Gestopt in januari 2006

Hè wat vervelend Helma hoelang ben je al bezig ? Ook in Januari gestopt met de pil ?

Ik slik al heel lang geen pil meer. 24 december was mijn laatste menstruatie en vanaf die tijd gaan we ervoor. We hebben 2,5 jaar voor het zingen de kerk uit gedaan. Toen hoopte ik elke maand al dat het misschien toch raak zou zijn. Wel een raar idee dat je nu weet dat de kans nog vele malen groter is. Ha ha. We gaan er maar weer voor. En ik duim voor jullie allemaal

Liefs Helma

En wij duimen natuurlijk voor jouw Helma :thumbup:

Hoi Helma

Wat jammer zeg :frowning: maar volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen :!: :!: :!:

Ik heb dat tabelletje gemaakt en hij staat op een aantal pagina’s in dit forum. Als je je nieuwe NOD weet stuur mij dan even een PBtje dan pas ik het aan in de tabel en zet ik hem er opnieuw op.

Veel succes de volgende ronde :!: :!: :!:

Manon

he gets helma das echt balen

hopelijk volgende ronde is het wel raak :pray:

ik ben volgens de statistieken ook aan het eind van me vruchtbare dagen heb ook geen afscheiding meer … nu is het wachten aangebroken of het raak is geweest

ik hoop het toch zo :pray:

groetjes renate

hoi Helma ik hoop dat het snel raak is voor meid.

@Renate ik ben benieuwd of het in 1x is gelukt bij je. :smiley:

positief blijven denken toch? :inlove:

Nou ik heb de foliumzuur in huis en ben meteen begonnen met slikken . Ik ben speciaal naar een dorp hiernaast gereden omdat het bij de Etos goedkoper zou zijn maar dat had ik ook niet hoeven doen want zo goedkoop was het niet

84 capsules voor 8.15 :think: Maar goed wat moet ,moet en ik weet nu dat ik daar niet meer naartoe hoef want volgens mij zijn ze bij de kruidvat goedkoper[/i]

volgens mij was het toch ook zo dat ze van de kruidvat goedkoper waren?

ik heb toen bij de kruidvat gezocht naar folium zuur bij me schoonmoeder in het dorp en ze hadden het daar alleen van davitamon dus had niks te kiezen.

nu waren ze wel weer aan het bijvullen hoor

misschien een baby boom aan het komen in de omstreken van uithoorn en amstelveen? :mrgreen:

Nou een vriendin van me haar man die maakte die dingen en die verwees me naar de etos en zodoende dat ik daar naartoe ben gegaan maar de volgende keer doe ik dat dus echt niet meer :snooty:

Hier zit de carnaval er weer aan te komen :wink: (voor mij niet hoor ik hou er niet van)

neh ik ben ook niet zo’n carnavals beest… zo ie zo geen uitgaanster

nooit geweest ook… zou ook niet weten hoe een disco er aan de binnenkant uit zou zien.

ook drink ik heel zelden alcoholische dranken omdat mijn vriend helemaal niet drinkt en ach het hoefd voor mij ook niet

we roken allebei niet

houden allebei niet zo van varkensvlees

zeg wel eens dat wij prima moslim kunnen zijn :mrgreen:

Hahahahhaha nee ik ben ook geen uitgaans mens hoor en ook nooit geweest net als mijn man trouwens die is dat gelukkig ook niet .

Wij gaan 1x in de week met vrienden naar Center Parcs (makkelijk he personeelspas van 1 van die vrienden) dat kost niks en we kunnen bowlen en doen wat we willen .

Ook ik weet niet hoe een binnenkant van een disco eruit ziet want ik ben er nog nooit geweest.

Ook ik drink geen alcohol (lust het wel hoor op zn tijd een glaasje boswandeling ofzo ) maar het is nu alweer lang geleden dus kan het goed missen . Ik rook ook niet mijn man wel maar daar heb ik geen last van :wink:

ik met tomaten en perenijsjes van festini!!!

oooooooooooooooh die perenijsjes zijn ook super lekker :stuck_out_tongue: Hou eens op joh krijg er gewoon trek in en de winkel is al dicht

Zeg dat voortaan eerder als de winkel nog open is ofzo :wink: :think:

haha wij hebben hier en appie die tot 2200 open is :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik heb naast een ijsjes tick ook een dierenparken tick

ben ik ook helemaal gek van… het is dat die toegangs prijzen steeds duurder worden anders had ik er iedere week bij een gezeten :mrgreen:

maar ach dan gaan we wat vaker naar de dierenwinkel :lol:

Ooooh nee hier is de Appie ook maar open tot 20.00 dus dat schiet ook niet op . Morgen is het koopavond endan is hij open tot 21.00

Ja dat is tegenwoordig wel een dure tik inderdaad dierenparken .

Nee ik heb eigenlijk alleen een ijs tik dus het valt mee oh nee ik lust ook wel een lekkere reep lila pause chocolade jammie en vooral die met koek hahahhaha

o nee dat heb ik nou weer niet

ik lust maar bepaalde chocola en vooral puur maar in dat soort snaai ben ik meer van de hartige dingen zoals chipjes enzo

zag in het appie krantje dat ze 3 zakken voor 2 hadden enzo

gelukkig dat ik eerder naar de plus ga want anders had ik die winkel daar leeg gekocht :mrgreen:

Hoi Mandy,

wat voor een foliumzuur heb jij gehaald bij de Etos :?: Gewoon foliumzuur of andere pilletjes waar ook foliumzuur inzit :?:

Ik heb namelijk bij de Etos een grijs met rose potje foliumzuur gekocht waar 150 tabletten inzitten en die waren niet zo duur als die van jou.

Ik heb trouwens ook dat Hertogijs geprobeerd, die met honing en walnoten maar mijn man en ik vonden hem allebei niet echt lekker… :sick:

Ben meer voorstander voor chocolade-ijs… :inlove:

Hoi manon

Ik heb een doosje van het merk Evasin dat zijn gewoon gele foliumzuur tabletjes waarvan ik er 1 per dag moet slikken

Dan ga ik hem morgen eens halen die hertog ijs eens kijken of ik hem lekker vind :wink: