Gestopt in januari 2006

he gets dan zou ik eerder ongerust worden denk ik

Ja dat ben ik ook maar dat schiet toch niet op want ik kan vanaf hier helemaal niks . Ik kan wel bellen maar ik ben haar contactpersoon niet en dus mag niemand daar iets tegen me zeggen . Dus voor mij is het nu afwachten meer kan ik niet doen

ik heb wel zoiets dat ik wel beter op me eten ga letten. Ik ben dan nog niet gestopt maar ik wil alvast me lichaam wat "gezonder"maken :mrgreen:

Dus ik probeer wel goed groente en zo te eten en niet zoveel meer te snoepen en zo. Ik ben ook al begonnen met foliumzuur in te nemen.

@mandy ik zou me er ook niet echt prettig bij voelen als ik niks van

me zus had gehoord :?

Het was toevallig gister op de radio dat als je teveel snoept je ook een kindje met een openruggetje kan krijgen ook als je foliumzuur slikt :cry:

Ja ik heb al 3 weken niks gehoort en soms breekt het me gewoon echt op en helemaal omdat ik niets anders kan dan afwachten en iedere dag uitkijken naar de postbode of hij dit keer een brief brengt :frowning:

@Mandy wrote:

Het was toevallig gister op de radio dat als je teveel snoept je ook een kindje met een openruggetje kan krijgen ook als je foliumzuur slikt :cry:

(

ja dat heb ik ook gehoord. Daarom probeer ik nu ook te minderen zodat als ik stop het messchien minder moeilijk heb.

Het gaat niet om kleine hoeveel heden hoor maar echt als je zakken tegelijk op eet want dat zeiden ze er ook nog wel bij

ja precies. Anders hadden meer mensen wel een probleem denk ik.

Dan zal je niet eens meer normaal een snoepje kunnen eten volgens mij en dan waren er veel kinderen met SBD op deze wereld

poeizie wrote:
goede morgen meiden :D

ja gister en vannacht 2x kramp in me kuiten gehad AUW
maar dat krijg je ook als je je in je slaap overrekt

Toevallig heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap hier ontzettend veel last van gehad. Daarvoor nooit last van gehad en na de bevalling ook niet meer. Toevallig he :D

Hoe doe ik dat quoten nou :twisted: :twisted: :evil: :twisted:

@nonnie wrote:

Even testen :wink: of het mij lukt

@nonnie wrote:

Manon je moet op Quote drukken en dan eronder typen en niks verplaatsen dan krijg je het zo

@nonnie wrote:

@poeizie wrote:
goede morgen meiden :smiley:

ja gister en vannacht 2x kramp in me kuiten gehad AUW

maar dat krijg je ook als je je in je slaap overrekt

Toevallig heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap hier ontzettend veel last van gehad. Daarvoor nooit last van gehad en na de bevalling ook niet meer. Toevallig he :smiley:

je moet het zo zien

bij het quoten moet je kijken of je het einde van het bericht wel goed afsluit met [/quote]

dit is de html code

de eerste quote tussen [ ] is zonder een / dit betekend dat je de code opent… hierna kan je je tekst zetten

je eindigd met /quote tussen [ ] dit betekend dat je klaar bent en het comando beindigd

het schuine streepje / (slash) betekend in een html code altijd het beeindigen van een comando

zo heb je

als ik hier nu een link van een online foto tussen zou zetten krijg je foto in je berichtje in beeld als je hem verzonden hebt

pling plong

dit was les 1 van renate’s online html curcus :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Leuk altijd… kom thuis van me werk en zet de comp aan… ga naar het forum… leuk om te zien dat er een hoop geschreven wordt!!

Dat moest ik ff kwijt meiden!!

kussssss Gaby

@Rietje wrote:

Leuk altijd… kom thuis van me werk en zet de comp aan… ga naar het forum… leuk om te zien dat er een hoop geschreven wordt!!

Dat moest ik ff kwijt meiden!!

kussssss Gaby

.

wat lief :inlove:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Rietje, je bent niet de enige!

Ik ben net thuis en ben in één streep naar de computer gelopen: eerst effe forum checken.

Straks komt mijn grote vriend weer thuis en dan kan ik het wel weer vergeten (wat betreft de computer dan :lol: ).

Effe vraagje: voor de meiden die al ongi zijn geweest na het stoppen met de pil: hoe lang duurde dat bij jullie? Hield dat zo’n beetje de 28 dagen van de pil aan of moest je langer wachten?

’ k Stel de vraag, maar ik ben zo duf dat ik eigenlijk niet meer echt weet of er meiden zo ver zijn…

Iertie

ik zou het niet weten iertje

ik moet nu nog met mijn eerst ongesteldheid komen

en pfff had net ligt rood aan me wc papiertje

weet niet zo goed wat ik er van moet vinden

het is heeeeel licht en niet echt van goh ik ben nu ongesteld

heb ook geen ongesteldheids krampen gehad

voel gewoon helemaal niks.

maar ik wacht maar weer af

heb het idee dat het er toch zit aan te komen

aan de ene kant beetje jammer maar aan de andere kant valt er toch een blok spanning van je af

Ik zou het ook niet weten iertje…

Ik zat gisteren nog te verkondigen dat ik helemaal niks voelde… En nu zit ik met vage buikkrampen en pijn in mijn onderrug… Beetje het gevoel dat je ongi eraan komt maar ik moet nog 9 dagen???