haha ja wat dacht jij dan: dat we de komende twintig jaar wekelijks een update krijgen???
maar uh, nogmaals mijn vraag: kreeg die carrieredame nou een knip? Ik zag de vk opeens iets doorknippen, en ik dacht; wat is dat nou? En het enige wat ik me kan voorstellen is een knip in moeders, maar dat uh hing dan wel eng ver naar buiten… :?
Ja, die knip!! getverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr… zo’n grote heggeschaar! dacht dat het een klein schaartje zou zijnn… :lol:
gelukkig krijg je daar als vrouw weinig tot niks van mee… tenminste… ik niet… bij de oudste heb ik een knip gehad. Nou was de gyn in opleiding heel aardig voor me en had een voorspellende gave… die had in de perswee ervoor de boel al verdoofd, hoefde ik ook voor het hechten niet de pijn van hechten of verdoving te voelen
Dus ik heb niks gemerkt van die hele knip niet en toen met pressie vloog hij eruit.
haha ja wat dacht jij dan: dat we de komende twintig jaar wekelijks een update krijgen???
maar uh, nogmaals mijn vraag: kreeg die carrieredame nou een knip? Ik zag de vk opeens iets doorknippen, en ik dacht; wat is dat nou? En het enige wat ik me kan voorstellen is een knip in moeders, maar dat uh hing dan wel eng ver naar buiten… :?
Ja, die knip!! getverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr… zo’n grote heggeschaar! dacht dat het een klein schaartje zou zijnn… :lol:
gelukkig krijg je daar als vrouw weinig tot niks van mee… tenminste… ik niet… bij de oudste heb ik een knip gehad. Nou was de gyn in opleiding heel aardig voor me en had een voorspellende gave… die had in de perswee ervoor de boel al verdoofd, hoefde ik ook voor het hechten niet de pijn van hechten of verdoving te voelen
Dus ik heb niks gemerkt van die hele knip niet en toen met pressie vloog hij eruit.
ik heb, zonder verdoving, eerst een knip gehad en daarna een totaal ruptuur. Had ik dus ook echt niks van meegekregen… :o Ik dacht dus echt dat ik daarna gewoon naar huis mocht, maar toen heeft Ina-heb-je-nou-een-wee me even verteld dat ik helemaal was uitgescheurd en dat ik eerst naar de ok moest…
bizar toch he, dat je gewoon niet voelt dat alles helemaal uitgescheurd is…
Ik heb er niets van gevoeld en heb het ook niet gehoord. Ik vond het hechten veeeeeeeeeeeeeeeeel erger dan de knip.
Het programma riep bij mij een heleboel herinneringen op, veel o ja momenten gehad. Het niet (meer) kunnen opvangen van de weeen. Het wachten tijdens de inleiding van mijn dochter.
Ik vond het jammer voor het hangwieg- en badstel dat ze niet meer thuis mochten. De teleurstelling droop ervanaf, het leek alsof het voor hun echt als een totale verrassing kwam. maar die man zei dat ze al 4 keer eerder vanwege een te hoge bloeddruk en eiwitten naar het ziekenhuis hadden moeten gaan, dus ze hadden zich kunnen bedenken dat de kans er was dat ze niet thuis mochten bevallen. Beetje naief. Trouwens zo erg is het nou ook niet in het ziekehuis bevallen en ze zagen er echt alsof de wereld een klein beetje was vergaan. Maar ik snap best als je je helemaal ingesteld hebt op een badbevalling thuis dat je dan teleurgesteld bent als het niet gebeurt. Ik vond het eerst wel vreemd dat ze toen net thuis was en haar ouders binnenkwamen ze haar mobiel aan haar oor bleef houden, terwijl ze hun begroette. Ook al had ze de kraamhulp aan de lijn.
Trouwens zo erg is het nou ook niet in het ziekehuis bevallen en ze zagen er echt alsof de wereld een klein beetje was vergaan. Maar ik snap best als je je helemaal ingesteld hebt op een badbevalling thuis dat je dan teleurgesteld bent als het niet gebeurt. Ik vond het eerst wel vreemd dat ze toen net thuis was en haar ouders binnenkwamen ze haar mobiel aan haar oor bleef houden, terwijl ze hun begroette. Ook al had ze de kraamhulp aan de lijn.
Ik vind dat niet raar, als het mensen zijn die heel dicht bij je staan en je bent niet gewoon aan het kletsen met iemand. Wat moet je dan…? Tegen de kraamhulp zeggen dat je wel terugbelt ofzo?
En of het ‘ook niet zo erg is’ dat kan je denk ik niet voor een ander beoordelen. Ik zou het ook heel erg vinden als ik naar het ziekenhuis zou moeten.
Ik vond het jammer voor het hangwieg- en badstel dat ze niet meer thuis mochten. De teleurstelling droop ervanaf, het leek alsof het voor hun echt als een totale verrassing kwam. maar die man zei dat ze al 4 keer eerder vanwege een te hoge bloeddruk en eiwitten naar het ziekenhuis hadden moeten gaan, dus ze hadden zich kunnen bedenken dat de kans er was dat ze niet thuis mochten bevallen. Beetje naief. Trouwens zo erg is het nou ook niet in het ziekehuis bevallen en ze zagen er echt alsof de wereld een klein beetje was vergaan. Maar ik snap best als je je helemaal ingesteld hebt op een badbevalling thuis dat je dan teleurgesteld bent als het niet gebeurt.
Zoooo, wat zou ik ook teleurgesteld geweest zijn als ik van Nikkie in het zh moest gaan bevallen. Ik wilde zo ontzettend graag thuis bevallen. Dus ik kan me hun teleurstelling dan ook helemaal voorstellen.
Heb het gisteren nog even teruggekeken, jammer dat het voorlopig de laatste is! Grappig, die kraamverzorgster van het carriere-stel die heb ik ook een dag gehad!
Heb het gisteren nog even teruggekeken, jammer dat het voorlopig de laatste is! Grappig, die kraamverzorgster van het carriere-stel die heb ik ook een dag gehad!
Dat leek me niet zo’n hele leuke…beetje kortaf kwam ze op mij over…
Oeh nee… het eerste dat ik tegen hub zei: “als wij zoiets krijgen, mag ze meteen rechtsomkeerd maken…” :lol:
Ik kan niet zo goed met zulke types omgaan… :shifty: :roll: :oops:
Ik heb dr alleen de eerste dag gehad, vond dr wel een leuke vrouw, helaas was ze al voor een ander gezin gepland en kreeg ik een andere…
ik volg het ook, ik vind het echt een leuke programma, ik zelf zou er niet aan mee gedaan hebben :mrgreen:
ik heb op ieder stel wel zijn aanmerkingen maar ik vind ze allemaal wel iets hebben waar ik me zelf in herken of me relatie, maar uiteraard ook irritaties na stellen,
Mooi he?! :inlove: :inlove: :inlove: Hebben ze van mij gejat hoor :evil: Nee geintje, maar ik ben wel zooooooooooooooooo blij dat ons Silvijntje eerder geboren is dat dit tv beebje
Mooi he?! :inlove: :inlove: :inlove: Hebben ze van mij gejat hoor :evil: Nee geintje, maar ik ben wel zooooooooooooooooo blij dat ons Silvijntje eerder geboren is dat dit tv beebje
:inlove: :inlove: :inlove: Ja ik helemaal fan van deze naam!
Zou het zo uitkiezen, maar ja… ik ben niet alleen die mag kiezen :lol: