Gestopt in januari 2006

PS: Morgen beginnen we met klussen hahaha :smiley:

Leonie ik wordt 1 juli 30 en mijn man wordt volgende maand 33

Daar ben ik weer, er wordt gezellig veel geschreven. Leuk hoor, ik ben daar altijd wel actief mee, en vind het dus leuk om te lezen hoe het jullie vergaat.



Misschien een idee om een lijstje op te stellen, die we eens in de zoveel berichtjes erbij zetten?!



Leonie79; fijn dat jij een volgbare cyclus hebt, dan weet je ongeveer wanneer je vruchtbaar bent. Hoewel 27 of 26 dagen wel kort is. Maar je voelt de eisprong. Ja de wachtweken zijn de langste weken in een cyclus, ik weet er alles van. En je moet dan gaan oppassen dat je je niets gaan inbeelden en vanalles gaat voelen.



Mandy; hopelijk komt bij jou de cyclus mooi op gang. Maar ja, net wat je zegt, afwachten, er zit niets anders op.



Ik ben 33 jaar en mijn man is 34 jaar. Toen we voor de 1e gingen waren we dus 5 jaar jonger ongeveer. Gemiddelde leeftijd is inderdaad 30, maar ja, daar zorgt onze eigen maatschappij zelf voor.



Nonne; welkom, en spannende tijd ga je tegemoet.



Doeiiiiiiii

Esther

Hoi Leonie



Ik ben 25 en mijn man is 27. Toen ik 23 was ben ik bevallen van ons eerste kindje. Ik wilde graag jong kinderen en ik ben al sinds mijn 17e samen met mijn man dus nadat we getrouwd waren en we een eengezinswoning hadden gekocht hadden we zoiets van nou we gaan ervoor!



Esther: lijkt me leuk om zo’n lijstje op te stellen



Groetjes Manon

Welke gegevens zetten we dan in zo’n lijstje, naam, leeftijd, hoeveelste kindje en wanneer je belangrijke dag in die maand is. Ik zal mijn lijstje wel geven:



Eddepet, Esther, 33 jaar, 2e kindje, wachten op ongi (zal wel 3 maanden duren)



doeiiiiiiiiii

Mandy,29 jaar , 1ste kindje, moet ongi worden op zaterdag 14 januari (omdat ik gister gestopt ben met de pil)

Ik was te snel net :wink: en na de volgende menstruatie moet ik natuurlijk afwachten hoe mijn ongesteldheid er daarna uit gaat zien

Hoi, ik kan vanavond wel zo’n lijst opstellen. Moet ik even met m’n man doen die is de computerman ik zelf ben niet zo handig met tabellen enzo.

Als iedereen die in januari gestopt is de gegevens even op dit forum zet, kan ik ze vanavond in een tabel zetten en iedere keer als er iemand zich weer aanmeld erbij zetten en bijwerken. Zo kunnen we telkens eff kijken wat de ontwikkelingen zijn.



Gezellie!

Dat vind ik een heel erg leuk idee :thumbup:

Nonnie, ik was ook al op zoek hoe ik een mooi tabelletje kon maken, maar kan het niet vinden. Als jouw man het al weet, aan jou/jullie de eer.



doeiiiii

Leonie79, Leonie, 26 jaar, 1e kindje, 23-01 NOD (Niet Ongi Dag)

Hier een tabelletje. Als er nieuwe meiden bij komen of er moet iets bijgevoegd en/of veranderd worden stuur dan even een PBtje naar mij, kan ik het weer aan passen.



Succes!

Ik zie geen tabelletje Nonnie :oops: Ligt dat aan mij

Sorry ik gilde te snel want nu zie ik hem wel

Ziet er goed uit Manon!

nou ik werd gister gebelt door de assistente dat mijn HA zich ziek had gemeld

heb ik dat dacht ik

nu heb ik voor morgen ochtend een afspraak bij zijn vervanger

zit dus nog even in spanning



ben 24(word 24 maart 25 jaar :mrgreen: )en het word voor mij mijn eerste kindje :smiley:



groetjes renate

Renate, wat vervelend! Zat je je al helemaal te verheugen op het moment dat je officieel van start gaat, is je HA ziek.



Moet je nu erg lang wachten tot je mag komen?



Laten we hopen dat ie snel weer beter is!

morgen ochtend om 08.10 uur mag ik bij zijn vervanger :shifty:

Ik zal aan je denken! :thumbup:

nou het is gebeurt, het spiraaltje is eruit

ondanks dat de HA niet meteen de draadjes kon vinden

heeft ie het toch heel voorzichtig gedaan.

toen ie eruit getrokken werd was het even een vervelend gevoel

net alsof je ongesteld moet worden, van die menstruatie kramp

en nu voel ik het nog een beetje maar dat gaat wel weer over voor ik een jongetje word :mrgreen:



best wel raar idee eigenlijk dat ik vanaf nu zwanger zou kunnen worden :think: en het is ook erg spannend

maar we hebben er allebei heel veel zin in :inlove: