Gekke verzoeken mp??

3 jaar geleden opende onze dagverzorging de deuren,we begonnen met helemaal niks eigenlijk.

Op mp een advertentie geplaatst met “gevraagd spellen,puzzels en kerstversiering voor een dagverzorging voor ouderen”

en daar kwamen heel veel reacties op binnen en ik kon heel rotterdam doorcrossen om alles op te halen,geweldig hoeveel mensen willen helpen.



Wat me soms wel verbaasd is hoeveel er gratis word weggegeven en dan met namen in het noorden des lands,hele inboedels kun je daar weghalen.

ik ben een mp fan

Wij hebben een berg zand op MP aangeboden.

Ik kreeg een mail van een man dat hij een vreemd verzoekje had. Hij wilde de berg graag komen opeten :roll: :think:

We hadden eerst nog even een twijfel wat hij ermee bedoelde.



Hij wilde graag de berg hebben als hij m mocht komen opeten 8) en ik toekeek hoe hij dat zou doen :shifty:

Ik heb een mail gestuurd dat ik het graag had gezien, maar hij mijn adres toch maar niet kreeg (je weet nooit, stel dat hij echt komt en op iets heel anders uit is :snooty: )

Wat lopen er toch een idioten rond op deze aardkloot :shock:

Nu heb ik al veel vreemde dingen voorbij zien komen maar een fetish voor zand en dan bekeken worden terwijl je het eet :shock: …













:mrgreen: :lol: :mrgreen: nou ja :mrgreen:

wat een creep :mrgreen: :lol:

Heb nog naar de mailtjes gezocht, maar niet meer gevonden.

Ik ben wel altijd nieuwsgierig gebleven wat iemand ertoe zet hierop te reageren :think:

Waarschijnlijk is het gewoon een ‘kwajongens streek’, maar toch… :lol:

Ik heb het ook wel eens gehad, had mijn auto op mp staan… krijg ik een mailtje, waar ik het lef vandaan haalde dat bedrag voor die auto te vragen, dat ik dat er nooit voor zou krijgen, etc etc…

Hij beweerde hier in de straat te wonen en elke dag langs mijn auto te lopen… Nou moet je weten dat ik een foto erbij had gezet van mijn vorige straat, dus dat had hij nooit kunnen herkennen en het nummerbord was afgeschermd… Dus zal wel een misverstand zijn geweest. Heb de mail ook meteen weggegooid en geen aandacht meer aan besteed… Twee dagen later was de auto voor bijna de vraagprijs verkocht…

verder ook wel een hele hoop goede ervaringen hoor… het bed voor lucas zijn de mensen komen brengen, en ook de commode die nu bij daan staat. Ze wilden hem zelfs nog wel voor me naar boven sjouwen, ware het niet dat hij niet door het trapgat pastte… En dan heb je natuurlijk ook nog van die LIEVE KOKKERS die een kast willen ruilen en dan ook nog de hele kast mee in elkaar komen zetten(lees in elkaar zetten, want ik had mijn hand in het gips :wall: ) CELL nog bedankt :-* :inlove: (ook namens lucas want die is helemaal blij met zijn kast :smiley:

Hier ook geen echt vreemde reacties.



Wat ik wel altijd apart vind, ik had mijn positiekleding op MP gezet, en inmiddels verkocht, is dat mensen dan een mailtje sturen met de vraag: ‘Ik heb maat M, denk je dat het me zou passen?’



En al mijn positiekleding stond er dus op, in maat XS en S.



Uhmm… :roll: :doh: :think:



Ik stuurde altijd maar terug ‘Heb je een grote of een kleine M?’ :lol: :lol:

En dan reageerden ze serieus terug. :mrgreen:



Gaf altijd maar mijn eigen lengte en gewicht, haha.

Oja, ik had er ook wat dingetjes op staan die ik met de zwangerschap van Robin had gekocht.



Had iemand geboden, en we hadden gegevens uitgewisseld, kreeg ik de volgende dag een mailtje dat ze in de stad precies zo’n broek aan had gehad om even te kijken voor de maat, maar er toch maar vanaf zag omdat de maat niet goed was.



Vond ik ook altijd wel apart dat precies zo’n broek nog steeds in de winkel hing. :mrgreen:

hihi zo gebeuren er best veel vreemde dingen



wij kijken ook vaak op http://www.gratisoptehalen.nl daar kun je dus voor niets dingen afhalen en als je er wat op zet mag je er dus ook niets voor vragen. zo hebben wij toen ik hoogzwanger van Rick was een keer spoorrails van een bepaald merk daarop gezet was niet compleet maar een leuke aanvulling. vanwege de bevalling en zh bezoeken werd die afspraak steeds verzet maar toen die meneer uiteindelijk de rails opkwam halen kregen we een heel lief knuffeltje en dat is echt ricks lievelingsknuffelt geweest.



momenteel rijdt hubbie trouwens een auto die we gratis opgehaald hebben. hij is van 1988 maar alleen de distributieriem moest vervangen worden keuring zat er nog op dus hij hem gehaald zelf die riem vervangen geloof dat het 100 eurie gekost heeft. auto gaat op maandag naar de zaak en komt op vrijdag weer terug dus we rijden er maar 40 km per week mee oldtimer verzekering en klein beetje wegenbelasting.

ook zijn we 3 jaar op vakantie geweest met een gratis caravan tot we er een bod van 300 euro voor kregen verkocht dus…

Op gratisoptehalen.nl heb ik ook een keer iets gezet. Kreeg ik een mail of ik de strijkplank wilde komen brengen. Nou euhh nee dus, het is niet voor niks gratis op te HALEN :roll:

heb mijn Wii Fit@ Balanceboard op Mp gezet. Krijg ik net een email of hij de Wii fit kan kopen voor €50 aan vvv-bonnen :eh:

dat zijn van die jongeren die dan wel van die bonnen hebben… whahha… op zich niet slecht hoor, maar tis maar net of je ze kunt gebruiken…

psies :wink: en er was al €80 geboden en dan komt hij aan met vvv bonnen t.w.v. €50 :lol:

:shock: leveren die dingen echt zo veel nog op joh??? ze kosten 89 nieuw… pfff

wat een gek ervoor geeft he :mrgreen: we hebben dat ding 3 maanden en maar een paar keer gebruikt.

Morgen wordt mijn eethoek bezorgd :dance:



Ze mailde gisteren of ze hem morgen kom komen brengen :mrgreen:

Manlief zijn fiets stond op MP.

Mooi ding, goeie versnelling (blijkbaar… weet ik veel).



Kregen we een mail van een mevrouw: haar vriend z’n fiets was gestolen, en nu wilde ze die van mijn man wel hebben, voor €100.

Mijn man heeft zijn fiets te koop staan voor €200.

Hubbie geeft dus aan dat hij de mevrouw best tegemoet wil komen, maar dat €100 toch écht te weinig is. Voor €130 mag ze hem komen halen (en dat is écht aan de hele lage kant).

Kregen we een mail terug: nou, haar kinderen hadden hun spaargeld bijgelegd en zo hadden ze €130 bij elkaar gesprokkeld. Of ze de fiets konden komen halen. :shock:

Hoezo medelijden proberen op te wekken?



Enfin, de vriend van de mevrouw komt, helemaal uit Amsterdam (in de spits!!!). Wij wonen in het uiterste zuiden van Limburg. Zelf had hij geen auto, dus had hij een vriend laten rijden.

Staat ie hier in de tuin de fiets te bekijken. Wikken, wegen…



Nee, hij deed het toch maar niet. Er zat namelijk geen ‘hele’ kettingbeschermer op (wel zo’n halve, gewoon prima in tact, dus niks mis mee). Ding van 10 euro ofzo.



Is hij dus helemaal voor niks van Amsterdam naar Zuid Limburg gereden (en terug), dus zo’n 6 uurtjes in totaal (kan meer zijn vanwege de spits) en neemt hij een fiets niet die ver onder de prijs wordt verkocht, omdat er niet het model kettingbeschermer op zit dat meneer wenste… Pffffff



:doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh:



Dat is op zijn minst een beetje apart te noemen!

Huh :shock: Beetje apart :think:



Nou ja, dan is het uiteindelijk toch niet zo belangrijk geweest die fiets.



Ik moet zeggen dat hubby daar ook heel vatbaar voor is als er gezegd wordt dat er kinderen aan mee hebben betaald omdat ze het graag willen hebben…En ik ook soms wel :oops: