Ik weet het zelf namelijk ook nie meer.
Als mijn lichaam niet zelf na zou denken had ik gewoon vorige week maandag ongi moeten worden. Van alles waar ik normaal last van heb heb ik tot nu toe niks gevoeld. Wel heb ik al een paar weken een opgeblazen gevoel, maar dat heb ik nou juist wel vaker gehad.
Ach ja, ik kan toch niet anders dan wachten…
(Ik ben niet zo depri als dat dit klinkt hoor, maar 'k baal er gewoon van. Ik wil gewoon weten: zwanger? nee, dan nu maar ongesteld, dan kunnen we tenminste verder!) :?
Is dit je eerste maand zonder pil Iertie?
Om precies te zijn heb ik op donderdag 15 december 2005 mijn laatste pil geslikt… Dus januari is inderdaad mijn eerste maand zonder pil.
Iertie
Je hoort wel vaker dat je cyclus van slag kan zijn als je gestopt bent met de pil. Maar heb je al getest?
Nee nog niet. 'k Wil steeds een test halen, maar dan sta ik in de winkel en dan heb ik weer zoiets van: ach, laat maar.
Thuis denk ik dan: waarom heb ik geen test gehaald!?
Morgen ben ik vrij, dus dan maar eens een nieuwe poging wagen :lol:
Iertie
Dat je zo lang hebt kunnen wachten! Zou ik echt niet kunnen! Voel je iets aan jezelf wat op een zwangerschap zou kunnen duiden?
greetz Gaby
Ik moet 11 februari voor het eerst ongi worden zonder pil dus ben benieuwt
Ik heb geen idee! Ben nog nooit zwanger geweest, dus 'k weet ook niet hoe het voelt. Ik heb wel op verschillende sites dingen gezien als: opgezette buik, eetbuien, vaak moeten plassen… Dat soort dingen heb ik wel, maar da’s zo algemeen.
Ik geloof dat de conclusie maar moet zijn dat ik morgen een test ga halen. Alleen om jullie niet verder het hoofd gek te maken met mijn onzekerheid :mrgreen: .
Iertie
Vlinder, ik zag dat jij een boek hebt gekocht…
Mag ik weten wat de titel is? Ik ben ook op zoek naar een boek. Zat eerst te denken aan “Zwanger worden”, maar nadat ik de recenties op bol.com had gelezen was ik wat minder enthousiast.
'k Zoek dus nog.
Iertie
@Iertie wrote:
Ik heb geen idee! Ben nog nooit zwanger geweest, dus 'k weet ook niet hoe het voelt. Ik heb wel op verschillende sites dingen gezien als: opgezette buik, eetbuien, vaak moeten plassen… Dat soort dingen heb ik wel, maar da’s zo algemeen.
Ik geloof dat de conclusie maar moet zijn dat ik morgen een test ga halen. Alleen om jullie niet verder het hoofd gek te maken met mijn onzekerheid :mrgreen: .
Iertie
Ik zal niet teveel op reacties van verschillende site’s kijken Iertje want de èèn heeft hier last van en de ander weer daar , ieder lichaam reageert toch weer anders .De èèn is zwanger als je haar al aankijkt en de ander moet er onwijs veel moeite voor doen (als je snapt wat ik bedoel)
Nee inderdaad iedereen ervaart het weer anders. Is dus geen pijl op te trekken. Spannend Iertie! Maar testen moet je echt voor jezelf doen hoor! Al zijn we natuurlijk wel reuzebenieuwd! :lol:
Kusssss Gaby
ach is al rede genoeg om een test te halen iertje :mrgreen:
nou ik net weer naar de wc geweest en zo snel als het rode vage er vanmiddag was zo snel is het ook weer weg :eh:
schiet mij maar lek hoor
Ja, da’s ook het nadeel: ieder lichaam reageert anders.
Was er maar 1 teken dat altijd aanwezig moet zijn en niet anders voorkomt dan bij een zwangerschap.
Zou het een stuk eenvoudiger maken (OK, zijn de producenten van de testen niet blij mee, maar da’s dan jammer :lol: ).
Ik wil er ook niet al te veel op uit doen, maar als je lichaam je zo in spanning houdt ga je je toch afvragen of het misschien toch mogelijk is dat…
'k Zal er nu dan ook mee ophouden op voor vandaag
Iertie
@poeizie wrote:
@nonnie wrote:@poeizie wrote:goede morgen meiden
pling plong
dit was les 1 van renate's online html curcus :mrgreen:
eff kijken of het me nu wel lukt :D
JEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHH :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Thanks Renate :!: :!: :!:
LOL :mrgreen:
@Iertie wrote:
Ja, da’s ook het nadeel: ieder lichaam reageert anders.
Was er maar 1 teken dat altijd aanwezig moet zijn en niet anders voorkomt dan bij een zwangerschap.
Zou het een stuk eenvoudiger maken (OK, zijn de producenten van de testen niet blij mee, maar da’s dan jammer :lol: ).
Ik wil er ook niet al te veel op uit doen, maar als je lichaam je zo in spanning houdt ga je je toch afvragen of het misschien toch mogelijk is dat…
'k Zal er nu dan ook mee ophouden op voor vandaag
Iertie
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn Iertje want ook dan blijft je menstruatie weg
Even een reactie op de vraag van Iertie van 19.00 uur (dat qouten, daar kwam ik ook niet helemaal uit… :think: ):
Ik ben in augustus gestopt met de pil en daarna een paar maanden safe geklust om alle rotzooi van de pil uit m’n lijf te krijgen. Mijn :evil: kwam meteen erg netjes op tijd en is rond dezelfde dag maandelijks terug gekomen. Dit is bij iedereen verschillend natuurlijk, maar voordeel van die regelmaat is natuurlijk wel dat je niet gefopt wordt. Komt :evil: niet, dan moet ik toch echt effe een testje doen…! Ik hoop volgende week !!!
@Iertie wrote:
Vlinder, ik zag dat jij een boek hebt gekocht…
Mag ik weten wat de titel is? Ik ben ook op zoek naar een boek. Zat eerst te denken aan “Zwanger worden”, maar nadat ik de recenties op bol.com had gelezen was ik wat minder enthousiast.
'k Zoek dus nog.
Iertie
Goedemorgen iedereen :!:
ik zal vanavond even kijken hoe het boek precies heet en wie de auteur is want dat weet ik niet uit me hoofd :mrgreen:
Ik vond het wel een duidelijk boek er stonden ook plaatjes bij hoe je het dus het beste iets kan doen.
wat spannend is het allemaal!!! Ik ben echt zo benieuwd of er iemand meteen in de 1e ronde zwanger is!
@poeizie wrote:
nou ik net weer naar de wc geweest en zo snel als het rode vage er vanmiddag was zo snel is het ook weer weg :eh:
schiet mij maar lek hoor
Zou misschien innestelingbloed kunnen zijn :?: :!:
Google er maar eens op