ook hoor :silenced:

:stuck_out_tongue: Nou geef mijn portie maar aan fikkie dan :silenced: hahahahha dan mij dan maar gewoon het normale ijs ipv chemisch ijs :doh:

kwam van de week bij de total en daar hadden ze b&j staan

ik moest me echt inhouden om het niet mee te nemen

neem het hier alleen als de plus weer eens een actie heeft dan kosten die potten eenplaats van 5 euro 3 euro dus dat scheelt nog al :smiley:

Nou dat scheelt inderdaad zeg of je nou 10 gulden betaald of 6 :stuck_out_tongue:

:stuck_out_tongue:

Zit ik hier om kwart voor twaalf te lezen wat jullie allemaal geschreven hebben vandaag… hebben de dames het over ijs!! :cry:

Paar weken geleden dat hertog ijs geprobeerd met meloen en stukjes chocolade. Ik vind het echt HEERLIJK spul… maar ja heb het nu niet in huis SNIK… hahaha… Wel opvallend dat we er allemaal gek van zijn, hebben we nog wat gemeen met elkaar meiden!!

en Helma: wat vreselijk jammer dat het deze maand niet gelukt is…

greetzz meiden,

Gaby

Hahahahhahaha zo zie je maar Gaby dat het niet alleen maar over zwanger worden gaat :wink: Dus jij vind die meloenijs met stukjes chocolade weer wel lekker :o Dan moet ik hem toch eens gaan halen straks in de winkel want nu vind ik het zeker de moeite waard om hem eens te proberen :dance:

ik denk dat ik het ook maar eens moet gaan proberen :mrgreen:

Door al dat gepraat erover krijg ik er ook trek in :smiley: .

Ik heb wel net lekker een puddingbroodje op van de bakker :wink:

Ooooooooooooooh Jeanette hou eens op joh nu heb ik weer trek in een puddingbroodje :stuck_out_tongue: jammie jammie hahahahhahaha

:dance: :**:

hahahahaha is aan te raden :mrgreen:

Hahahahahhah ja dat weet ik :stuck_out_tongue: Maar toch maar niet doen :think: want ik heb er deze week al 2 op :shock: Manlief had ze bij de bakker meegenomen van de week en dat is wel genoeg hahahah anders klap ik straks nog uit mijn voegen :wink: :snooty:

hahhaha… Je hebt ze wel al gehad dus van de week :wink:

ik kon het aanbod helaas niet afslaan vandaag :mrgreen:

Hahahahahahahahahha nee precies moet je ook niet doen hoor :snooty: hahahaha .

Als er nu iemand op visite zal komen en die heeft ze bij dan denk je toch niet dat ik ze afsla hè :wink: :drool:

hahaha nee idd. Ik zou ze ook niet kunnen weerstaan.

:mrgreen:

Morgen komen vriendinnen van mij op bezoek en ik ga brownie maken nou dat kan ik dus ook echt niet laten staan.

Jammie jammie die zijn ook erggg lekker brownies :drool:

:dance:

ohhh ik denk dat ik ook maar ff langs kom :drool:

nog avondje werken en dan heb ik eindelijk weer weekend!!! :dance:

ga eens bedenken wat ik ga doen

zal wel ff een weekendje lekker relaxen worden

vorig weekend hebben we van hot naar her gereden

zaterdag had ik de hele dag show in zegveld en zondag waren we ook al de hele dag in touw

dus dit weekend ga ik lekker rustig aan doen hoor

vriendje lief moet smorgens werken dus heb ik lekker het rijk alleen :mrgreen: