generatie 2010

Ik vond het weer een heerlijke aflevering, mn tranen weer lekker laten lopen :inlove: :cry: Ik heb heel sterk dat alles van mā€™n eigen bevalling dat terug komt.

Ik vind de jonge stelletjes niet heel leuk , de andere 3 vind ik allemaal wel leuk! Ze hebben allemaal wel wat!

En Isabelle wat een popje :inlove:

Fiep wat een ellende joh :shock:

De verloskundige werd bij de bevalling van de twins boos op me, omdat ik hubbie zijn hand vast hield in plaats van mijn been. Moest hem loslaten en mijn been pakken. En dat weigerde ik 8)

Geloof meā€¦ niet handig om ruzie te gaan maken met een barende vrouw :twisted: Ik riep iets in de trant van dat ze niet zo eigenwijs moest zijn, omdat ik toch veel koppiger was :lol:

De vk bij mijn 1e was echt zoveel prettiger! Liet mij echt mijn ding doen en toen ze zag dat het niet werkte, kwam ze met een goede oplossing (op mijn zij bevallen) en liet mij lekker hubbie vasthouden en gaf hem ook kleine taakjes :thumbup: (washandje nat maken en deppen enzo :inlove: ) terwijl ze in het ziekenhuis het liefste hadden dat hij op de gang zou wachten volgens mij :silenced:

@Becca wrote:

Fiep wat een ellende joh :shock:

De verloskundige werd bij de bevalling van de twins boos op me, omdat ik hubbie zijn hand vast hield in plaats van mijn been. Moest hem loslaten en mijn been pakken. En dat weigerde ik 8)

Geloof meā€¦ niet handig om ruzie te gaan maken met een barende vrouw :twisted: Ik riep iets in de trant van dat ze niet zo eigenwijs moest zijn, omdat ik toch veel koppiger was :lol:
Dat was hier zo bij de 2e..ik deed het braaf.. :oops: Ik dacht de baby moet eruit dus ik doe maar wat ze zegt.. :mrgreen:
En ze riep ook iedere keer kin op de borst, vreselijk vond ik dat..

Of ā€˜ogen openā€™ :mrgreen: Ik dacht alleen nog mens laat me met rust, ik hoef het allemaal niet te zien

maar weer ontopic, het programma brengt heel wat herinneringen boven dus!

@Barbara wrote:

Of ā€˜ogen openā€™ :mrgreen: Ik dacht alleen nog mens laat me met rust, ik hoef het allemaal niet te zien

Ogen open is belangrijk he? Dan pers je niet op je hoofd dat ze dat zeggen is dus alleen maar goedā€¦ :wink:

@Mama_jeanet wrote:

@Barbara wrote:

Ogen open is belangrijk he? Dan pers je niet op je hoofd dat ze dat zeggen is dus alleen maar goedā€¦ :wink:

Ja, anders krijg je van die mooie rode aders in je ogen :mrgreen:

:think: hoe lang zo dat jonge stel het samen volhouden? Misschien geeft het een vertekend beel zoā€™n programma maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze meer bekvechten dan lief voor elkaar zijn.

(en dat zij er binnenkort nog wel een 2e bijwil, ik bescheurde me om de blik van die jongen :mrgreen: total shock!)

Fiep, kelere, ina moet ina-moet-gauw-een-andere-baan-zoeken heten :shock:

Snif, snotter :inlove:

Ik vind dat stel dat nu aan het weeen is niet leuk.

(kijk het voor het eerst)ā€¦

Maar goed, is natuuurlijk niet echt eerlijk oordelen.

Maar ze staan mij gewoon niet aanā€¦

Dat bad-stel welā€¦

dat ukkie onder de doucheā€¦ :inlove: :inlove:

haha en dat carriere-echtpaar is wel een karikatuur van zichzelf he, met hun gadgets om de weeen op te meten :mrgreen:

zal er dan toch nog een badbevalling inzitten voor ze??? hoop het zo! vooral voor mij. als kijker :mrgreen:

Hopelijk kan ze nog in bad bevallen :pray:

Gut wat een lieverd zeg, die man van het badstel!!

ze bevallen dus allemaal in het zh? jammer, vooral dit badstel had ik op zā€™n minst een thuisbevalling gegundā€¦

smelttttttttttttttt :inlove: :inlove:

Op de kruk is ook mooiā€¦ :inlove:

oooh meeeeeenā€¦ wat mooi :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Helaas geen bad, maar de kruk lijkt me ook bijzonder!!

huh 2x in bad?

@Karin1981 wrote:

huh 2x in bad?

??

Waarom niet?

wordt toch aangerade om een pasgeborene niet te vaak in bad te doen ivm huidje

ik deed Ivan echt niet 2x in bad

of dacht je dat ik het over het bevalleen had, nee dat snap ik hoor :mrgreen: