Ik lust eigenlijk alle ijs wel maar chocolade ijs lust ik alleen als er stukjes choco in zitten hahahah je hebt van hertog ook vier smaken chocolade en die vind ik ook wel erg lekker
Zit ik hier om kwart voor twaalf te lezen wat jullie allemaal geschreven hebben vandaag… hebben de dames het over ijs!!
Paar weken geleden dat hertog ijs geprobeerd met meloen en stukjes chocolade. Ik vind het echt HEERLIJK spul… maar ja heb het nu niet in huis SNIK… hahaha… Wel opvallend dat we er allemaal gek van zijn, hebben we nog wat gemeen met elkaar meiden!!
en Helma: wat vreselijk jammer dat het deze maand niet gelukt is…
Hahahahhahaha zo zie je maar Gaby dat het niet alleen maar over zwanger worden gaat Dus jij vind die meloenijs met stukjes chocolade weer wel lekker :o Dan moet ik hem toch eens gaan halen straks in de winkel want nu vind ik het zeker de moeite waard om hem eens te proberen :dance:
Hahahahahhah ja dat weet ik Maar toch maar niet doen :think: want ik heb er deze week al 2 op :shock: Manlief had ze bij de bakker meegenomen van de week en dat is wel genoeg hahahah anders klap ik straks nog uit mijn voegen :snooty: