Gestopt in januari 2006

rijmpje van mijn oma :

melk is goed voor elk… behalve voor jan want die piest ervan :mrgreen:

Hahahahahahhahahah ja dat is waar poeizie :smiley:

Ja zo heeft iedereen denk ik wel een verslaving hahahahahahaha

o ja zeker en niet alleen de zwangere mama’s

ik heb zelf iets met ijs… ohhhhh daar kan ik geen genoeg van krijgen

je kan me bij wijze er midden in de nacht voor wakker maken :inlove:

groetjes renate

Dan kunnen we elkaar een hand geven Renate :stuck_out_tongue: Want ook mij kun je wakker maken voor ijs midden in de nacht en al heb ik het nog zo koud , ijs lust ik altijd hahahahahahah

Heb je die kleine bakjes van hertog al gezien ?

ja idd ik liep laatst in de stad en zat echt te klappertanden van de kou

en 'me vriend wilde graag een patatje dus zijn we ff de family ingestapt ik 2 korketjes en hij een schnitzel menu (echt standaard bij hem)

zeg zo tegen hem ik heb nu wel zin in een ijsje

en pat zo van , en je had net net nog IJS koud :shock:

ik: ja das anders :mrgreen:

hij keek me aan van die tut is echt niet goed bij haar hoofd :roll:

maar heb de kleine bakjes hertog ook gezien hoor

EN al geprobeerd maar vond ze niet super

tenminste ze hadden bij de plus iets met honing en 1 met meloen en vond ze lekker voor een keer maar niet dat je zegt nah die doe ik vaker.

waren er nog andere smaken?

dan moet ik die toch hoog nodig eens gaan proberen :mrgreen:

Ik heb maar 2 verschillende bakjes zien staan 1 met inderdaad Meloen en stukjes chocolade en die andere weet ik zo niet

Ik ga ze toch eens proberen hahaha ben wel benieuwt

ik heb me een tijdje geleden echt gek gegeten aan Vienetta

dat vind ik echt heeeeeeeerlijk :mrgreen:

ohhh die vind ik ook super lekker :drool:

hahahaha en ben & jerry’s was ik nog vergeten :smiley:

Jaaaaaaaaaaaa die is ook erggg lekker

Die ben & jerry’s die koop ik niet € 4.80 per potje sorry dan reken ik toch weer om naar de gulden en om nou bijna 10 gulden voor een bakje ijs te gaan betalen vind ik toch net iets te gek :inlove: :naughty:

aaaaaaaaaa hou op !!! ik ben helemaal van de new york chunky en die van vanile choco en caramel :drool:

Ik ben blij als de ijssalon hier in het dorp weer open is :smiley: En anders ga ik een half uur verderop naar de ijssalon want die heeft zulke lekkere ijs en is vorig jaar zelfs de beste van Nederland geweest jammie jammie :dance:

ja in hoorn waar ik 18 jaar gewoont heb zit ook een ijssalon met onwijs lekker ijs … iedere zomer zaten we daar in het weekend als vaste prik na een dagje winkelen :inlove:

Nou dan wordt het toch eens tijd dat we de tante van mijn man op gaan zoeken die woont namelijk ook in Hoorn :smiley: Alleen is het nogal ver weg vanaf hier dus daar ga je niet 123 naartoe

ja voor een bakkie ijs is hoorn niet naast de deur hihihi.

mariola in almere is ook wel lekker vind ik, daar vind ik het kokosijs het lekkerste :mrgreen:

Ja hier hebben ze ook cocosijs :smiley: En almere is voor mij ook niet echt naast de deur hahaha

Ik heb vroeger in Lelystad gewoont en toen was het wel naast de deur :wink:

Maar tegenwoordig woon in in Deurne (tegen Limburg aan) dus ver voor een lekker ijsje hè hahahahah

hahahaha ja dat is idd wel erg ver weg :mrgreen:

jeetje zeg ik begin trek te krijgen :drool:

:mrgreen: in een lekker ijsje

snif :cry: snif :cry: snif :cry: Mijn ongi zit er weer aan te komen.

Ik krijg altijd van te voren van die bruine afscheiding. Vandaar dat ik het daar aan herken. Bah wat baal ik hier van. Op naar de volgende ronde en ik hoop dat er mensen zijn die het beter doen dan ik deze maand. Waar kan ik trouwens dat lijstje vinden waar iedereen opstaat??? Mijn nieuwe NOD geef ik zo snel mogelijk door.

liefs Helma