generatie 2010

was dat nou gewoon een knip die ze daar zette? :o

och en in dat ziekenhuis is nano ook geboren. Jammer dat Ina er niet op staat :mrgreen:

haha dat jonge stel: we proberen zoveel mogelijk zelf te doen, zonder hulp. maar vervolgens wel heeeeel hard roepen om koffie :wink:

wauw… stoer! zon tatoo op je rug!!! (helemaal met zon mooie naam :D)

GEweldig, ze zit helemaal onder :lol:

@Becca wrote:

GEweldig, ze zit helemaal onder :lol:

Dat heb ik 1 keer gehad, alleen zat ik gelukkig niet onder. Wel mijn muren :? :mrgreen:

lief stel met het meisje Isabelle

Die hangwieg vind ik wel heeeel gaaf

:oops: ik dacht al, waar hebben jullie het steeds over… maar ik had wie is de mol al gepauzeerd, dus ik loop iets achter

ze gaan pas januari 2011 weer verder :think:

@Karin1981 wrote:

haha ja wat dacht jij dan: dat we de komende twintig jaar wekelijks een update krijgen???

maar uh, nogmaals mijn vraag: kreeg die carrieredame nou een knip? Ik zag de vk opeens iets doorknippen, en ik dacht; wat is dat nou? En het enige wat ik me kan voorstellen is een knip in moeders, maar dat uh hing dan wel eng ver naar buiten… :?

nou ik dacht elke maand :mrgreen: :mrgreen: nee hoor dacht elk half jaar een update. Elke week wordt wel veel, dat snap ik hoo

die knip heb ik neit gezien

Jep!

Zonde dat Sharon toch het ziekenhuis in moest, terwijl ze wel al ‘Begonnen’ was. Ik heb heel lang getwijfeld bij Riley of ik op een kruk wilden bevallen, maar toen ik dit zag, heb ik spijt dat niet gedaan te hebben, jeetje wat zag dat er mooi uit zeg. En mooie naam heeft het jochie, en het wiegje!! ik vind hem stoer!

En Nathalie & Alexander, op een of andere manier had ik nu iets meer met ze, ik zag hoe de carriere vrouw ineens moeder werd, er brak iets leek wel, ineens zag ik haar anders.

Desiré en Michael, leuk stel! :inlove: hun meisje, zo lief! :inlove: en dat ze onder zat, hahaha!

Tom & Suzanne, ik weet niet echt wat ik van hen moet vinden, tattoo vond ik stoer hoor, maar de rest… nee… niet mijn ding.

En dat het Jonge stel, Dijana en Charrel. Zeggen alles zelf te doen, en toch om koffie schreeuwen naar mama… Ik vraag me toch echt af, hoelang houden ze dit vol, deze relatie?

Viel me op, dat ik er 2 borstvoeding heb zien geven, wat ik wel bijzonder vond dat ze dit wilden delen op televisie! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik heb trouwens wel even moeten slikken, traantje weggepinkt bij de geboorte van het enige jochie van Generatie 2010!

@Karin1981 wrote:

lief stel met het meisje Isabelle

Vind ik ook en die Isabelle :inlove:

Dat badstel, die nu niet in bad is bevallen, ik heb echt niks met ze…

Dat jonge stel ben ik erg benieuwd naar hoe dat allemaal zal gaan, idd hij was zo moe en moeder moest maar koffie brengen…maar ze doen nu alles zelf volgens hem… :eh: ja…oke :think: ‘‘moet ik om 1 uur opstaan, want dan jankt dat kind weer’’ :roll:

Jammer dat er pas meer komt in jan 2011, vond ik wel even een teleurstelling, ik wil helemaal niet zolang wachten…

OP de kruk bevallen ís ook zoo geweldig!!! Met Sas ben ik begonnen op de kruk maar uiteindelijk is ze wel in bed geboren omdat het wat te snel ging. Marijn is wel op de kruk geboren. Het is zoooo heerlijk als je eindelijk op de kruk mag zitten en je de armen van je vent om je heen hebt. A vond het ook heerlijk omdat hij op dat moment wezenlijk iets doen kon; mij vasthouden, mee duwen zodat ik goed rechtop zat met persen enzo. Heeel bijzonder!!! Ik heb vannacht dan ook heerlijk de bevalling van Marijn herbeleeft doordat ik de baarkruk-geboorte van Silvijn zo op televisie heb gezien… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

vond het zo sneu dat ze naar het zhuis moest… bij de oudste kwam ik ook in het zhuis en had ook zo graag thuis willen bevallen…

Vond haar echt een type om helemaal in zichzelf gericht te kunnen bevallen en niet vast aan een CTG op een zhuis bed… oké uiteindelijk baarkruk.

Ben trouwens blij dat ik dat met de middelste en jongste niet heb gedaan. Die kwamen zelfs half zitten zo ontzettend snel naar buiten… dit kindje lag al bijna op de grond :shock:

Wel een ontzettend mooie naam!

En idd geweldig die gozer… ja we doen zo veel mogelijk zelf… maaaaaaa koffie! Dat zou ik niet moeten roepen :wink:

Ik vond die kruk een drama, bij de eerste had de verloskundige hem erbij…wat een vreselijk ding is dat zeg.

Ik had weeen in mijn rug, buik en benen…nou dat was niet fijn op die kruk, was blij dat ik weer op het bed lag en daar is onze dochter dan ook geboren.

Ooooh… alweer gemist…

Ik vond het zo leuk om te kijken maar nu mis ik 't iedere keer…

Op welke dag komt het?

En wordt het ook herhaald?

even op de site van ncrv generatie 2010 zoeken, dan kan je uitzendingen ook terug zien! (ik had de eerste aflevering ook gemist en daar terug gekeken)

generatie2010.ncrv.nl is het, daar staan de gemiste uitzendingen, en het komt in februari 2011 weer.

@fiep klophout wrote:

@Karin1981 wrote:

haha ja wat dacht jij dan: dat we de komende twintig jaar wekelijks een update krijgen???

maar uh, nogmaals mijn vraag: kreeg die carrieredame nou een knip? Ik zag de vk opeens iets doorknippen, en ik dacht; wat is dat nou? En het enige wat ik me kan voorstellen is een knip in moeders, maar dat uh hing dan wel eng ver naar buiten… :?

Ja, die knip!! getverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr… zo’n grote heggeschaar! dacht dat het een klein schaartje zou zijnn… :lol: