Dan is het inderdaad een beetje vreemd inderdaad…
hadden ze niet al een opvolg stoel?
Misschien hadden ze het ook wel even voor het filmen gedaan (hoop ik). Maar het is wel degelijk een MC cabrio.
Zouden er ouders van het programma hier ook op KOK zitten? Lijkt me wel zwaar als je zo 18 jaar gevolgd word. Snap ook wel dat het bij dat ene gezin zwaarder viel achter af dan dat ze gedacht hadden.
De filmpjes op de site zijn ook wel leuk.
wat een bergen met speelgoed krijgen al die kinderen om zich heen zeg…ben helemaal verbaasd. Zelfs silvijn werd helemaal omringd met grote schreeuwerige dingen, had ik bij hem niet zo verwacht.
Nu staat er hier ook meer in de box dan ik nodig zou vinden, want je krijgt zo eens wat, en het is allemaal leuk en mooi. Maar ik probeer het toch echt te beperken, en wordt gewoon plaatsvervangend onrustig als ik zie waar al die kindjes de hele tijd naar moeten kijken :shifty:
@fiep klophout wrote:
wat een bergen met speelgoed krijgen al die kinderen om zich heen zeg…ben helemaal verbaasd. Zelfs silvijn werd helemaal omringd met grote schreeuwerige dingen, had ik bij hem niet zo verwacht.
Nu staat er hier ook meer in de box dan ik nodig zou vinden, want je krijgt zo eens wat, en het is allemaal leuk en mooi. Maar ik probeer het toch echt te beperken, en wordt gewoon plaatsvervangend onrustig als ik zie waar al die kindjes de hele tijd naar moeten kijken :shifty:
Same idea!
@fiep klophout wrote:
Ik stond er inderdaad ook van te kijken dat Silvijn zo veel plastic en geluidmakend speelgoed had. Jammer dat ze stopt met de bv…
Die burger die Mirac opgedrongen werd :shock:
Ik krijg steeds meer respect voor dat jonge stel, vind ze wel erg bewust bezig.
Ik vind de ouders van Jaimy niet prettig. Het ge-nee en gecommandeer wordt ik echt moe van.
Erg leuk zo’n kijkje in de keuken, helemaal met een kindje van dezelfde generatie

Vanavond op NED 1 gaat het verder om 21.30 u
ja! Las alleen in de krant dat het programma stopt, en dat de gezinnen dus niet verder doorgevolgd gaan worden, ivm de kosten…
@Cariska wrote:
ja! Las alleen in de krant dat het programma stopt, en dat de gezinnen dus niet verder doorgevolgd gaan worden, ivm de kosten…
daar gaat het concept…
je hebt ook een internationaal (of brits, ik weet het niet meer) programma dat al jaren mee draait en dat om de 7 jaar mensen volgt.
@fiep klophout wrote:
@Cariska wrote:ja! Las alleen in de krant dat het programma stopt, en dat de gezinnen dus niet verder doorgevolgd gaan worden, ivm de kosten…
daar gaat het concept…
je hebt ook een internationaal (of brits, ik weet het niet meer) programma dat al jaren mee draait en dat om de 7 jaar mensen volgt.
Ja, klopt! Die heb ik ook al meerdere keren gezien. Even googlen: 't Is Brits. Het heet Seven Up, ze worden al gevolgd vanaf 1964, de deelnemers zijn nu 56.
jammer als het zou stoppen…
heb het nu een paar keer gezien…
dat ene stel wat weer zwanger is en bij (haar ouders woont)…
heb zelf de mening,
hey ga eens lekker sparen en kijken voor een eigen huisje, en dan een 2de baby…
Vind het wel erg makkelijk zo voor ze :silenced:
@Gab wrote:
jammer als het zou stoppen…
heb zelf de mening,
ik snap wel dat een wens voor een tweede boven praktische zaken kan gaan, maar ik vind het vooral bizar dat ze dat niet enigszins overlegd hebben met hun ouders. Juist als je zo afhankelijk van ze bent, en door deze stap bewust kiest nog langer (meer) afhankelijk te zijn van ze, lijkt het mij toch een situatie waarin je overlegt, ook al is het verder natuurlijk hun eigen beslissing of ze voor die tweede willen gaan.
leuk toch, zo’n programma en beetje oordelen hoe anderen het aanpakken

Nou inderdaad :mrgreen:
Wij waren ons ook aan het verbazen over dat stel. En meteen plannen maken om het hele huis te verbouwen :shifty: zal wel een beetje een grap zijn geweest. hoop ik :eh:
Ik stond ook even zo :shock: toen die turkse moeder in bed lag met 2 ontstekingen, twee kleine kindjes en manlief die zegt ‘tja er moet wel gekookt worden’ :shock: Ben ik even blij met mijn geemancipeerde man :mrgreen:
Wel jammer dat het niet meer verder gaat, ik vond het nou juist zo leuk om te volgen, aangezien ze dezelfde leeftijd hebben als Marijne. Maar ja bezuinigingen he…
@Marlous79 wrote:
Ik stond ook even zo :shock: toen die turkse moeder in bed lag met 2 ontstekingen, twee kleine kindjes en manlief die zegt ‘tja er moet wel gekookt worden’ :shock: Ben ik even blij met mijn geemancipeerde man :mrgreen:
en vergeet niet de 'ik ben hier niet zo blij mee' uitspraak :roll: :wall:
Via uitzending gemist gekeken.
jammer dat het stopt. Ik vind het wel een leuk idee.
Dat dat jonge stel weer een tweede verwacht tja… ik snap wel dat ze er 2 snel achter elkaar willen, maar ik denk dan toch, meissie, ga eerst nou even een opleiding doen of een combinatie werken/leren, dan ben je toch veel beter voorbereid op de toekomst? volgens mij kan je binnen 3 jaar via werken/leren combinatie een leuk vak leren. Maarja, misschien zit het er gewoon niet in. Het vraagt wel wat van die ouders (opa en oma).
Ja zielig die turkse vrouw met die ontsteking. Die was echt heel ziek. Ik weet niet of die man nou echt bedoelde dat je uit bed moest of dat hij in paniek was omdat hij geen idee heeft hoe hij de boel draaiende moet houden. Ben ik even blij met mijn gouden vent!
@fiep klophout wrote:
@Gab wrote:jammer als het zou stoppen…
heb zelf de mening,
ik snap wel dat een wens voor een tweede boven praktische zaken kan gaan, maar ik vind het vooral bizar dat ze dat niet enigszins overlegd hebben met hun ouders. Juist als je zo afhankelijk van ze bent, en door deze stap bewust kiest nog langer (meer) afhankelijk te zijn van ze, lijkt het mij toch een situatie waarin je overlegt, ook al is het verder natuurlijk hun eigen beslissing of ze voor die tweede willen gaan.
leuk toch, zo’n programma en beetje oordelen hoe anderen het aanpakken![]()
Ja exht, dat verbaasde mij ook zo!
En vorig jaar hadden ze toch net een eigen huisje??
Ik zie ook niet zo waarom ze door een tweede nog langer daar zoudenmoeten blijven…maar goed. Daar zal wel eereden voor zijn.
Ik vind die ouders van Jamie echt naar…negatief stel zeg, tegenover dat kind dan en maar lachen naar de camera :roll:
@fiep klophout wrote:
@Marlous79 wrote:
en vergeet niet de 'ik ben hier niet zo blij mee' uitspraak :roll: :wall:
Nou dÃe ja, je zou die vent toch?!
Het zal wel een paniekreactie zijn geweest ofzo, maar zo florissant lag ze er niet bij, dan kun je dat er echt niet bij hebben.
iemand nog gekeken gisteren?
heb het niet helemaal gezien maar waren ze nu van plan om dat schaap te slachten?
vond het niet zoleuk om te zien
Ja, 2 stuks en ze vonden het ook nog nodig dit op het allerlaatste stukje na in beeld te brengen :thumbdown:
@annemarie69 wrote:
Ja, 2 stuks en ze vonden het ook nog nodig dit op het allerlaatste stukje na in beeld te brengen :thumbdown:
ik zat ook rechtop op de bank, dat laat je toch niet zo zien…