Gestopt in januari 2006

Het wordt spannend :smiley: :smiley: :smiley:

Ben benieuwt of er al prijs is de eerste ronde :inlove:

Hihi Mandy… ik hoop dat je het ijs net zo lekker vindt als ik!!

En het wordt inderdaad spannend!!! Vanavond lekker uit eten, even niet denken aan zwanger worden hhahahaha… al onze vrienden weten namelijk niet dat ik gestopt ben met de pil!

Misschien wel een leuke vraag: Wie in je omgeving weet dat je gestopt bent met de pil?

Bij mij weet op dit moment alleen mijn zus dat ik gestopt ben… Ja en jullie natuurlijk hahahaha

greetzzz Gaby

Mijn vrienden weten het en ik heb het mijn zus verteld alleen kan ik dat alleen doen via de post want mijn zus zit in de gevangenis in Frankrijk dus kan het niet live delen helaas en ik heb nog geen antwoordt terug gekregen helaas :cry:

Ik laat het straks meteen weten wat ik van die ijs vind ga zo eerst macaronie eten

jeetje mina heb ik dat

heb de hele dag dus al zin in ijs

gaat me hubbie boodschappen doen en vraagd wat ik wil hebben

ik natuurlijk IJS!@!!!

oke oke neem ik voor je mee

had ook nog wat andere dingetjes

komt ie thuis heeft ie alles behalve ijs mee genomen :evil:

maar goed dat hier bij me werk op de hoek de MC zit

zit me verdorie al de hele dag te verheugen :drool:

hoe bedoel je frustratie om niks :mrgreen:

@Mandy wrote:

Mijn vrienden weten het en ik heb het mijn zus verteld alleen kan ik dat alleen doen via de post want mijn zus zit in de gevangenis in Frankrijk dus kan het niet live delen helaas en ik heb nog geen antwoordt terug gekregen helaas :cry:

Ik laat het straks meteen weten wat ik van die ijs vind ga zo eerst macaronie eten

jeetje das niet niks mandy

dat je zus in de bajes zit en dan ook nog eens zo ver van huis :frowning:

moet ze nog lang?

Nou mijn zus is 27 oktober opgepakt in Parijs en ze zit in voorarrest dat kan in frankrijk al meer dan een jaar duren . In februari moet ze opnieuw voorkomen om haar voorarrest te verlengen of te beeindigen (beeindigen zal wel niet) Er hangt haar een straf van 4 jaar boven het hoofd dus als we geluk hebben zie ik haar over 3 jaar en 9 maanden weer :cry:

En we hadden net sinds zeven jaar weer contact (september)

:cry:

shiiiiit zeg :frowning:

Nou Mandy, is niet zomaar wat. Hopen dat ze je snel terug schrijft.

Bij mij weten twee hele goede/lieve vrienden van ons het. We hebben het aan helemaal niemand verteld maar mijn man versprak zich per ongeluk :!: :!: :smiley:

Nou toen kwam de aap boven water ( zeg je dat zo :?: ) had ze me al gezien op dit forum :!: Zelf is ze net bevallen van haar tweeling, echte scheetjes, en ze schrijft ook op het forum. Hihi, wist dat het zou kunnen gebeuren maar vind het helemaal niet erg dat ze het weten. Door haar jongens kwamen bij mij weer de moedergevoelens naar boven. We zouden al stoppen maar dan eind feb begin maart. Nu dus ietsje eerder :smiley:

Ja kan me ook vreselijk eenzaam en alleen gelaten voelen moet ik zeggen :frowning:

Zo heb je dr terug na zeven jaar geen contact door de vriendin van mijn vader en zo ben ik haar weer kwijt :cry: :cry: :cry: :cry:

oja zou nog even zeggen of we tegen iemand wat verteld hebben

ja ik heb het zelf tegen 3 van me vriendinnen verteld waarvan 1 van hen in denemarken woont… zij is zelf al zwanger echt zo super leuk

we gaan binnenkort weer heen en dan neem ik een stapel trappelzakken voor haar mee

want in denemarken zijn ze moeilijk te krijgen en als ze er al zijn dan zijn ze ook nog eens giga duur.

misschien dat ik met me schoon moeder ff om de naaimachine ga zitten om een eigen gemaakte te maken.

vind altijd wel leuk om iets persoonlijks te geven met dit soort speciale gelegenheden :smiley:

en we zijn beide van die emo mutsen dat we vast wel weer in janken uitbarsten als we elkaar weer zien :mrgreen:

jeetje mandy wat erg. :frowning:

Ik heb het alleen tegen 1 vriendin van mij verteld voor de rest wil

ik het nog voor me houden.Messchien duurt het heel lang en dan krijg je steeds die vragen :?

Ja precies mijn zus is ook de enige die ik iets verteld heb (die zegt het toch tegen niemand) ! Ook niet mijn schoonfamilie ofzo hahaha Ja vrienden hebben we het verteld want we konden het niet meer voor ons houden hahaha .

Ik had me voorgenomen om niks te zeggen en toen flapte ik het er zo uit hahahahaha

Trouwens ik vind die Meloen ijs ook erg lekker met die stukje crunch erin :clap:

Daar was ik weer!

Ik heb er een heerlijk wintersportweekje op zitten. Lekker hard geboared. Vies bruin gezicht.

Eén klein jammer dingetje: :evil: Ik ben de 19e ongesteld geworden! En dat wel 4 dagen voor mijn NOD :shock:

Dit was voor mij dus een cyclus van 23 dagen, terwijl ik al maanden regelmatig rond de 28 dagen zit.

Zou het kunnen komen door het intensief snowboarden of de andere luchtdruk op 3,5 kilometer hoogte? Heel raar…

Maar de kans was al klein dat we zwanger waren, aangezien we wat te laat waren met klussen (pas vanaf het moment dat ik mijn eisprong voelde:) )

Dus deze maand gaan we er harder tegenaan en zullen we wel op tijd beginnen! :inlove:

Ik zag dat we er wat nieuwe mensen bij hebben, heel veel succes allemaal en dat we elkaar maar goed mogen steunen! :thumbup:

PS: Nonnie, mijn NOD mag verschoven worden naar 15 februari!

heb vandaag klokje rond geslapen

was echt moe… waarvan geen idee :eh:

heb net echt vet veel gedaan… kruiswoord raadsels gedaan, forum gelezen, internet afgezocht naar info over zwanger worden, zijn etc, oja en ik ben net nog in de de luie stoel onder een warme fleece deken met de katjes op schoot in slaap gevalen :mrgreen:

Heerlijk zo’s lui weekend. 8)

Ik was vanacht om 05:00 uur pas thuis, dus ook lekker uitgeslapen. Vervolgens heb ik het boek “Veilig Zwanger” (van Beatrijs Smulders) gekocht. Mooi boek. Beetje forum gelezen, banner aangepast en verder heb ik NIETS gepland vandaag. Behalve lekker lui lezen, tv kijken en ik voel sterk de behoefte iets te haken… (hoe huiselijk)

En ik kreeg vandaag het welkomsgeschenk van deze site binnen, het “Gezond zwanger Dagboek”. LEUK MAN!

Hoi Leonie,

Jammer dat het deze maand niet gelukt is :frowning: maar we zijn pas net begonnen dus op naar de tweede ronde :!:

Je hebt er een leuke week opzitten las ik. Ik ben jaloers :!: :!: Ik houd namelijk ook erg van wintersport :inlove: :inlove: maar ja is vrij prijzig tegenwoordig en mijn man houd meer van de zon. Maar ja als mijn zoontje straks oud genoeg is om in zo’n klasje te kunnen gaan we zeker weer want dat lijkt me wel erg leuk :smiley:

Zal je NOD aanpassen in het laatste tabelletje.

Groetjes Manon

Hallo allemaal! Ik ben helemaal nieuw hier (heb me zo juist geregistreerd…)! Ben ook pas gestopt met de pil. In november, dus eigenlijk zit ik hier een beetje illegaal… :wink:

Maar in november en december was het niet raak en heb nu alles ingezet op januari! Dus ik hoop dat ik gezellig met jullie mee kan kletsen vanaf vandaag!

Ik ben dus Anne, 27 jaar en mijn man is 31. We gaan voor de eerste!!

Hoi Anne,

Welkom :!: Tuurlijk kun je gezellig meekletsen met ons :smiley: :smiley: :smiley:

Groetjes Manon

He jammer Leonie. Ik dacht een paar dagen geleden ook dat ik al ongesteld was geworden maar het zet nog niet echt door. Vandaag is mijn nod dag dus het kan nog steeds. Hebben jullie trouwens zwangerschapstesten in huis of halen jullie die pas als je denkt dat je zwanger bent?? Ik heb ze nog niet gehaald omdat ik bang ben dat ik ze veel te vroeg al ga gebruiken. Hebben jullie dat ook dat je overal zwangere vrouwen ziet waar je dan ook maar bent of loopt? Ik wens jullie nog een fijn weekend. Liefs Helma