weer gevonden :mrgreen:
http://www.verloskundigenpraktijkdekei.nl/voelalszwanger.htm
ik ga effe kijken :mrgreen:
Moe, moe en nog eens moe, je wilt alleen maar slapen.
Je eet en drink patroon kan veranderen.
Je kunt om de kleinste dingen plotsklaps huilen.
Veel plassen.
hahaha deze verschijselen heb ik nu al maar ik ben toch echt niet
zwanger :mrgreen:
je bent gewoon een jankerd :mrgreen:
Hahahahah ja die verschijnselen heb ik nu ook al alleen het huilen heeft een andere reden
Maar zwanger ben ik toch echt nog niet (misschien onbevlekt bevangen )
@poeizie wrote:
je bent gewoon een jankerd :mrgreen:
hahaha :mrgreen: nou idd als ik iemand zie huilen op tv of zo dan ga ik
ook

ach ik ben ook zo’n emo muts hoor
je moet me eens zien bij hart in aktie ofzo
traaaaaaaanen met tuiten :lol:
het is rustig vandaag
het is idd rustig
straks maar even wat boodschapjes doen
zouden we eigenlijk gister al gedaan hebben :oops:
dat heb ik gelukkig het weekend al gedaan
ik zit te denken wat ik vanavond zal eten patat of groente :think:
patat met groente?
ik eet meestal salade bij patat
meer omdat ik niet zo veel patat naar binnen krijg
en groente kan ik beter eten
hahaha ja dat ik ook doen dan eet toch nog iets gezonds :mrgreen:
Jeetje, wat een boel leeswerk na zo’n dagje werken. Maar wel errug leuk natuurlijk! :lol:
Als ik alle lijstjes met verschijnselen zou moeten geloven zou ik hartstikke zwanger moeten zijn, want ik heb de laatste maanden echt overal last van. 'k Geloof alleen wel steeds meer dat ik alles tussen m’n oren voel…
Ik moet gewoon niet te veel van dat soort lijstjes lezen… Pff. Ben ik de enige wiens lichaam op commando klachten gaat geven?..
Iertie
Jeetje, wat een boel leeswerk na zo’n dagje werken. Maar wel errug leuk natuurlijk! :lol:
Als ik alle lijstjes met verschijnselen zou moeten geloven zou ik hartstikke zwanger moeten zijn, want ik heb de laatste maanden echt overal last van. 'k Geloof alleen wel steeds meer dat ik alles tussen m’n oren voel…
Ik moet gewoon niet te veel van dat soort lijstjes lezen… Pff. Ben ik de enige wiens lichaam op commando klachten gaat geven?..
Iertie
Nee hoor Iertie,
Heb ik ook, en dat terwijl ik nog geen idee :?: heb wanner ik uberhaupt
ongesteld zou moeten worden :? . Het is echt moeilijk er niet te veel mee bezig te zijn :inlove: . Kan je na gaan, we zijn nu pas net begonnen en de maand duurt al te lang :wall: .
Het is wel heel errug spannend allemaal, en daar reageert mijn lichaam natuurlijk ook op, dus ik neem nog maar niets serieus (al is dat best moeilijk).
idd je gaat je op een gegeven moment van alles inbeelden
echt moe word je er soms van
en als je iets graag wilt dan lijkt het vooral met zoiets spannends altijd zoooooo langzaam te gaan
terwijl het voor mij nog niet eens 2 weken meer is tot mijn NOD
je wilt zekerheid en dat krijg je pas op het moment dat je of weer ongesteld word of een positieve test doet
dus proberen te ontspannen :shifty:
en gewoon blijven adem halen pffffffffffffffffffffffffffffff
en gewoon maar doen alsof er niks aan de hand is :liar:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Inderdaad… doen alsof…
Alle situaties waarin je jezelf vast kunt kletsen vermijden en dat terwijl, ik althans, er wel de hele dag over kan praten (ik klets toch al de hele dag :oops: ).
En ja die vreselijke onduidelijkheid over wel of niet ongesteld worden en wanneer dan wel (of niet).
Voor ik met de pil begon was de enige regelmaat die mijn lichaam hanteerde: geen regelmaat, dus het zal nu wel niet veel beter zijn. Ik heb al tig keer het idee gehad dat ik ieder moment ongesteld kon worden, maar toch maar niet… Waardeloos!
Mag ik niet even 1 keertje in de toekomst kijken? Wordt ik misschien nu even wat rustiger van :? .
Iertie
ik ga tegenwoordig maar gewoon vroeg naar bed
dan is het sneller morgen bedenk ik me dan maar :mrgreen:
Nou ik zit nog 10 dagen van mijn NOD… voordat ik met de pil begon was ik heel erg regelmatig dus ik ga er van uit dat ik gewoon een cyclus houd van 28 dagen maar ja we zullen zien…
Ik voel op dit moment echt nog helemaal niks en wil er ook vanuit gaan dat het deze maand gewoon nog niks wordt. Mijn zus voelde toen ze zwanger was in het begin ook helemaal niks wat op een zwangerschap kon duiden (dat na 3 jaar proberen via de hele medische malle molen tot IVF aan toe en uiteindelijk na het opgegeven te hebben SPONTAAN zwanger) Ze zei alleen tegen mij dat ze zich wat grieperig voelde… maar nog helemaal geen gespannen borsten enzo… dat kwam later pas…
En ja er niet aan denken is heeeeeeeeeeeeeel moeilijk meiden en ik vind het ook zo iets raars dat de mensen in mijn omgeving zeggen “je mag er niet te veel mee bezig zijn” DAT BEPAAL IK ZELF WEL!!! hahahah
greetzzzzzzz Gaby
@Rietje wrote:
DAT BEPAAL IK ZELF WEL!!!
whoehahaahahah gaby
bij die laatste uitspraak schoot ik spontaan in de lach
ik kan me dat ook helemaal inbeelden he :mrgreen:
ik lig gewoon dubbel LOL