Kijk nu de herhaling, maar zie veel oude stukjes erin dat is wel jammer
Ik moest ook even slikken bij de bevallingenā¦
En tegelijkertijd ook weer de bibbers het over een paar maanden zelf weer te moeten doen, voel altijd zo mee als ik dat zie⦠:shifty:
Ahh hier liepen ook de tranen weer over mijn wangen met die beebjes, blijft toch ook zoo bijzonder, en bestaat echt niets mooiers.
Oh, ik ben gelukkig niet de enige die het zo mooi en leuk vindt en er tranen van in mn ogen krijg hihi. Dat zal wat worden als het me zelf ooit overkomt!
Lijkt me trouwens helemaal niks om zo op tv te komen. Tijdens mijn bevalling moet er echt geen vreemde bij staan filmen! Een bekende ook niet trouwens hoor⦠Het is wel slikken als je dat zo ziet zeg, zeker als je zelf nog nooit bent geweest⦠Oef⦠Wil ik nog wel kinderen? :shock: :roll:
Ik heb net de herhaling gekeken⦠Ik heb toch niet zo veel met het idee van dit programma, 18 jaar die kinderen volgen en ze hebben er niet eens zelf voor gekozenā¦
En als ik zie dat er dus nu al een paar gezinnen niet meer mee doen⦠Al die beebs zijn toch wel heel cute :inlove:
Ik kan er alleen niks over vinden waarom die andere gezinnen niet meer mee doen??
Op de website stond waarom Suzanne en Tom (als ik t goed heb onthouden) zijn gestopt, omdat ze het een te grote druk vonden om alles voor tv vast te leggen en daardoor het steeds minder leuk vonden om hun te filmen. Zoiets was het in ieder geval. Er is maar 1 gezin gestopt toch? En 2 erbij, dus nu 6 gezinnen.
Ik vind het ook raar hoor, 18 jaar lang. Alsof een puber wil dat alles op tv komt ofzo⦠In de intro zeggen ze ook van de eerste stapjes tot ⦠tot de eerste kus. Jahoor, alsof een tiener dat op tv wil zetten ofzo! Ik vind het leuk om een gezin te volgen in de eerste jaren, om te zien hoe ze met alles om gaan, maar dan bijvoorbeeld de eerste 4 jaar.
Here we go, mij benieuwen.
oh ja ik vond Silvijn nog zoān mooie naam :inlove:
Heeft hier ook heel lang op ons lijstje gestaan.
Ooow als ik die nacht shots zieā¦
HEERLIJK dat ik daar van af ben⦠:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
@~Marion~ wrote:
HEERLIJK dat ik daar van af ben⦠:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
:lol:
Kon het me amper meer herinneren, maar ik erger me nu alweer dood aan dat ene stel brrrr.
Komen op mij niet echt oprecht over ofzo, ik weet niet wat het is.
Net ook even hier terug zitten lezen en zag mezelf ook ergens heeeeeeeeeeeeel genuanceerd zijn zeg :oops:
Ik erger Aan sommige bewoordingen die het hele jonge stel gebruiktā¦
@~Marion~ wrote:
:lol:
Hier slaapt ze soms door :dance: :shock:
Laatste 2 dagen niet meer ze is zo verkoudenā¦

Waar is desire micheal en Isabelle�
Gisteravond gekeken. Ik vond het erg leuk om te zien. Vond het alleen wel gek dat het stel dat naar het antroposofische consultatiebureau ging de moeder met paraplu en baby in de draagzak achterop de fiets zat. Lijkt mij niet zo veilg.
@sopje wrote:
Gisteravond gekeken. Ik vond het erg leuk om te zien. Vond het alleen wel gek dat het stel dat naar het antroposofische consultatiebureau ging de moeder met paraplu en baby in de draagzak achterop de fiets zat. Lijkt mij niet zo veilg.
En dan de vraag: wat voor kindje hebben jullie gekregen?
Ik zei nog eerder als die vader: een jongetje :lol: .
Vond dat āstel stelā grotendeels weer tenenkrommend, maar toen dat meiske voor het eerst naar het KDV ging en ze die moeder interviewden zag ik toch ineens een moeder⦠voor het eerst eigenlijk.
Heel stom, daarvoor zag ik steed een vrouw met een kind⦠alles beredeneren⦠en toen zat er dus ineens een moeder⦠die ik geloofde toen ze het had over haar gevoel.
Ik neem mijn woorden terug :oops: het gezin Sharon, Arjen en Silvijn vind ik toch wel heel leuk
Nathalie, Alexander en Dominique vind ik dus absoluut niet leuk :oops:
Ik vind het gezin met Dominique juist heel leuk.
En dit waren de eerste 6 weken?
En Charlene kreeg haar eerste papje? :shifty:
vind ze allemaal wel iets hebben
maar die charlene met haar papfles
ze zag er ook niet echt uit als een babytje van 6 weken echt wel wat ouder
klopte niet helemaal geloof ik
Die tatoo die verkeerd was gezetā¦
zat echt met mijn handen voor mijn mondā¦
ohhh dacht ik :mrgreen:
Nu heeft ie een schuine I erbij staanā¦
En 6 weken een papfles ?? :silenced:
haha gaan we nu massaal vallen over elk wissewasje dat deze ouders anders doen dan dat in het grote Perfecte OpvoedBoek geschreven staat?
ik denk trouwens dat dat ācarriereā-koppel ook wel te lijden heeft onder de programma-makers. Die hebben hun duidelijk gekozen om de rationele carriere-ouders te vertegenwoordigen. En dus wordt daar wslk voortdurend naar gevraagd en wordt die kant er de hele tijd uitgelicht, terwijl ze vast wel wat meer in zich hebben dan allĆĀ©ĆĀ©n maar dat.