Gestopt in januari 2006

hahaha ja die het kwam ineens bij me op!!! Ik voelde gewoon de woede in me opkomen hahahaha

ja en dan vrienden die dan zeggen van ja je moet je er niet te veel op verheugen want het kan gerust nog wel 2 jaar duren

NIET BIJ MIJ !!! :evil:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

EN WAT DAN NOG!! Ik vind het nogal wat als je besluit voor een kind te gaan!!! Mag je best over nadenken!! hihihi

ja met een hond denk je al 10x

dus met een kind minimaal 10x op een dag :inlove:

Nou dan mogen we er inderdaad wel elke dag aan denken vind je niet! En de mensen die dat vooral zeggen zijn mensen die al kinderen hebben! En die hebben nu makkelijk praten!!

ach nouja straks als ik thuis kom van me werk

ga ik nog ff de kittens eten geven en me hubbie knuffen

en daarna ga ik lekker naar me bedje toe

heb de nieuwe overtrek sets eromheen gedaan voor ik naar me werk ging en de ventilatie roosters open gezet

dus straks als ik thuis kom dan kan ik zo in een fris bedje stappen

hmmmmmmm een van de lekkerste dingen die ik me nu kan bedenken :inlove:

ow je zit nog op je werk! Ik las inderdaad dat je een nieuw setje had gekocht. Heerlijk is dat altijd!!! Nou meid voor straks weltrusten! Ik ga er ook in.

Sweet dreamsssssssssssssssssssss :!: :!: :!:

Ben ik nog effe, en ik voel nog steeds… NIKS :?

Maar ja, we blijven hopen! Zo’n maand duurt wel erg lang…

rustig aan je heb nog 10 dagen te gaan

en het wil niet zeggen dat als je niks voeld je dan niet zwanger bent

mijn tante heeft beide zwangerschapen nergens geen last van gehad

dat lijkt me trouwens ook vaag hoor dat je inprenciepe niets voelt behalve dan wanneer je dan je kindje in ene voeld schoppen

maar goed jij ook slaap lekker gaby

morgen weer een nieuwe dag

en weer een dagje dichter bij D-day :mrgreen:

We tellen af en allemaal welterusten!

goedemorgen allemaal :smiley:

ik zat even jullie berichtjes door te lezen. Ik kan me er echt iets bij voorstellen hoor dat het lastig is om er niet aan te denken.

Ik heb daar ook al last van terwijl ik nog even aan de pil ben :wink:

Ik heb gisteren een boek gekochten over de zwangerschap en geboorte dat zijn vragen en antwoorden, echt een heel leuk boek.

goede morgen meiden :smiley:

wat ik me nou in ene af vroeg he

hebben jullie dat nou ook dat je in ene meer aan jezelf gaan denken

beetje beter voor jezelf gaan zorgen?

ik zit nu standaard smorgens met een bakkie thee en braaf mijn ontbijt te doen terwijl voor ik zwanger wilde worden ik rustig wachte met eten voor mijn maag haast pijn deed van de honger.

misschien is nu eindelijk eens die knop om ?

van nu moet je ff normaal gaan doen :wall:

werd me er in ene even bewust van :?

voor de rest hier ook nog steeds niks

ja gister en vannacht 2x kramp in me kuiten gehad AUW

maar dat krijg je ook als je je in je slaap overrekt

en ook nog steeds geen tekenen van marcherende :twisted: :twisted: :twisted:

dus we wachten het maar weer rustig af

op naar morgen zullen we maar weer zeggen :mrgreen:

Nee eigenlijk heb ik dat helemaal niet dat ik ineens beter voor mezelf ga zorgen . En ik moet zeggen dat ik er ook niet de hele dag of de halve dag mee bezig ben eerlijk gezegt .

Ik heb zoiets van ik ziet wel hoe het gaat lopen en sta er niet teveel bij stil momenteel

Oh ja het sneeuwt hier momenteel keihard :wall: en hoe is het weer bij jullie :?:

Pas wel op met de weg op gaan vanmiddag want we krijgen ijzel

nah ik stond er ook niet bij stil tot vanmorgen eigenlijk

hier is het trouwens prachtig weer

het zonnetje schijnt lekker en een staal blauwe hemel

hier en daar wat sluier bewolking

hahahha lijkt wel het weerbericht :lol:

Raar eigenlijk hè dat je jezelf daar dan op kan betrappen :wink:

Ik ben meer met zwanger worden bezig geweest toen we hadden besloten 1 januari om te gaan stoppen met de pil toen was ik er heel de tijd mee bezig maar nu eigenlijk niet meer . (is dat raar)

nee denk het niet hoor

het waren je eerste spanningen en die zakken vaak na een tijdje weer

denk nu dat je weer de spanningen krijgt als je overtijd blijkt te zijn :smiley:

Hahahahahahh ja dat is èèn ding wat zeker is :wink: daar ben ik van overtuigt hahahaha

Momenteel heb ik gewoon even een baalmoment (de hele week al) omdat ik mijn zus had geschreven en het had verteld en tot op de dag van vandaag nog steeds niks terug heb gehoort en dat doet me gewoon momenteel even wat verdriet :cry: Maar huilen kan ik er inmiddels al niet meer om , mijn tranen lijken wel op

he gets zeg

lijkt me inderdaad erg pijnlijk als je zo’n belangrijke beslissing in je leven hebt gemaakt en je het met je zus wil delen ze niks van zich laat horen.

misschien kan ze het niet of is je brief niet goed aangekomen

maar het is in ieder geval erg balen hoor :frowning:

Ja ik baal er gigantisch van en helemaal omdat we iedere week contact hadden per post :slight_smile: en nu ineens al drie weken heb ik niks gehoort .

Ik probeer al sinds vrijdag een brief te schrijven maar ik ben gewoon helemaal leeg momenteel