Gestopt in januari 2006

En Anne welkom op de site en ik hoop dat het snel raak mag zijn voor je.

goede morgen :smiley:

vandaag ga ik naar de verjaardag van me oma

zal vast wel gezellig worden

nu maar hopen dat ik me mond kan houden :silenced:

dus ben maar even hier gaan posten dan kan ik het hier even neer zetten

pfff nog 15 dagen te gaan tot me NOD , bibberrrrrr

@helma wrote:

He jammer Leonie. Ik dacht een paar dagen geleden ook dat ik al ongesteld was geworden maar het zet nog niet echt door. Vandaag is mijn nod dag dus het kan nog steeds.

spannend helma! ik duim echt voor je dat het raak is hoor :pray:

Hebben jullie trouwens zwangerschapstesten in huis of halen jullie die pas als je denkt dat je zwanger bent??

ik heb ook nog niks in huis hoor ik haal het pas als ik een paar dagen over tijd ben... denk voor mij het veiligste :inlove:

Ik heb ze nog niet gehaald omdat ik bang ben dat ik ze veel te vroeg al ga gebruiken.

nou dat denk ik bijmezelf dus ook :mrgreen:

Hebben jullie dat ook dat je overal zwangere vrouwen ziet waar je dan ook maar bent of loopt?

oooo erg is dat he.... op straat, op me werk, op tv .... aaaaaaa
en dan zap je naar iets anders en dan krijg je weer iets met baby's ! :wall:
volgens mij doen ze het gewoon express :snooty:

groetjes renate

@AnneK wrote:

Hallo allemaal! Ik ben helemaal nieuw hier (heb me zo juist geregistreerd…)! Ben ook pas gestopt met de pil. In november, dus eigenlijk zit ik hier een beetje illegaal… :wink:

Maar in november en december was het niet raak en heb nu alles ingezet op januari! Dus ik hoop dat ik gezellig met jullie mee kan kletsen vanaf vandaag!

Ik ben dus Anne, 27 jaar en mijn man is 31. We gaan voor de eerste!!

van harte welkom anne!

groetjes renate

Welkom hoor Anne en gezellig dat je hier komt mee posten :slight_smile:

Nee ik heb geen zwangerschapstests in huis en waarom niet ? Eigenlijk uit zelfsbescherming omdat ik anders straks alleen maar bezig ben met zwanger worden en dat werkt alleen maar negatief

ik kijk wel hoe het gaat lopen en als het komt komt het en als het blijkt dat ik zwanger ben dan kan ik altijd nog een test kopen …

Wij gaan zo ff naar mijn schoonouders ,als manlief zijn bed kan uitkomen tenminste en tot nu toe ligt hij er nog gewoon in :wink:

Welkom Anne!

Ik heb ook geen zwangerschapstesten in huis… NOG NIET in ieder geval… ik moet mezelf wel tegenhouden om ze niet te halen… hahaha

Nog 12 dagen meiden en dan heb ik (als het goed is) mijn NOD!!

greetzz Gaby

Ik heb 1 test in huis (voor als de winkels gesloten zijn en ik ECHT niet kan wachten :wink: ). Hoop hem over 12 dagen nodig te hebben…

Voor wie van jullie zal het de eerste zwangerschap worden? En voor de ervaren zwangeren: wanneer ga je iets merken aan je lijf als het raak is?

Nou Anne dat wordt spannend jouw NOD is ook over 12 dagen!! Ik denk dat ik van de week ook maar een paar testen in huis ga halen mijn NOD valt op vrijdag en ik wil dat weekend wel wat in huis halen… hihi lijkt me wel raar om een test te gaan kopen bij de drogist…

greetzz Gaby

Is inderdaad wel raar ja, om zo’n test te kopen. Maar het lijkt me nog vreemder om eindelijk de test te mogen gebruiken!

Maar het is inderdaad wel slim om er nog één of twee aan te schaffen; mocht die ene niet zo betrouwbaar zijn…

We houden elkaar op de hoogte!

als je even lekker door de verschillende forums heen leest zijn er best veel meiden die zwanger zijn in de eerste ronde. Dus een van ons moet toch zeker de gelukkige worden?? Ik ben het volgens mij niet want krijg al krampjes :cry: . Maar ga hard voor jullie duimen. SUCCES

TJa het zou wel heel erg gaaf zijn Helma… Wanneer heb jij je NOD?

kuss Gaby

AnneK wrote:
En voor de ervaren zwangeren: wanneer ga je iets merken aan je lijf als het raak is?

Bij mijn eerste zwangerschap had ik in het begin ( nog voordat ik de test gedaan had ) dat ik heel snel vol zat. Ja, echt heel vaag maar na twee boterhammen bijvoorbeeld had ik het idee alsof ik er al 6 ophad ofzo. Na de test heb ik dat nog eventjes gehouden en toen ben ik een tijdje misselijk geweest. Ik had mazzel heeft echt maar heeeeel kort geduurd :D
Daarna is het eerst verschijnsel aan je lijf denk ik toch wel het gevoel in je borsten. Ze zijn gespannen en gevoelig.

Mijn NOD is 4 februari, we zijn flink aan het klussen geweest dus hoop ontzettend dat het raak ik deze maand. Maar ja pas de eerste ronde dusssss

PS: volgens mij doe ik dat quoten niet helemaal juist :oops:

welkom anneke!!!

ben een beetje laat maar zit nu pas even rustig weer achter de comp

He hallo allemaal,

Ben hier net voor het eerst en zag dit forum, dacht das wat voor mij.

Ben ook net gestopt met de pil, 4 jan voor het laatst. Dus nu word het een ontzettend spannende tijd. Hoop hier lekker ervaringen uit te kunnen wisselen.

Groetjes blondje

Welkom op het forum blondje en inderdaad we zitten in een spannende tijd!!!

greetzz Gaby

van harte welkom blondje

klets maar lekker mee hoor

nonnie mijn vraag he…

maar vanaf wanneer kan je eigenlijk die verschijnselen verwachten.

ik zal wel gek zijn maar ben dus sinds een paar dagen ligt misselijk en ook wat jij dus al beschreef een vol gevoel

het eten ligt veel te snel zwaar op me maag

misschien zie ik spoken en kan het helemaal nog niet of moet ik gewoon griep krijgen

mijn klomp zou breken als het meteen raak zou zijn :inlove:

groetjes renate

ik baal trouwens vlink want ik had lekker een portie gebakken banaan bij de chinees gehaald en die liggen ondertussen weer in de plee :frowning:

ik heb ook een paar dagen dat ik al heel erg snel vol zit… hihi misschien is het de spanning van de eerste maand of… :inlove:

Blondje welkom bij de club en succes met klussen :!: Als je mij een PBtje stuurt met jou gegevens voor in de tabel kan ik je erbij zetten.

Renate en Gaby: Zou niet echt meer kunnen zeggen wanneer ik die verschijnselen had. Tis alweer even geleden… :wink:

Wat ik wel weet dat ik dat volle gevoel al had voordat ik wist dat ik zwanger was dus dat zal dan zo’n 1 of 2 weken voor mijn test geweest zijn. Al snel nadat ik wist dat ik zwanger was werd ik misselijk. Nou ja zo te lezen veranderd er dus wel iets, nu maar hopen dat het met een eventuele zwangerschap heeft te maken… :smiley: Zou helemaal te gek zijn toch :!: :!:

stiekum :pray: dat het raak is

maar in me achterhoofd spreekt ook een stemmetje dat het ook best niet zo kan zijn en het een paar keer kan duren

Nou ben echt zo ongesteld als maar kan helaas pindakaas.

Mijn nieuwe NOD is 20 februari en dan maar hopen dat het een echte NOD is. Jullie succes allemaal en ik blijf voor jullie duimen