Helma: Jammer dat het deze keer niet gelukt is
Ik hoop er ook niet te veel op deze maand, tis tenslotte pas de eerste poging… maar ja spanning is er toch…
he jammer helma
volgende ronde nieuwe kansen
Nee precies Rietje ik sta er ook niet teveel bij stil want precies wat je zegt het is de 1ste ronde pas hoor en hoevaak is het nu meteen al raak joh !!
En lieve mensen probeer er niet teveel mee bezig te zijn ( Ja I know makkelijk gezegt ) maar ook daardoor kan je menstruatie wegblijven namelijk en dan is de teleurstelling nog groter .
Hoi hoi!
Inmiddels lees ik al even mee op dit forum en heb nu toch maar besloten me ook maar aan te melden.
Half december ben ik met de pil gestopt (niet helemaal een januari-stopper dus) . Vanaf dat moment ben ik nog 1 keer “normaal” ongesteld geweest en nu wacht ik inmiddels 5 weken af wat mijn lichaam gaat doen. Ben in de tussentijd ook ziek geweest, dus 'k weet het niet echt meer. Ben ooit met de pil begonnen omdat mijn lichaam de slogan hanteerde: de enige regelmaat is geen regelmaat…
Al met al is het dus ook voor mij (en m’n vriend) een spannende periode.
Succes iedereen!
Iertie
Hoi Iertie, ben hier eigenlijk ook niet helemaal eerlijk want ik heb mijn pil in november in de prullenbak gegooid…dit is dus m’n derde klusmaand
Maar ze zeggen toch altijd: 3 x is scheepsrecht!
Wordt het voor jou ook de eerste?
Welkom Iertje :!: Als je een PBtje stuurt met jou gegevens kan ik je bij onze tabel voegen
Welkom Blondje en iertje :!: Veel succes met het klussen :mrgreen:
Renate en Rietje ik hoop dat het raak is voor jullie!!!
wat spannend zeg ik vind het bijna net zo spannend als
jullie denk ik
Goedemorgen allemaal,
Zit weer op mijn werk. Even een berichtje achterlaten.
Ik ben een erg ongeduldig typje. Ik vind de tijd vanaf dat je weer ongesteld bent tot aan de volgende NOD zoooooolang wachten! Maarja, dat is de natuur.
Ik heb deze tweede ronde maar besloten dat we nadat ik niet meer ongi ben meteen gaan klussen, iedere dag of om de dag, omdat ik nu niet meer precies weet wanneer ik vruchtbaar ben (aangezien mijn laatste cyclus ineens zo kort was). Vriendlief vind het gelukkig geen enkel probleem!
Ik moet weer aan het werk! Groetjes!
jeetje leonie dat begint bijna op werken te lijken :mrgreen:
geloof dat ik er steeds minder echt mee bezig ben want droomde vannacht weer gewoon over katten en het showen met katten eenplaats van zwanger zijn
gaat de goede kant op
had hier een kitten die niet wilde groeien en daar zat ik ook best wel over in en nu ik gister weer normale ontlasting een een vrolijk snoetje zag viel er voor mij ook een last van me schouders
erg he
heb het ook als er hier een poes zwanger is… dan moet ik in ene overdreven vaak poetsen en zorgen dat alles op orde is voor als het zover is dat ze moet bevallen
hoe bedoel je mee zwangeren :mrgreen:
Ik heb dat eigenlijk nog helemaal niet gehad dat ik droomde dat ik zwanger was/ben
Maar ja er is meer waar ik mee bezig ben (misschien maar beter ook)
ik begin vandaag aan de laatste strip van me pil ik kan aan de ene kant ook niet wachten tot die voorbij is hahaha.
Ik hoop dat ik er ook niet te veel mee bezig ga zijn maar ik ben bang dat dat niet gaat lukken ik ben er nu al zoveel mee bezig en zo.
Lijkt me ook logisch hoor Jeanette dat je er veel mee bezig bent ! Ik heb gewoon het geluk dat ik ook nog met andere dingen bezig ben zoals mijn zus :o en daardoor ben ik er toch minder mee bezig dan ik anders zou zijn … Ik heb aan de dochter van mijn vaders vriendin gezien wat er kan gebeuren als je er teveel mee bezig bent en daarom probeer ik dat zoveel mogelijk te voorkomen…
Ook doe ik niet hetzelfde als wat zij deed : Kleertjes kopen want 1 dat brengt ongeluk en 2 als blijkt dat het niet wil lukken dan doe je jezelf alleen nog maar meer verdriet als je alles weer weg moet doen (zoals bij haar)
ja dat is zo. Ik wil ook pas dingen gaan kopen als ik een paar maanden ben niet eerder.
Het scheelt dat ik nog een hond heb die ook nog veel aandacht vraagt want hij is pas 5,5 maand.
Nou inderdaad dan vraagt hij inderdaad ook wel om aandacht Gelukkig maar zullen we maar zeggen
Zijn hier trouwens ook meiden die werken ? Want dat lijkt me ook wel een lekkere afleiding
ja ik werk 40 uur. Ik doe de salaris administratie van Start.
Erg leuk werk. Dicht bij me huis ook nog
Oh dat is inderdaad wel fijn dat je ook nog werkt inderdaad ,dat geeft toch ook de nodige afleiding hè
aan de ene kant maar aan de andere niet ik zit nu ook me werk,
en wat ben ik ondertussen ook aan doen?.. hier op het forum dingen lezen en zo
Maar het komt nu ook dat het wat rustiger is hoor als het later in de week
weer wat drukker wordt dan ben ik er wat minder mee bezig.
Hahahahahahha ok dat is dan het nadeel dat het rustiger is bij je op het werk momenteel …
Maar goed je hebt in ieder geval nog wat afleiding op je werk
ja gelukkig wel :mrgreen:
Ik vertel het hier ook aan niemand dus dat scheelt ook.
Hahahahha ja dat is wel slim dat je niks zegt hoor … Misschien je baas het internet af laten sluiten (grapje hoor)