o ja ik zie dat ik nog niet heb gezegt hoe oud ik ben ik ben 29 jaar jong :mrgreen:
hahaha ik zie nou wat nod moet zijn maarre ik weet niet wanneer het i zal eens ff uitrekenen ,ik vertrouw altijd op de pil strip …
Ik heb ff meegelezen hoor…
Zoooo zeg wat gaat die groep hier hard!!! Leuk hoor. Lekker veel kletsen meiden, dat is superfijn. Je zult veel van elkaar herkennen.
Over die pillen: ik slik ook Gravitamon. Hele complete samenstelling: 200% van de ADH (aanbevolen dagelijkse hoeveelheid) foliumzuur en extra calcium, ijzer en nog van alles meer!!!
Ik ben begonnen toen ik stopte met de pil, dat wordt echt geadviseerd. Verder heeft de drogist mij deze aangeraden. Wel duur, €15 ong. voor 100 dragees. 3 maanden kun je er dus ruim mee doen.
Nou succes ermee, hopelijk snel een zwangere!!
Groetjes, Janine
Leuk dat je met ons mee leest Janine! Ik zie dat je ruim zeven weken zwanger bent! Van harte meid!! Lijkt me echt zo ontzettend gaaf. Tis pas mijn eerste maand maar ik ben er voor mijn gevoel echt 24 uur per dag mee bezig… De maand duurt ineens ook zooo lang… maar ik denk dat iedereen die zwanger probeert te raken dat wel herkent. Hoe snel was jij zwanger? (als ik vragen mag) :lol: .
groetjes Gaby
je bent niet de enige hoor gaby… tis ook mijn eerste ronde
en hier duurt de periode ook in ene zooooo lang
terwijl hij eigenlijk net pas op de helft is
en dan dat wachten op het overtijd zijn enzo
probeer er niet te veel aan te denken en probeer een beetje objectief te denken maar dat lukt nog niet echt :inlove:
ik zelf had een mirena spiraaltje en mijn ha zij dat ik wat bloed zou kunnen verliezen na het eruit halen maar daar heb ik ook helemaal geen last van gehad… echt super.
cyclus lijkt ook nog steeds zo te gaan zoals ie altijd al ging dus vind het wel super spannend hoor
groetjes renate
Hoi Renate,
Pfff gelukkig is het dus een normaal verschijnsel dat we er heeeel erg mee bezig zijn…
Wat goed dat je helemaal geen last hebt gehad van bloedverlies na het verwijderen van het spiraaltje. En ik weet ook dat de eerste ronde de kans mega klein is om zwanger te raken. Zeker als je leest dat sommige meiden al maanden, soms jaren bezig zijn om zwanger te raken. Ik heb het zelf van heel dichtbij meegemaakt bij mijn zus. Zij heeft er ook 4 jaar over gedaan om zwanger te raken doordat zij PCO heeft. Maar goed aan de andere kant is het vanaf deze maand gewoon mogelijk en dat maakt het echt kicke!
greetzz en truste allemaal
Gaby
Hoi allemaal.
Even voor Mandy ik ben ook aan de zware kant maar mijn cyclus is goed op regel hoor. Ik zit op een cyclus van ongeveer 28 dagen. Dus het hoeft niet onregelmatig te zijn als je wat zwaarder bent.
Ik slik trouwens ook al foliumzuur doen of laten jullie nog andere dingen om een evt zwangerschap te bevorderen?
greetz Cora
HOi meiden,
Ik lees net een stukje over dat de tweede helft van de cyclus zoland duurt. Wij zijn vorig jaar ook een poosje bezig geweest met klussen zonder. Dat waren 4 rondes er is toen weinig gebeurt, ik ga er nu dus ook niet vanuit dat het snel raak is mijn moeder heeft er negen maanden over gedaan om zwanger te raken van mij. Daarom ga ik er vanuit dat het wel even kan duren. Daar in tegen heeft mijn zusje vorig jaar april een mooie dochter gekregen die een verrassing was.
Voor de meiden die aan de pil waren. Mijn vriendin is na het slikken van de laatste pil nog een keer ongi geweest en was daarna gelijk zwanger. Heeft zes weken geleden een hele mooie dochter gekregen.
Zij slikte toch al 10 jaar de pil dus het kan.
Greetz :: :: :: :: :: ::
Hoi allemaal
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 1 keer ongesteld geworden en daarna was het meteen raak.
Nu de eerste ronde verwacht ik er ook maar niets van maar ik heb iets heel vreemds in m’n hoofd.
Als je kijkt op de volgende url
http://www.kindjeopkomst.nl/html/zwangerworden/conceptiekalender_001.htm
dan kun je zien wat het wordt als je in die maand zwanger zou raken. Is natuurlijk niet honderd procent zeker maar bij mijn vorige bevalling klopte het wel. Nu heb ik al een zoontje en zou een meid wel heel leuk vinden! In die kalender zou ik dan deze maand zwanger moeten raken. Daar ben erg mee bezig, stom he :wall:
Alsof het wat zou uitmaken jongen/meisje als het maar gezond is :!:
ja toch het geeft een fijn gevoel dat je gewoon weg zwanger kan worden toch ???
hahah ik rekene me zelf al weer helemaal rijk de vorige keer was ik ook in 1 keer zwanger …
haha ik ben een stuk ongeduld…
ik heb wel zo iets ik denk dat ik wel voorzichtig wordt im maart omdat mijn zoon 1 december geboren is en dan zitten ze wel heeeel dicht op elkaar …maar zove3r is het nog niet wie weet is het al snel voor elkar …
ik moet wel zeggen dat ik er op het moment minder mee bezig ben dan de eerste keer maar dat komt ook omdat we een grte verbouwing aan komt en we de huiskamer opnieuw aan het schilderen zijn dus dat scheelt weer aan denk tijd …gaat het weer sneller …
Hoi Cora
Bedankt dat je het even met me wilde delen dat ik niet de enige
zware ben . Ik moet zeggen dat ik soms vreselijk onzeker kan
zijn over dingen en ik heb al zoveel pech gehad in mijn leven en dan heb ik ook zoiets van zal het me nu eindelijk eens mee gaan zitten
Maar ja daar gaan we maar vanuit
Nogmaals bedankt voor je reactie
Ps: Ja ik ging ook altijd uit van de strip van de pil (weet niet meer wie het zei)
hoi Lyka,
ik ben blij dat je dat berichtje even geplaast heb. ik ben
namelijk ook wat zwaarderi. Ik begon me ook al zorgen te maken,
maar dat niet echt nodig gelukkig.
Kijk Jeanette zo komen er meer naar boven hè We gaan er gewoon voor meis :thumbup:
:dance:
@Mandy wrote:
Kijk Jeanette zo komen er meer naar boven hèWe gaan er gewoon voor meis :thumbup:
:dance:
hahaha ja idd :mrgreen:
Zijn toch dingen die je onbewust of bewust toch bezig houden hè
volgens de tabel zou ik als deze maand de bevruchting heeft plaats gevonden een jongen moeten krijgen
ik ben al blij als het in 1x lukt :inlove:
Hahahahahha ik zal heel graag een meisje willen (die tabel klopt wel als ik naar mijn schoonzus kijk) ach meisje jongen maakt me eigenlijk niks uit als het maar gezond is .
ja dat is ook zo mandy. Ik ben nu nog aan de pil maar ik wil alvast op me eten gaan letten dat ik gewoon gezond ga eten en niet echt meer gaan snoepen waardoor ik messchien dus ook wat afval. Nu zat ik me daar weer druk om te maken omdat als je veel afvalt dat ook niet goed
zo blijven er dingen door je hoofd spoken :roll:
Ja precies Jeanette en dat is het moeilijke eraan maar ik denk als je nu gezond eet en met regelmaat dat je gewoon je gewone patroon moet aanhouden en wat snoepen betreft een lekker iets op zijn tijd kan ook geen kwaad dat heb ik wel aan mijn schoonzus gezien die had een chocola verslaving hahaha tijdens de zwangerschap van de eerste
ohhh das wel een erg lekkere verslaving hoor :drool:
Ik had een melkverslaving. Hing iedere keer in de koelkast om melk te drinken. Heel apart… :lol: