ik heb daar gelukkig ook geen last van dat ik over dag droom
wat ik heb gezien of gedaan.
Meestal herinner ik me ze niet :mrgreen:
ik droom ook niet overdag hoor maar gewoon alles wat ik overdag beleefd heb wat anders is dan normaal dat verwerk ik snachts in me slaap en droom ik over
de normale dingetjes zoals boodschappen doen of naar me werk gaan dat niet hoor
maar gewoon als er weer iets nieuws en/of spannends op mijn pad is gekomen.
ik krijg er soms ook wel eens migraine aanvallen door
dan word gewoon de spanning te hoog
gelukkig is de spanning van het zwanger willen worden niet dus danig hoog geweest dat ik er migraine van gekregen heb
Ja, ik werk ook. 32 uur, dus heerlijk 1 dag in de week vrij. Helaas heb ik op het werk niet de kans om hier te lezen en mee te kletsen. Achter me langs lopende collega’s en zo. Het zijn lieverds, maar dit houd ik voor mezelf!
ik heb daar gelukkig ook geen last van dat ik over dag droom
wat ik heb gezien of gedaan.
Meestal herinner ik me ze niet :mrgreen:
ik droom ook niet overdag hoor maar gewoon alles wat ik overdag beleefd heb wat anders is dan normaal dat verwerk ik snachts in me slaap en droom ik over
de normale dingetjes zoals boodschappen doen of naar me werk gaan dat niet hoor
maar gewoon als er weer iets nieuws en/of spannends op mijn pad is gekomen.
ik krijg er soms ook wel eens migraine aanvallen door
dan word gewoon de spanning te hoog:
hahhaa ik had het verkeerd er in gezet. Ik droom ook niet overdag hoor :mrgreen:
ik bedoelde van wat ik overdag heb meegemaakt.
gelukkig is de spanning van het zwanger willen worden niet dus danig hoog geweest dat ik er migraine van gekregen heb :wink
Ik werk voornamelijk op kantoor, maar ga regelmatig op pad naar “mijn” ziekenhuizen om gegevens te verzamelen van kinderen die groeihormoon gebruiken. Met m’n collega’s houden we de landelijke database bij.
Erg boeiend, maar wel erg veel verhalen van kleine kindjes waar vanalles mis mee is. Niet te veel bij nadenkend dus…
Ik werk ook, 3 hele dagen in de week. De rest van de week ben ik druk met m’n zoontje :inlove: . In die drie dagen gaat ie een dag naar mijn moeder, dag naar m’n schoonmoeder en een papadag. Weten jullie al een beetje hoe je dat gaat opvangen of stoppen jullie met werken :?:
Leonie, volgens mij zullen wij wel bij elkaar in de buurt werken, zie dat je uit Houten komt. Ik werk in Nieuwegein, jij ook of in Houten :?:
Jeetje, ik kan er wel de hele dag over dromen! That’s me! Ken mezelf wel een beetje Pro-be-ren er niet te veel aan te denken en dan hopen dat het minder heavy wordt (gaat erg goed als je je aanmeldt bij een forum als dit )
Ik werk op dit moment 4 dagen in de week, ben op vrijdag vrij… Na mijn zwangerschap zou ik graag 3 dagen gaan werken maar of dat financieel allemaal mogelijk is zie ik tegen die tijd wel!!
Ik volg op mijn werk het forum ook alleen kan ik niets terugtikken (bij mij lopen er ook constant collega’s om me heen… grrrr hahaha
Ik werk twee dagen aan huis en drie bij een baas. Na mijn zwangerschap zou ik twee dagen bij mijn baas willen werken. Thuis valt het altijd wel te regelen. Als oppas zou ik beide oma’s kunnen inschakelen, dus das wel lekker.
Da’s wel handig als je ook thuis kunt werken! Gelukkig werkt mijn vriend dagen van 12 uur en is dan i.p. om de dag vrij. Volgens mij zou het bij ons moeten lukken als ik 4 uurtjes minder ga werken en we 1 dag oppas of opvang regelen. Mijn ouders wonen aan de andere kant van het land dus da’s nie zo handig. De ouders van mijn vriend wonen bijna om de hoek maar “schoonmama” past al 3 of 4 ochtenden op de kids van mijn schoonzus. Ik wil haar niet haar ene vrije dag afpakken
Ik heb vandaag ook weer lekker gewerkt. Ik ben onderwijzeres op het voortgezet speciaal onderwijs. Ik heb wel internet maar heb ook last van nieuwschierige collega´s en leerlingen. Daarom wacht ik lekker tot ik thuis ben. Heeft er iemand al (vage) zwangerschapsverschijnselen??? Zo zit ik een paar keer per maanf met mijn zus aan de telefoon. Zij heeft 7 maanden geleden een miskraam gehad en probeert nu weer zo snel mogelijk zwanger te worden. Mijn grote angst is dat ik straks eerder zwanger ben als haar. Ik zou voor mijzelf dolgelukkig zijn maar zou het voor haar heel moeilijk vinden. Wat vinden jullie ervan??
Helma: ik heb op dit moment nog helemaal geen last van (vage) zwangerschapsverschijnselen… had van de week wel een paar dagen dat ik snel vol zat maar dat is nu ook weer voorbij…