neeeeeeeeeee!!! hahahaha nee het is zo een gewoonte om onder het werk te internetten :mrgreen:
Zolang ik me werk goed doe en door werk is het niks aan de hand
ik heb nog geen klachten gehad
Nou houden zo dan maar hè hahaha en precies zolang je je werk af hebt en goed doet mogen ze niet mopperen
vind ik ook.
werk jij ook?
Nee ik ben helaas al bijna 5 jaar werkeloos Er is hier zo goed als geen werk te vinden en als er werk is krijg ik te horen dat ik te oud ben (pff ben 29) maar goed ik heb gelukkig genoeg dingen die ik thuis kan doen en hoop in de toekomst toch wel weer aan het werk te kunnen maar moet eerlijk zeggen dat ik er momenteel niet echt mee bezig ben hoor .
vervelend hoor dat je al 5 jaar aan het zoeken bent
Ik hoop dat als je weer gaat solliciteren dat je snel een leuke baan
vindt.
Hallo,
Even inbreken, ik ben die lieve vriendin van nonnie, ik wist en voelde een week voor zij haar test deed al dat ze zwanger was,HOE???
Ik weet het niet maar een soort 6e zintuig ben benieuwd of ik het nu weer zou voelen al is het nu minder te bewijzen want ik kan met jullie meelezen, hahaha.
Zelf voelde ik duidelijk dat het raak was na de 2e keer.
Ik had zeer pijnelijke en gezwollen borsten anders dan bij een menstruatie, en verder het voelde gewoon goed en echt zwanger.
Na de 6e week was ik allleen maar misselijk bleek ik zwanger te zijn van 2 kindjes :dance: :inlove:
Pas in de 18 week verdween mijn misselijkheid met behulp van medicijnen.
Ik wil iedereen veeeel klus plezier wensen en dat het maar snel raak mag zijn enne non nog een jochie vinden wij erg leuk
veel liefs emmy
Ja dat hoop ik ook hoor eerlijk gezegt maar tegenwoordig als je solliciteert krijg je niet eens meer reactie terug van ja of nee :x
Ik heb ook de pech dat ik alleen maar een LBO/Mavo Diploma heb richting VZ maar daar kun je dus duidelijk helemaal niks mee
dank je wel emster!!!
ja dat is idd zo mandy ze doen de moeite ook niet eens meer.
Heb je wel werkervaring dat scheelt ook soms ook wel.
Ik heb alleen werkervaring in een supermarkt maar daar kom ik niet meer aan de slag omdat ik te oud ben :wall: daar hebben ze namelijk liever iemand van 16/17 jaar want die zijn niet zo duur
Heb inmiddels alle supermarkten en winkels hier in de omgeving al 2x gehad (qua sollicitatie)
nou dat schiet dus ook niet echt op. Vervelend hoor.
kan het uitzendburo niks voor je doen? Wil je werken wil niemand
je een kans geven :evil:
Nou het uitzendbureau daar sta ik al ruim 4.5 jaar ingeschreven en die hebben me tot op de dag van vandaag pas 1 x gebelt en dan voor een baan in Nijmegen (gelderland) terwijl ik in Deurne woon (brabant) zie je me al gaan op mijn fiets :snooty:
wat irritant zeg! Het probleem is ook vaak dat je hun achter hun r**t aan moet zitten anders vergeten ze je gewoon :x
Ja en ik wordt dus niet betaald om een paar lamzakken van het uitzendbureau achter hun vodden aan te zitten hè en aan dagjes werk heb ik ook gewoon helemaal niks want ik krijg nu een x bedrag van de belasting per maand en als ik dagjes werk ga doen dan krijg ik dat niet meer en dat is ook niet de bedoeling dus of gewoon fulltime of helemaal niks (snap je wat ik bedoel)
ja ik snap het. Het is dus gewoon een rot situatie
@Mandy wrote:
Ik heb dat eigenlijk nog helemaal niet gehad dat ik droomde dat ik zwanger was/ben
Maar ja er is meer waar ik mee bezig ben (misschien maar beter ook)
ik ben zo ie zo altijd iemand geweest die alle indrukken in de slaap verwerkt
dus nu ben ik een nieuwe weg in geslagen en ben nog al een planner in hoe ik bepaalde dingen zou willen enzo
en dat soort dingen komen bij mij weer sterk naar voren in mijn droom
alles wat nieuw en/of spannend is dat komt in mijn slaap weer naar boven.
ik kan ook geen horor films kijken want dan word ik badend in het zweet wakker.
zeg maar een levensecht inlevings vermogen :mrgreen:
Hahahahah daar hoef ik niks voor te doen om badend in het zweet wakker te worden want dat wordt ik zo ook wel :think:
Ja precies Jeanette nogal een rotsituatie
ik heb daar gelukkig ook geen last van dat ik over dag droom
wat ik heb gezien of gedaan.
Meestal herinner ik me ze niet :mrgreen:
ik ben momenteel bezig met declaraties kinderopvang
dat helpt ook niet echt om je gedachten ergens anders naar te zetten :think:
Hahahahahah nee dat geloof ik maar al te graag Jeanette Dat dat ook niet helpt je gedachten elders neer te zetten hahahahahahah
Ik werk ook 36 uur in de week (fulltime). Ik kijk wel regelmatig tussendoor of er alweer nieuwe reacties zijn hoor! Ik heb gelukkig toegang tot internet.
Ik zou graag vertellen waar ik werk, maar het is zo’n groot bedrijf dat ik bang ben dat ik dan ontmaskerd word En ik hou het graag geheiom totdat het misschien ooit gelukt is!