Gestopt in januari 2006

waarom heb ik hier nou geen ticker … ff activeren :wink:

Spannend Renate!! :smiley:



Ik vind het ook weer een raar idee hoor, na de pil te hebben weggegooid dat ik nu weer zwanger kan worden! Ik vind het nu ook lang duren, stom wel he, net gestopt maar ja. Zal wel eff de beginspanning zijn! :smiley:

Hallo dames,

Ik ben een sept stopper en jullie kennen mij waarschijnlijk niet.

Ik wou ff aan nonnie vragen hoe jij dat lijstje zo mooi in elkaar hebt gezet.

Ik zou zoiets ook willen doen bij ons forum.

Zou je mij een pb willen sturen :?: :?:

Alvast bedankt :-*

Even bijgewerkt :mrgreen:

Hoi meiden,



Vervelend bericht van mijn kant :cry: . Mijn man heeft zich bedacht.



Wij hebben af en toe onenigheid over het straffen van onze dochter. Door bijkomende omstandigheden (drukte op het werk met name) kan hij minder hebben en denkt hij dat alleen hij haar straft door haar op de gang te zetten. Daarop wordt hij boos op mij. En met een 2e erbij, zo redeneert hij, zal dat alleen maar meer worden. Daar heeft hij geen zin in.



Hij vindt dat ik nog maar gewoon door moet gaan met de pil. Op mijn vraag of het uitstel of afstel is, reageert hij niet. Hij vindt het normaal en houdt hierbij geen rekening met mijn gevoelens.



Kortom een vervelende rotsituatie. Maar die betekent wel dat ik afscheid van jullie moet nemen. Dus ik wens jullie heel veel succes met het zwanger worden en hoop dat jullie over niet al te lange tijd (toch wel minimaal 9 maanden) een kindje in jullie armen kunnen houden.



Veel liefs van Esther

Jeetje meid, dat is echt een rotsituatie :!: :!: :!:



Ik vind het erg jammer dat je ons gaat verlaten maar je kan ons altijd blijven volgen en meeschrijven hoor :!:



En wie weet bedenkt je man zich nog… :?: Ik zal wel goed met hem hierover praten. Jij hebt ook gevoelens en een kinderwens.



Ik wens je veel sterkte en hoop nog wel wat van je te horen op dit forum :!:



Liefs Manon

Ach meis wat ontzettend vervelend zeg :frowning: Jammer dat je afscheid van ons moet gaan nemen maar hoop je toch nog wel elders op het forum te spreken hoor !



En wat al eerder wordt gezegt je kan altijd hier blijven schrijven



Dikke kus voor jouw



Liefs Mandy

Wat een ontzettend vervelende terugslag. Verheug je je helemaal op de volgende fase, word het je weer afgepakt.



Ik hoop maar dat jullie er, door goed te praten, uit zullen komen.



Je bent ik ieder geval altijd welkom hier!

Hoe gaat het met de rest van jullie?



Ik heb al de hele week last van verstopping en een buik vol met lucht. Hij is zo rond als een ballonnetje en ik kom er niet vanaf. Weten jullie of je laxeerthee mag drinken? (Ik weet nu natuurlijk niet zeker of de eerste poging raak is of niet).



Morgen ga ik een weekje snowboarden in Frankrijk, dus ik moet jullie eventjes verlaten. Maar na mijn wintersport is mijn NOD, dus dan laat ik jullie weer weten wat de status van ronde 1 is! :pray:



Toi, toi, toi allemaal!

Wat heerlijk dat je lekker gaat snowboarden zeg :slight_smile:



Misschien een idee om Roosvice Laxo te drinken meis dat kan volgens mij geen kwaad



Met mij gaat het zijn gangetje moet a.s zaterdag ongi worden dat zal wel gewoon gebeuren neem ik aan (ben pas zondag gestopt ) en normaal werd ik dat ook op zaterdag dus neem aan dat ,dat nu nog hetzelfde zal zijn …

En dan maar afwachten wanneer het weer komt .

Nou, het is wel spannend hoor, ik denk er 50% van de dag aan inmiddels.



Ik ben natuurlijk al 3 maanden van mijn voorbehoedsmiddel af en het was een implanon die er 2,5 jaar in heeft gezeten. Ze zeggen dat je dan na 4 dagen weer normaal vruchtbaar bent, dus in principe zou het kunnen deze maand. Maar de statistieken wijzen uit dat de kans de eerste ronde niet zo groot is…



Wachten duurt lang! Maar een weekje wintersport gaat vaak heel snel voorbij en daarna zullen we het snel weten:)



Morgen eerst nog even Roosvice Laxo halen! Bedankt voor de tip!

Ja, Roosvice Laxo is inderdaad een goed middel om dan te gebruiken.

Heb er zelf ook nogal eens last van maar ik heb zakjes poeder van de huisarts. Die mocht ik tijdens de eerste zwangerschap niet gebruiken dus zal dat de volgende ook wel weer niet mogen maar dan is dat wel een goed alternatief.



Leuk snowboarden!!! Ben zelf fan van skieeen :inlove: Gaaf man



Veel plezier en spreek je snel weer!



Manon

Geen dank hoor :wink:



Ik ben er gelukkig niet zo heel veel mee bezig meer momenteel want ik weet van anderen dat ,dat een negatief effect kan hebben op zwanger worden dus dat probeer ik gewoon niet te doen (is niet altijd makkelijk hoor)



Ik heb het allebei nog nooit gedaan niet geskied en ook niet gesnowboard hahaha

Lijkt me ook niet zo slim want ik heb vorig jaar mijn enkelbanden gescheurt en dat blijft een hele zwakke plek dat merk ik al als ik veel heb gelopen



Groetjes Mandy

@Leonie79 wrote:





Morgen eerst nog even Roosvice Laxo halen! Bedankt voor de tip!




en als het nou straks te hard gaat dan kan je altijd nog over gaan op de roosvice stop :mrgreen:

Mandy, ik probeer er ook niet al te vaak aan te denken maar omdat het net weer een nieuwe periode is en het zo leuk is :!: :!: :!: heb ik juist dat ik er in het begon veel aan denk. De dagen gaan ook traag voorbij voordat je bij je NOD bent. Zal wel weer even de beginkriebels zijn wat ik al eerder zei.



Ben benieuwd of er nog meer meiden bijkomen. Anders kunnen we misschien in februari een nieuw onderwerp starten met jan/feb stoppers is wel zo gezellig toch :?: Hoe meer zielen hoe meer vreugd :smiley: :smiley: :smiley:

Hallo,



Ook ik wil me graag aanmelden bij jullie topic. Begin januari mijn laatste ong. gehad, hoop ik dan. Eergisteren en gisteren waren mijn ‘vruchtbare’ dagen (met dank aan de clear blue sticks). Dus nu maar hopen dat het lukt.



Ik zal me verder even voorstellen, ben net 40 geworden en al moeder van 3 kinderen uit een eerder huwelijk. Na zo’n 1,5 jaar alleen te hebben gewoond met de kinderen, mijn huidige echtgenoot leren kennen. Iets jonger dan ik en zonder kinderen. We hebben het er toen lang over gehad en hij wilde dolgraag nog een eigen kindje. Klinkt stom, want hij is dol op mijn kinderen, maar een eigen kind is toch geweldig. Dus we zijn ervoor gegaan. In 6 maanden tijd ben ik 2 x zwanger geweest, maar helaas is dat 2 x goed mis gegaan. Nare miskramen, ziekenhuisopnames, ik zal de details maar achterwege laten. Ik heb toen besloten dat ik er niet nog een keer voor durfde/wilde gaan. Nu zijn we 7 maanden verder en blijft het toch ‘kriebelen’. Dus om een lang verhaal kort te maken, we gaan er weer voor. In december mijn laatste pil geslikt en 5 jan. voor het laatst ong. geweest.



Natuurlijk hoop ik dat er meer moeders zich aanmelden met een beetje dezelfde achtergrond. Zou leuk zijn wat ervaringen uit te delen.



Groetjes,



Angelique

Hoi Angelique



Welkom bij de club :!: :!: :!:

Zal je vanavond in onze tabel erbij voegen. Gezellig :!:



Enne succes he met klussen :smiley: :smiley: :smiley:



Groetjes Manon

Ook van mij van harte welkom hier hoor Angelique



Groetjes Mandy

Hallo Januari stoppers!! Ook ik ben begin januari voor gestopt met de pil en ga voor de eerste!! Mijn echte naam is Gaby ben 27 jaar en mijn vriend en ik gaan voor de eerste!!

van harte welkom bij het januari stoppers team :mrgreen:



groetjes renate