wie weet wanneer dit weer begint
ik ben wel heel benieuwd :mrgreen:
Eind maart volgens mij.
echt? Zo lang nog?
Ik was het programma al helemaal vergeten :oops: , maar door dit topic ben ik rete nieuwschierig geworden.
Nieuwe afleveringen van Generatie 2010 zijn vanaf 31 maart, 21.30 uur, te zien op Nederland 1.
Morgen weer om 21.30 uur bij NED 1.
leuk!!!
Mij benieuwen…
ga nu naar boven, lekker in bed kijken!
Zal erwel ffin moeten komen
Natuurlijk ik hoor de emoties, kindje gaat huilen en daar ga ik waterlanders!!!
:wall: :wall: :wall: :wall: Ik zei nog tegen mijn vriend vandeweek, dit hebben we toen gekeken en nu ga ik kijken hoe het gegaan is, vergeet ik het helemaal tot ik nu net dit topic zie :wall: :wall: :wall:
Komt het op uitzending gemist?
Babietjes :inlove:
Deze aflevering was wel leuk heb het vorig jaar nooit gezien.
ahww ik heb het ook gemist, kan ik het ergens terug zien ?
Zie namelijk alleen de 3 afleveringen van 2010
Ik heb de 3 van vorig jaar gezien en die van vanavond, maar wel heel erg veel dezelfde stukken erin zeg… Vrij irritant als je sommige stukjes dus gewoon in alle 4 de afleveringen ziet…
Maar die van vandaag staat er dus ook op. Even naar de website en bij “video” staat deze er ook bij; Even naar de datum kijken, want deze heet ook weer gewoon aflevering 1… Hij stond er vanmiddag trouwens al op
vond het wel leuk maar ook veel herhaling van vorige keer…
@romata wrote:
ahww ik heb het ook gemist, kan ik het ergens terug zien ?
Zie namelijk alleen de 3 afleveringen van 2010
Nu staat het erop.
Gelukkig nog iemand die dacht al veel gezien te hebben. Ik heb het begin (en einde) niet gezien, dus dacht eerst aan een herhaling :shifty:
Jammer waarom ze niet vermelden waarom de andere niet verder mee doen. Ik ga eens kijken op de site of daar iets van staat.
edit het staat inderdaad op de site…
ik zag dat dit programma weer kwam en dacht: ow ja, volgens mij heb ik daar vorig seizoen wel een aflevering van gezien. zie ik dit topic, blijkt dat ik er aardig op los over heb getypt en blijkbaar ongeveer elke aflvering gezien… :shifty:
@Edanjelan wrote:
Jammer waarom ze niet vermelden waarom de andere niet verder mee doen. Ik ga eens kijken op de site of daar iets van staat.
edit het staat inderdaad op de site…
ik denk dat ze dat ook redelijk hebben ingecalculeerd; er zullen bij een project dat zoveel jaren in beslag neemt altijd gezinnen zijn die er op een gegeven moment geen zin meer in hebben . Ben sowieso benieuwd hoe lang het stand houdt… (al heb je ook ene engels concept, 7 oid, waarin ze elke zeven jaar bepaalde mensen volgen, dat gaat geloof ik wel al een tijdje mee).
(ik had het gisteren gemist maar zit het nu even te kijken, wat een ellende zeg, ik heb bij elke bevallign tranen in mijn ogen…hormonen :wall: :wall:)
Ik hou het nog steeds niet droog wanneer charrel zich in de armen van zijn vader stort.
@ollie wrote:
Ik hou het nog steeds niet droog wanneer charrel zich in de armen van zijn vader stort.
inderdaad, hier ging ik ook… zo;n stoere vent , die dan zo emotioneel is :inlove: