generatie 2010

Fiep helemaal mee eens. Maar ik moet wel een beetje om ze lachen. Wij zeiden hier al ‘jaja je blijft geliefden en je gaat gewoon weekendjes weg, nou dat zullen we nog wel eens zien als het kindje er is’.

Nou dat blijkt nu dus wel. Mama is toch iets emotioneler eronder dan ze had gedacht. Maar ik vind het wel een leuk stel.

Bij dat jonge stel zit ik gewoon te wachten op de eerste grote ruzie :shifty:

Gister niemand gekeken?

jewel hihihihi wat leuk dat Elif, Hikmet weer zwanger zijn

Ik heb het net even gekeken.

Al die huilende mama’s

Ik kijk nu… Had het opgenomen.

Ik dacht al dat ik gek was, ben niet de enige die tegen kindje praat als we buiten zijn.

oeps weer vergeten, maar ff uitzending gemist kijken!

ook helemaal vergeten… zo spannend vind ik het dus blijkbaar niet :o

Maar wie weet morgen even terugkijken ergens.

oh ik vind isabelle zon mooi kindje en dan dat lachje

dat nieuwe stel vind ik ook zo lekker normaal!!

vind dat stel van silvijn iets minder

Heerlijk hoe herkenbaar alles is! :thumbup:

Inderdaad super programma! :thumbup: Helemaal als je zelf ook een 2010 kindje hebt… :slight_smile:

Hier ook een vaste kijker! Erg leuk programma!

Het turkse stel woont hier een dorp verder… Ik dacht het in het begin al te herkennen… Hun verloskundige(die je in het filmpje van volgende week al zag) heb ik ook 2 keer gehad.

Hebben jullie het misschien gezien?

Boven de commode van Silvijn hangt een geboortekaartje, ik heb hem ooit al eens online gezien maar kan hem nu nergens meer terugvinden. Iemand enig idee?

Is dat er niet eentje van kaartmix?

jaaa ik heb hem gevonden :smiley: Dankjewel!

Heb weer even bij-gekeken gister, liep 2 afleveringen achter. Gelukkig is dat wel gewoon gratis terug te kijken! Ik vind de meeste stellen wel oké.

• Het Turkse gezin vind ik heerlijk gewoon. En leuk dat ze zwanger zijn van de 2e!
  • Stel van Silvijn vind ik wel wat schattigs hebben.
  • Die 2 jongeren doen het best leuk, maar toch heb ik t idee dat die nog eens flinke ruzie gaan krijgen.
  • Stel van Dominque is wel oké, maar heb echt niets met die mensen.
  • Isabelle is erg schattig en ik vind het ook een leuk stel!
  • Lisenka en Pel met Jamie ken ik niet zo goed nog. Wat ik nogal vreemd vond, was dat het kind met schoenen en al in bed werd gelegd, zo hoppa, ga maar slapen. Dat vind ik gek! (maarja, misschien zijn er veel ouders die dat zo doen hoor, geen idee!)

Heb net ook weer gekeken. Erg leuke serie en herkenbaar.

Vind alle stellen op hun manier erg leuk.

Leuk dat ze bij Elif en Hikmit een 2de kindje krijgen.

Nu ben ik een erge zeikerd qua autostoelen, maar was het iemand opgevallen hoe ze de maxi cosi in de auto hadden staan. Met de rijrichting mee en ook nog de beugel omlaag. En ik zie geen riem.

Ik neem het elke week standaard op, dan hoef ik er niet aan te denken en kan ik kijken wanneer ik wil.

@Noekie wrote:

• Lisenka en Pel met Jamie ken ik niet zo goed nog. Wat ik nogal vreemd vond, was dat het kind met schoenen en al in bed werd gelegd, zo hoppa, ga maar slapen. Dat vind ik gek! (maarja, misschien zijn er veel ouders die dat zo doen hoor, geen idee!)

Ik heb het idee dat dat gewoon even voor 't filmen was, want het werd verder ook niet ingestopt etc, maar echt boven de dekentjes gelegd. Heb eigenlijk soms wel vaker het idee dat iets even gespeeld is om het mooier uit te laten komen.

@MamaMY wrote:

Nu ben ik een erge zeikerd qua autostoelen, maar was het iemand opgevallen hoe ze de maxi cosi in de auto hadden staan. Met de rijrichting mee en ook nog de beugel omlaag. En ik zie geen riem.
Volgens mij werkt dat zo met isofix. Dan klik je de MC’s er zo op. Misschien was dat het?

Ben het vergeten donderdag. Zal het morgen even terug kijken…

Maxi-cosi gaat altijd tegen de rijrichting in.

Het was mij ook opgevallen.

Wij hebben dus ook een isofix en hij staat ooktegen rijrichting in met de beugel omhoog.