generatie 2010

5 stellen worden gevolgd, tot de kinderen 18 zijn :shock:

vind het nog al wat.

zoiets is in Engeland ook al gedaan of loopt nog…

Ik denk als ik zwanger was geweest van de eerste zoiets me nog best boeiend had geleken om aan mee te werken, ook mooi voor later om terug te zien.

Maar nu 3 kids verder… moet er niet aan denken dat hier met enige regelmaat (namelijk maandelijks) een cameraploeg over de vloer zou komen pffff.

lijkt mij ook helemaal niets.

Ze filmen zelf 18 jaar lang, zei men in het begin van de aflevering :slight_smile:

Ja klopt maar ik zou het niet willen alles te moeten filmen.

Ik vraag me af of het werkt… en irriteer me nu al :silenced: (en toch blijven kijken he :wall: )

oh begreep uit artikel in de tv gids dat ze naast een eigen home camera waar hoogtepunten mee gefilmd kunnen worden ook elke maand een ploeg langskomt voor de nodige beelden…

Als ik een videocamera had dan ging ik ook geregeld filmen. Dus ach…

Volgens mij gaat dat in Engeland nog verder dan 18.

“Roze is zo rolpatroon-bevestigend” 8)

Generatie 2010 volgt de gezinnen van heel dichtbij waardoor een nauwkeurig en mooi tijdsbeeld ontstaat op basis van vele grote en kleine gebeurtenissen. Naast de opnamen van verslaggevers leggen de gezinnen hun dagelijkse leven ook zelf vast op beeld.

In het eerste jaren is een grote rol weggelegd voor de ouders. Zij worden gevolgd tijdens de zwangerschap en de geboorte van hun kind. Wat zijn hun twijfels, zorgen en dromen? Naarmate de tijd vordert, zullen de kinderen meer en meer hoofdpersoon van de serie worden.

De gezinnen zullen tijdens de hele periode worden bijgestaan door een psycholoog.

komt van de site van generatie2010 zelf

Maar lekker trouwens voor die kids als ze pubers zijn.... moeten ze meewerken aan iets wat hun ouders graag wilden... beetje puber :lol:

@Marite wrote:

dat dacht ik ook, daarom een filmcamera gekocht toen ik zwange rbleek, en uiteindelijk hebben we nog maar heeeeel weinig gefilmd :oops:

vind het geen leuk programma tot nu toe, maar blijf wel kijken… :?

hihi Affie idd , zat me ook al te ergeren en idd toch blijven kijken

En als ze groot zijn willen ze niet meer, “ga weg met die camera”

@Marite wrote:

maar elke maand, of ieder jaar ofzo een cameraploeg over de vloer, bwoaaa, dat hoeft nou ook weer niet… :stuck_out_tongue:

Ik vind die 2 die nu in beeld zijn niet helemaal mijn type, om het maar zo te zeggen. Ik bedoel het stel dat in eerste plaats partner en geliefde wil zijn… Ik kan me daar gewoon niets bij voorstellen, dat je je kind min of meer op de 2e plaats zet…

Och en dat jonge stel is wel erg onwetend…

Het duurt nog wel ff voor je je kleine meid kan uitleggen over maandverband en tampons… daartussen zitten nog heel wat jaren waar erg belangrijke dingen geleerd moeten worden…

@D. wrote:

gaat haast twijfelen als ze naar de inhoud van haar babykamer en -kledingkast kijkt…

Het programma is irritant, maar wel zo irritant dat je moet blijven kijken.

Dat hele jonge stel vind ik ook een beetje …sja… jong :lol: Hoewel dat meisje wel een schatje is volgens mij.

@D. wrote:

ja en daarom hou je het maar angstvallig weg…

en bloementjes en diertjes mogen ook niet… heeeeeee… Sinds wanneer is dat alleen voor meisjes? :think:

@Becca wrote:

Het programma is irritant, maar wel zo irritant dat je moet blijven kijken…

Inderdaad ja, zo irritant dat je MOET kijken :lol:

Ik moet lachen om dat stel met die donkere vouw en blanke man

Zij"We waren eigenlijk helemaal niet van plan om samen te blijven…"

Hij :eh: “Neuh…”"(echt van… oh? :lol:)

oow jeej, ze gaat bevallen! :stuck_out_tongue:

@Affie wrote:

@Becca wrote:
Het programma is irritant, maar wel zo irritant dat je moet blijven kijken…

Inderdaad ja, zo irritant dat je MOET kijken :lol:

Ik moet lachen om dat stel met die donkere vouw en blanke man

Zij"We waren eigenlijk helemaal niet van plan om samen te blijven…"

Hij :eh: “Neuh…”"(echt van… oh? :lol:)

Hahaha idd, dat gezicht! :lol:

ik vind dat hangbedje leuk!!

vind ik ook een leuk stel trouwens.

die jonge mensjes zijn zo enorm jong nog… :shock: qua karakter vind ik… weet iemand hoe oud ze zijn?