Nou vanmiddag moet ik naar de Gyn toe en ik moet even eerlijk zeggen dat ik niet eens weet waarom :doh:
Ja omdat ik een hoge bloeddruk heb en mijn ha dus niet weet wat hij aanmoet en daarom stuurt hij me door :twisted:
Nou sorry volgens mij zijn geen enkele medicijnen goed als je zwanger wilt worden of bent (maar dat zal wel aan mij liggen)
Dus als die Gyn straks vraagt wat ik kom doen zeg ik : Tsja denk dat u dat beter weet dan ik (Ik weet het gewoon niet en moet eerlijk zeggen dat ik het ook onzin vind) maar goed had ik maar af moeten bellen
er zijn wel medicatie die een vrouw mag hebben als ze zwanger wil worden
en misschien weet je huisarts dat niet , beter dat ie door stuurd dan helemaal niks doet hoor
want dan kom ik weer met mijn verhaal over mijn opa die noooooooit naar de dokter ging en toen ie last tussen ze schouders kreeg is ie wel gegaan en heeft de dokter hem afgescheept met een verhaal dat het wel een griepje zou zijn
de avond erna viel ie dood naast zijn stoel omdat hij een hart aanval kreeg :evil:
nu ben ik geen dokter maar als een patient die bij mij ingeschreven staat echt in zijn verdere leven nooooit maar dan ook nooit mijn hulp nodig heeft gehad en dan in ene een afspraak zou maken dan zouden bij mij alarm bellen gaan rinkelen
nouja goed mijn opa krijg ik er niet mee terug maar is wel weer iets om over na te denken.
laat ze je beter doorsturen en dat je dan een keer voor niks komt eenplaats dat ze je helemaal niet door sturen en maar met je aan kwakkelen
ben trouwens vlink aan de google maar vind alleen maar vragen van andere fora’s over innestelingsbloed :eh:
ik zoek nog wel ff verder :mrgreen:
wel wijzer geworden dat het ligt rood , roze kan zijn en dat was het bij mij gister
oja en in me boek zwanger worden heb ik gelezen dat het idd zo rond de 5 a 9 dagen na de eisprong je eicel gaat innestelen.(als hij bevrucht is)
vandaag weer niks te bespeuren van aankomende :twisted:
dus we wachten maar weer af wat er gaat gebeuren :mrgreen:
Ja ok ik ben het met je eens maar dan had hij een paar jaar geleden ook me door moeten sturen naar het ziekenhuis want niemand heeft zomaar een hoge bloeddruk en dat heeft hij toen ook niet gedaan (beetje wazig )
Ik heb ergens gelezen dat het bij de pil een half jaar kan duren voordat die rotzooi helemaal uit je lichaam is en bij een spiraaltje 3 maanden
Ik zit wel eens te kijken op andere forums die bv al vanaf juli bezig zijn en dan staat er boven (ik noem maar iets) 5 van de 15 zijn zwanger dus kun je nagaan hoelang ze dan al bezig zijn …
Sorry maar in mijn ogen is dat inderdaad iets te Positief :oops: (sorry) ik denk dat je er gewoon niet zoveel mee bezig moet zijn van zal ik zwanger zijn of niet zal ik testen ja / nee
Want ook dat heeft effect op je menstruatie en ook daardoor kan het weg blijven en dan ga je een test doen en boem negatief en dan krijg je een klap in je gezicht en een flinke domper
IK denk dat je gewoon moet doorgaan met de dagelijkse dingen en er niet zoveel bij stil moet blijven staan want dat werkt gewoon niet
Ik heb ergens gelezen dat het bij de pil een half jaar kan duren voordat die rotzooi helemaal uit je lichaam is en bij een spiraaltje 3 maanden
Ik zit wel eens te kijken op andere forums die bv al vanaf juli bezig zijn en dan staat er boven (ik noem maar iets) 5 van de 15 zijn zwanger dus kun je nagaan hoelang ze dan al bezig zijn …
:eh: volgens de gyn waar ik geweest ben toen ik het spiraaltje liet plaatsen kon ik gewoon zodra ik het spiraaltje eruit had gewoon weer zwanger worden omdat het hormoon dat het mirena spiraaltje af geeft zo beduidend laag is dat dat te verwaarlozen is
het zelfde staat ook op de de site van het spiraaltje
maar ja ze zeggen wel meer he
maar wel positief blijven denken hoor want als je dat niet doet kan dat ook je cyclus beinvloeden .
ik zit niet in de stress of ik wel of niet zwanger zal zijn
en natuurlijk is het jammer als ik straks weer ongesteld word
maar een beetje gezonde spanning kan geen kwaad
meteen zou best leuk zijn maar ik houd ook in me achterhoofd dat 50% van de bevruchte eicellen alsnog uitmond in een miskraam
en dan hoef je het nog niet eens door te hebben en gebeurt dat gewoon in je cyclus.
ben nu ook bezig met he voorbereiden op de show in utrecht waar ik heen ga en mag zo dus katten gaan wassen
Gelukkig want het was niet mijn bedoeling om iemand hier boos te maken hoor :naughty:
Maar ik heb van dichtbij iemand meegemaakt die ook constant of bijna constant ermee bezig was en die kreeg dus een hele hard klap toen bleek dat ze geen kinderen kon krijgen . Kijk zover hoef je niet te denken hoor en dat heb ik zelf wel gedaan tot mijn man me terug floot van als je zo negatief denkt dan kunnen we er net zo goed niet aan beginnen maar stiekem houd ik dat wel in mijn achterhoofd (stom misschien) en misschien moet ik dat ook niet doen hoor .Maar dat is hetzelfde als dat ik kijk van hoeveel er in de maanden voor ons nu inmiddels zwanger zijn (ook dat moet ik niet doen) en daarom probeer ik me momenteel op andere dingen te richten al moet ik eerlijk toegeven dat het bezoek aan de Gyneacoloog dat er niet beter op maakt vandaag .
Ik moet ook wel toegeven dat ik niet meteen een zwangerschapstest zou kopen als je een dag of 2 over tijd bent als je eigenlijk ongi had moeten worden want het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat mijn cyclus overhoop ligt .(al hoop ik van niet)