Gestopt in januari 2006

Hallo dames,



Volgens mij is er nog niet een onderwerp voor meiden die gestopt zijn in januari 2006. Aangezien ik er eentje van ben, open ik 'm.



Ik heb woensdag mijn laatste pil geslikt en mijn man en ik hebben de stilzwijgende afspraak dat we vanaf januari 2006 voor een 2e gaan. Bij deze dus.



Ik hoop dat er meer dames zijn die gestopt zijn of nog gaan stoppen.



Groetjes van Esther

Succes met zwanger worden!!! Ik hoop dat je snel niet meer de enige bent!!!

Heel veel succes met het zwanger worden!!!

Heel veel succes, en hopelijk ben je snel zwanger.

veel suc6 met zwanger worden en ik hoop dat er snel meer meiden komen kletsen bij je!!!

he tegek,

weer een toekomstige mama erbij…

:dance:



hopenlijk gaat het snel lukken…

wat spannend weer zeg!



ik ga maandag naar mijn huisarts om mijn spiraaltje eruit te halen

pfffff ben best wel een beetje nerveus



groetjes renate

heyyyyyy hoiiiiiiiii ,



heel veel succesmet jullie zwanger willen worden wens, hopelijk mag hij snel vervult worden,



heel veel geluk liefde en goede gezondheid!!!



Toy Toy Toy :thumbup:

Heeeeeeeee januaristoppers, wat leuk een nieuw forum!!!



Heel veel succes gewenst en veel klusplezier :inlove: .

Hopelijk lukt het snel!



:hand: Janine

Ook ik stop in Januari met de pil en wel over een week slik ik mijn laatste pil

En mijn man en ik gaan dan voor de eerste

wat spannend mandy!

hier gaan we ook voor de eerste en vinden het ook best wel een raar idee

dat straks als we gaan klussen er ook daadwerkelijk iets leuks van gebouwd kan worden :inlove:



moet morgen om 08.30 bij de huisarts zijn :shifty:



groetjes renate

Hallo allemaal!



Ik heb in november 2005 mijn implanon laten verwijderen en heb daarna een paar maanden gewacht tot de hormonen weer “normaal” waren.



Vanaf deze maand proberen mijn vriend en ik zwanger te worden van ons eerste kindje! SPANNEND!



Ronde 1: toi, toi, toi!

Gezellig, volgens mij zijn we al met z’n 4-en namelijk: poeizie, mandy, leonie79 en ikzelf.



Voor mij zal het echter niet zo heel erg spannend worden. Ik ben namelijk via de MMM zwanger geworden van mijn dochter, er ontbrak een eisprong. En ik verwacht niet dat ik nu ineens wel een eisprong heb. Dus er zit voor mij niets anders op dan de eerste 3 maanden af te wachten (voor mijn gevoel zal er dus niet gebeuren) en dan laat ik me doorverwijzen naar de gyn. Vind ik niet erg hoor, ik weet namelijk dat het met de MMM gelukt is, dat moet ook een 2e keer lukken.



Poeizie; vandaag dus jouw spiraaltje verwijderen, spannend hoor. Ik heb dus geen idee hoe dat moet zijn. Maar nu zo ongeveer ben je bij de huisarts. Is het jouw eerste kindje?!



Mandy; nog ff geduld hebben. Wel een leuk vooruitzicht.



Leonie79; jullie gaan vanaf nu ook voor het echie. Spannend hoor. Is jouw cyclus een beetje normaal op gang gekomen?!



Ik ga snel aan het werk, tot later. Enne leuk dat jullie je bij mij hebben gevoegd. Zoals jullie begrijpen heb ik er dus al een zwangerschap en de hele aanloop doorlopen en doorstaan en weet er ook het nodige vanaf. Dus als jullie iets willen weten … wees zo vrij.



Groetjes

Esther

Ik heb dus gister mijn laatste pil genomen ik dacht nog een week (lekker opletten :stuck_out_tongue: ) dus nu is het afwachten :wink:



Wat is MMM Esther ? (domme vraag misschien)

Mandy,



De MMM staat voor Medische Malle Molen. Betekent dus dat ik Anouk (onze dochter) met behulp van hormonen heb gekregen. En ik ga er dan ook vanuit dat dat deze keer weer moet.



Maar jij bent nu dus ook al gestopt?! Spannend hoor. Nu maar afwachten hoe jouw cyclus op gang komt.



Doeiiiii

oooooh ok weer wat bijgeleert :wink:



Ja precies ik zal volgende week nog wel gewoon ongesteld worden door de pil zoals normaal en wat er daarna gebeurt is dus nog 1 groot :?:

Maar ja we zien het wel !

Mijn cyclus was eigenlijk vanaf het begin meteen weer regelmatig.

Dat is ook een voordeel van de Implanon. Je bent 4 dagen na verwijdering weer “normaal” vruchtbaar.



Ik heb een heel regelmatige cyclus van gem 27 dagen (soms 26 soms 28) en ik voel mijn eisprong ook heel duidelijk. Ik ben benieuwd of ik daar wat aan heb! Wat moet je alleen lang wachten vanaf je vruchtbare moment tot de NOD-dag he!

Ik ben eigenlijk vanaf mijn 12de aan de pil geweest en voor ik aan de pil ging was ik super onregelmatig ongesteld en zodoende dat ik ook aan de pil ben gegaan

Dus ik ben erg benieuwt wat er nu gaat gebeuren eigenlijk :wink:

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? :roll:

Ik ben zelf 26,5 en mijn vriend is 29.

Ik ben heel benieuwd of wij nou zo jong zijn, want de gemiddelde leeftijd is tegenwoordig bijna richting 30!



Mijn vriend en ik zijn nu bijna 10 jaar bij elkaar, dus we hadden wel het idee dat we er nu aan toe waren :smiley: (en mijn beste vriendin heeft net een kindje gehad, waardoor het allemaal oplaaide bij ons :wink: )

Hoi Esther,



Wat leuk dat je begonnen bent met dit onderwerp. Zat al een paar dagen te kijken of er eentje gestart was. Ik ben namelijk 2 januari 2006 gestopt met de pil. Ook wij hebben besloten om voor een tweede te gaan. :smiley:



Onze zoon is inmiddels 16 maanden en het zou leuk zijn als ie er straks een broertje of zusje bij krijgt.



Lijkt me leuk om elkaar zo op de hoogte te houden! Spannend!



Groetjes Manon