spannend Helma!
in ieder geval van harte welkom bij het januarie klussers team 8)
groetjes renate
Hoi allemaal,
Ik heb eergisteren bij de etos “multi zwanger worden” (multivitamine + extra foliumzuur) van de Etos gehaald. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?
x Gaby
ja ik vind het heel spannend. Wij hebben 2,5 jaar geklust door voor het zingen de kerk uit te gaan. Elke maand was het weer een verrassing of ik ongi zou worden of niet. Nu weet ik dat de kans zoveel groter is. JIPPIE
Poeizie, ik ben ook veel minder moe sinds ik foliumzuur slik, raar he???
Leuk weer iemand bij de januari stoppers!!! Welkom Helma! Het is mijn derde dag dat ik extra foliumzuur slik. Ik ben benieuwd of ik me ook een stuk energieker ga voelen!
greetzz Gaby
Hey meiden,
effe voorstellen: ik ben Linda 23 jaar mijn hubbie is 24 en zijn sinds oktober hard aan het klussen.
Ik ben dus in oktober gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger (wat erg lang duurt nu dat je er echt mee bezig bent).
Het lijkt me erg leuk en gezellig om met jullie mee te beppe en jullie maandelijkse ervringen te delen.
Ben afgelopen zaterdag 14-1 ongi geworden dus mijn volgende NOD is 11-2
hallo
ik ben ferdi en ook in januari de laatste pil geslikt …dus tijd voor een beeb
ik heb al een zoon van een jaar ,hij heet kick …
ik ben getrouwd ,woon in haarlem en werk in de kinderopvang met kids van 2- 4 jaar oud …
wil iemand mij iets uitleggen van die nod …snap niet eens waar die letters voor staan :mrgreen:
hahahaha ik weet alleen van 23/24 mijn vrucht bare dagen zijn …
ik wilde al eerder maar we weten nu dat in mei er een opbouw komt bij ons dus dan hebben we weer ruime voor een kamertje …
ben een voorstander van kinderen hun iegen kamer te geven en we hadden geen ruimte meer
maar ja nu we dit weten is de weg vrij voor een tweede
helma en andere klussers heel veel succes !!
helma leuk zeg dat we dezelfde NOD hebben…
hoi ferdi,
hahahahaha toen ik me eigen net had aangemeld zat ik ook steeds te kijken ik zag steeds dat ze het over NOD hadden ik dacht wat is dat nu weer maar dat staat voor Niet Ongesteldheids Dag
ik had het zelfde hoor … dus had het maar even gevraagd wat de afkorting betekende … dus don’t worry je was niet de enige :mrgreen:
groetjes renate
Hoi,
Breek nog een keer in:
je moet uitkijken met andere vitamine pillen omdat daar vitamine a in zit en dat mag je niet teveel van binnenkrijgen als je zwanger bent… Dit plas je namelijk niet uit als je er teveel van binnenkrijg… Daarom zijn er speciale vitaminepillen voor zwangere, daar zit geen vit a in… snappie???
Enne het kan heel goed dat je minder moe bent na het slikken van foliumzuur… Ik werk in een bejaardenhuis en soms krijgen de mensen via de dokter foliumzuur voorgeschreven als ze aan de hand van bloeduitslagen een te laag folliumzuurgehalte hebben… Vaak werd er dan bloedgeprikt omdat de mensen te moe waren dus het kan zeker dat je je fitter voelt…
groetjes babylover
hoi hoi,
ik ben geen januari stopper maar ik ga in feb stoppen. Is het goed
dat ik af en toe ook bij jullie kom mee kletsen.
Helma, Linda en Ferdi welkom bij onze club :!: :!: :!:
Gezellig zo, we hebben al een aardige club bijmekaar.
Zal vanavond even onze tabel weer bijwerken zit nu even thuis in m’n pauze maar moet zo weer aan de gang.
Vlinder tuurlijk mag je meekletsen bij ons, hartstikke leuk juist :!: :!:
Liefs Manon
Welkom hoor Vlinder en we vinden het erg gezellig als je met ons mee kletst
Hoe meer zielen hoe meer vreugde zal ik maar zeggen :dance:
ok dank jullie wel dat ik mee mag kletsen :mrgreen:
@babylover wrote:
Hoi,
Breek nog een keer in:
je moet uitkijken met andere vitamine pillen omdat daar vitamine a in zit en dat mag je niet teveel van binnenkrijgen als je zwanger bent… Dit plas je namelijk niet uit als je er teveel van binnenkrijg… Daarom zijn er speciale vitaminepillen voor zwangere, daar zit geen vit a in… snappie???
Enne het kan heel goed dat je minder moe bent na het slikken van foliumzuur… Ik werk in een bejaardenhuis en soms krijgen de mensen via de dokter foliumzuur voorgeschreven als ze aan de hand van bloeduitslagen een te laag folliumzuurgehalte hebben… Vaak werd er dan bloedgeprikt omdat de mensen te moe waren dus het kan zeker dat je je fitter voelt…
groetjes babylover
o idd ik zie het met het gele doosje van davitamon
die idd maar niet gebruiken :thumbdown:
bedankt voor de oplettendheid :thumbup: :mrgreen:
groetjes renate
Wordt spannend zo eind januari :!: :!: :!:
Nou inderdaad zeg! Eind januari begin februari wordt het superspannend voor ons allemaal!!
greetzz Gaby
Als mijn cyclus hetzelfde blijft nu ik met de pil ben gestopt moet mijn nod dag 11 Februari zijn maar dat is nu natuurlijk afwachten omdat ik niet weet hoe mijn cyclus loopt nu ik ben gestopt
@Mandy wrote:
Als mijn cyclus hetzelfde blijft nu ik met de pil ben gestopt moet mijn nod dag 11 Februari zijn maar dat is nu natuurlijk afwachten omdat ik niet weet hoe mijn cyclus loopt nu ik ben gestopt
Hoi Mandy,
Bij mij is dit ook het geval… Het is inderdaad maar afwachten hoe de cyclus zich voortzet na het stoppen met de pil… Ik vind het allemaal super spannend…
groetjes Gaby
Ja inderdaad Gaby en helemaal omdat ik nogal zwaar ben en daardoor je cyclus overhoop kan gaan (hoor je aan alle kanten) Dus het is allemaal erg spannend