Gestopt in januari 2006

Maar dat is ook wel eens lekker hoor helemaal niks doen :wink:

Wij zijn vorige week zaterdagavond naar Center Parcs geweest om te badmintonnen en te bowlen en zondag hebben we eigenlijk lekker niks gedaan .

En ik denk dat het morgenavond weer hetzelfde wordt en zondag zien we het wel .

Vind het ook erg lekker om helemaal niks te doen en alleen tv te kijken een goede film op dvd of lekker te internetten

ach volgend weekend word het weer beulen

heb me in me hoofd gehaald om 2 shows in 1 maand te lopen en sta ik met 3 van mijn katjes in de utrechtse veemarkt hallen… echt een mega groote katten show met zo’n 1000 te bewonderen katten.

voor mij ook super spannend want ik neem voor het eerst een eigen fokje mee die hier ook in huis blijft wonen dus :pray: dat ie zijn puntjes scoord.

oh wat ontzettend leuk zeg :smiley: Wat heb je voor katten ?

Ik heb er zelf 2 een boederijkat en een gevangeniskat (die komt uit de gevangenis haha)

wat leuk een kattenshow. Wat voor ras is het?

ik heb zelf een hond daar wil ook een keer een show mee lopen.

ik heb zelf maine coons en een siamees

zal hieronder wel ff een plaatje plakken

Oooooooooooh wat een mooi katje zeg :slight_smile:

mooie beestjes hoor. :thumbup:

ben ook best wel trots op ze hoor :inlove:

dat heb ik zelf ook hoor met me hond.

Die van mij is het mooiste hahaha

Wat gaaf je hebt maine coons!! De moeder van een vriendin van mij heeft een cattery met 18 maine coons, af en toe gaat ze daar ook mee naar shows.

Morgen ga ik naar die vriendin toe, ze heeft gisteren furby (kleine coon van 12 weken) mee naar huis genomen (heeft ze gekregen van haar moeder uit het laatste nestje) zal kijken of ik een foto kan vinden van furby.

Nou ik heb de foto gevonden meiden!

lieffffff :inlove:

het zal wel aan mij liggen maar waar kan ik het plaatje van je kat vinden en waar de lijstjes van de NOD van iedereen. oooooooooo wat ben ik ook een muts dat ik het niet kan vinden. sorry…

Liefs Helma

zal hem ff quoten … monumentje

volgens mij is dit de meest up to date lijst

aaaaaaaa ik heb het al gevonden. Mijn computer is gewoon een beetje traag, moest dus gewoon wat langer wachten ha ha. Gave katten zeg!! ik ben ook een echte kattenliefhebber maar mijn ventje is er heel erg allergisch voor helaas. Maar ik heb wel het mooiste en liefste hondje ha ha

hier komt ie liefs Helma

Ahh wat een schatje Helma. Ik ben zelf ook helemaal gek van honden alleen omdat mijn vriend en ik allebei veel werken is dat niet te doen. Wij hebben samen 4 katten (gewone huiskatten).

ps… ik zit aan het meloenijs hahahahahaha :dance:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een droppie zeg :slight_smile: Wat is het voor hondje ?

Ik heb zelf ook een hondje een kruising tussen een Jack Russel en een boerenfox

en is het lekker Rietje :drool:

Mijn NOD dag is als het goed is en mijn cyclus ligt niet overhoop 11 Februari