Ze hebben mij verteld dat het een jack russel was (100 procent) maar daar geloof ik geen mallemoer van. Ik denk dat het een JACK TEKKEL is. ha ha. Even mijn nieuwe NOD 17 februari. Ik ga nog even een hele mooie foto van mijn JACK TEKKEL zoeken
Jaaaaa heerlijk Mandy… :thumbup:
Ja ik moet inderdaad ook maar afwachten wat mijn cyclus gaat doen…
greetzzz
Gaby
even een foto van mijn kanjer
Helma : Ja ik heb mijn hond ook gekocht als 100% Jack Russel maar dat is hij dus echt niet hoor . Maar jah hij is super lief en daar gaat het om
Rietje: Ja precies misschien dat het hetzelfde blijft misschien veranderd het wel ,ach we zien wel
Vlinder : Oh wat een mooie hond zeg
Wat een stoere hond vlinder!
Even tussen 2 haakjes… ben met de pil begonnen 11 jaar geleden omdat
ik onder de puistjes zat… ik zit nu weer helemaal onder… Maar heb het er absoluut voor over!!!
liefs Gaby
Hahahahahahha nou daar zeg je me wat ik heb normaal altijd puistjes als ik ongi moet worden en nu heb ik er deze week al twee gehad en mijn man zei ook al lijkt wel omdat je met de pil bent gestopt .
Dat zal dus inderdaad kunnen :doh:
dank je wel.
even iets heel anders. Ik bel net de dokter voor de uitslag van mij onderzoek… ik had vorig jaar ergens of dat jaar daarvoor ik weet het even nietmeer… Gardnerella als ik het goed schrijf. ik had daar medicijnen voor gekregen en me vriend moest dat ook. Hij had het niet genomen omdat zijn dokter zei hoeft niet. Ik later weer terug voor controle had ik het weer. Weer medicijnen ook voor me vriend maar die had ze nog steeds niet ingenomen en even later waren we toch weer aan het sexen zonder condoom. Nu ik wil stoppen met de pil had ik zoiets even een uitstrijkje laten maken voor de zekerheid.
Ik heb dus nergens last van ik vindhet echt vaag. Ik heb het even twee keer nagevraag want ik was helemaal verbaasd. Volgende week de andere uitslag…
sorry voor het lange verhaal.
En wat had je nou dan ??
Wat raar dat je vriend die medicijnen niet neemt dan eigenlijk :shock:
@Mandy wrote:
En wat had je nou dan ??
Wat raar dat je vriend die medicijnen niet neemt dan eigenlijk :shock:
nu was er dus niks aan de hand.
Me vriend houd er niet van om pillen te slikken en hij heeft ook medicijnen voor zijn maag en die neemt ook alleen maar wanneer hij heel veel last heeft.
(gardnerella is geen soa btw)
Als je wat wilt vertellen kun je het hier kwijt hoor meid. Hoelang je verhaal ook is!! Goed nieuws toch dat alles in orde is! Ik begrijp alleen niet goed wat je bedoelt met volgende week de andere uitslag…
liefs Gaby
Whauw das ook een mooi beest.
Hier dan nog een foto van mijn topper bijna een jaar geleden.
@Rietje wrote:
Als je wat wilt vertellen kun je het hier kwijt hoor meid. Hoelang je verhaal ook is!! Goed nieuws toch dat alles in orde is! Ik begrijp alleen niet goed wat je bedoelt met volgende week de andere uitslag…
liefs Gaby
dan hoor je of je pap1 enz hebt. De gezondheid van je baarmoeder is dat geloof ik… om het zo maar even uit te leggen.
wat een lekker ding helma :inlove:
vlinder: hihi okidoki bedankt voor de uitleg!!
helma: WAT EEN SCHEETJE!!!
kusss Gaby
Maar een uitstrijkje krijg je normaal toch pas als je 30 bent Jeanette
En pap1 enzo dat heeft ermee te maken of je kans hebt op baarmoederhalskanker of er woekeringen zitten die ze weg moeten halen enzo
die stomme pap uitslagen. Ik heb 2 jaar geleden een pap 3b gehad
moest toen dus een deel weg laten halen. Is nu weer helemaal goed. OP bruine afscheiding na. Maar dat schijnt niet erg te zijn
En wat houd dat in Helma ?
Ik ben bijna 30 en dan moet ik ook voor een uitstrijkje maar weet alleen niet of ik dat wel doe (zie het wel) ik moet ook al ieder jaar voor een mammografie en die stress vind ik wel genoeg
@Mandy wrote:
Maar een uitstrijkje krijg je normaal toch pas als je 30 bent Jeanette
En pap1 enzo dat heeft ermee te maken of je kans hebt op baarmoederhalskanker of er woekeringen zitten die ze weg moeten halen enzo
ik had zelf om een uitstrijkje gevraagd. Dit is de derde van mij geloof ik. Ikl heb 1x pap2 gehad en de laaste keer had ik pap1 dus toen was alles in orde. Ik ga er vannuit dat nu ook alles in orde is hoor, maar gewoon even voor de zekerheid.
Ja het zou best kunnen hoor dat het vanaf een latere leeftijd is. Ik ben een beetje panish denk ik :oops: op dat gebied omdat ik ook heel graag kinderen wil. Ik wil gewoon alles zeker weten ook omdat mijn moeder gecrurateerd is die is natuurlijk wel ouder maar daardoor wil ik er zeker van zijn dat alles geod is.
wat is een mammografie ?