Gekke verzoeken mp??

We hebben een keer een koelvriescombi gekocht voor in de garage, die bleek van een oude collega te zijn :mrgreen:

wij hebben een paar jaar geleden een 2e hands laptop gekocht van een man die henk heette…

Wij afgesproken bij het ac restaurant boven de A20 (?? waar vd Valk en Burger King zit) En bij aankomst bleek “Henk” een marokkaan te zijn :?

Laptop deed het overigens prima, achteraf hadden we alleen de vraag waar die laptop gejat was :oops:

Ohh ik ben eens een keer ergens ingetrapt :oops: :oops: . Had jaren terug open schoentjes, zwart met hoge hak te koop staan op MP. Kreeg ik een mail van iemand die geinteresseerd was alleen wilde diegene wel graag een foto zien van de schoenen aan. Met m’n stomme kop de schoenen aangedaan, foto gemaakt en opgestuurd, nooit meer wat gehoord. Later bedacht ik me…volgens mij is het gewoon zo’n vieze vent geweest die kickt op hoge hakken en die zal vast wel zn “pleziertje” beleefd hebben aan mijn foto… :wall:

@…::EvE::… wrote:

wij hebben een paar jaar geleden een 2e hands laptop gekocht van een man die henk heette…

Wij afgesproken bij het ac restaurant boven de A20 (?? waar vd Valk en Burger King zit) En bij aankomst bleek “Henk” een marokkaan te zijn :?

Laptop deed het overigens prima, achteraf hadden we alleen de vraag waar die laptop gejat was :oops:




Dat Henk een Marokkaan blijkt te zijn, dat is lollig!! Maar de gedachte erachteraan vind ik best erg eigenlijk.

@…::EvE::… wrote:

wij hebben een paar jaar geleden een 2e hands laptop gekocht van een man die henk heette…

Wij afgesproken bij het ac restaurant boven de A20 (?? waar vd Valk en Burger King zit) En bij aankomst bleek “Henk” een marokkaan te zijn :?

Laptop deed het overigens prima, achteraf hadden we alleen de vraag waar die laptop gejat was :oops:




wow… wat een ontzettende rotopmerking zeg… dus omdat een marokkaan een laptop heeft is ie gejat??? :hand:

Volgens mij zeiden ze dit niet maar dachten ze dat!!



Zou ik ook gaan denken als het een gloednieuwe laptop was die je op een parkeerplaats moet gaan halen :think: :think: :think:

@Vicky wrote:

@…::EvE::… wrote:
wij hebben een paar jaar geleden een 2e hands laptop gekocht van een man die henk heette…

Wij afgesproken bij het ac restaurant boven de A20 (?? waar vd Valk en Burger King zit) En bij aankomst bleek “Henk” een marokkaan te zijn :?

Laptop deed het overigens prima, achteraf hadden we alleen de vraag waar die laptop gejat was :oops:




wow… wat een ontzettende rotopmerking zeg… dus omdat een marokkaan een laptop heeft is ie gejat??? :hand:




Ik denk dat ze dat dacht icm de opmerking dat de Marokkaan Henk zou heten. Dat hij zich anders voordeed dan hij in werkelijkheid was. En dan op een parkeerplaats af willen spreken maakt het geheel erg dubieus.

@Vlinder83 wrote:

Ohh ik ben eens een keer ergens ingetrapt :oops: :oops: . Had jaren terug open schoentjes, zwart met hoge hak te koop staan op MP. Kreeg ik een mail van iemand die geinteresseerd was alleen wilde diegene wel graag een foto zien van de schoenen aan. Met m’n stomme kop de schoenen aangedaan, foto gemaakt en opgestuurd, nooit meer wat gehoord. Later bedacht ik me…volgens mij is het gewoon zo’n vieze vent geweest die kickt op hoge hakken en die zal vast wel zn “pleziertje” beleefd hebben aan mijn foto… :wall:




:silenced:



:lol: :lol: :lol: :lol:

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen - heb overigens alleen nog maar dingen gekocht en nog nooit verkocht en moeten verzenden enzo.



Meestal tref ik aardige mensen die bijv destijds de babykamer ook maar even kwamen brengen met een aanhanger (wij hadden toen nog geen auto)



Ik ga zo een fietsje ophalen voor Lasse - eens kijken waar ik nu weer terecht ga komen - het blijft natuurlijk altijd wel een beetje spannend.

Ik heb ook weleens iets verkocht, maar heb er nooit gekke dingen meegemaakt…Gelukkig…



Ik hoop zo dat die vrouw dit weekend al de tafel kan brengen :pray:

Maar indien niet, pech gehad. Ik mag niet zeuren, ze komt hem immers brengen :lol:

wat een leuke dingen allemaal. :wink:

En wat lief dat sommige mensen zelfs de moeite nemen om iets te brengen.

Heb het zelf ook al eens meegemaakt,.

Wij hadden deze zomer een fietskar gekocht en moesten een uur rijden om hem op te halen.

Stonden we net op het punt om door te rijden krijgen we een telefoontje van de verkoper dat hij ineens in de buurt moest zijn dus de kar wel ff wilde brengen,…prima want dat scheelde ons weer 2 uur rijden :clap:



Ik laat mensen overigens ook niet zomaar binnen.

Heb weleens een tafel, kast en bed verkocht en die stonden toen mooi klaar in de garage want je moet altijd maar afwachten wie er komt.



Wat grappig trouwens hoeveel mensen bekende zijn tegen gekomen tijdens een verkoop :lol:

Heb een ledikantje via mp gekocht.

Netjes, stevig, in zeer goede staat. Voor 25 euro.

Ik moest even opzoek naar een leenauto, want we hadden toen nog geen auto.

Maar die lieve mevrouw heeft het ledikantje gewoon langs gebracht !

Heb haar 5 euro extra gegeven, was al zo blij en verrast dat het bedje er nog zo goed uit zag en dan ook nog langs brengen, top ! :thumbup:

Nou wij hebben een leuk fietsje staan - raakte wel verdwaald in ijsselstein - kwam de mijnheer me halen met zijn auto en kon ik achter hem aan - en nu staat het fietsje leuk te wezen in de schuur tot lasse jarig is.



Zag wel laatst bij opsporing verzocht een verhaal - een man kwam zand kopen - via mp - kwam aan en werd door de ‘verkoper’ gevraagd even achterom te rijden - kwam op een bospad terecht en werd daar overvallen.



Dus mijn vriend zei net al toen ik wegging - denk erom niet even achterom rijden :shifty:

Ik heb ook weleens een zonnebank ergens heen gebracht, maar daar vroeg ik toen wel 20 euro extra voor, het was 120 km rijden!



Maar ik was veel te blij dat ik hem kwijt was!

@Joepie! wrote:

@…::EvE::… wrote:
wij hebben een paar jaar geleden een 2e hands laptop gekocht van een man die henk heette…

Wij afgesproken bij het ac restaurant boven de A20 (?? waar vd Valk en Burger King zit) En bij aankomst bleek “Henk” een marokkaan te zijn :?

Laptop deed het overigens prima, achteraf hadden we alleen de vraag waar die laptop gejat was :oops:




Dat Henk een Marokkaan blijkt te zijn, dat is lollig!! Maar de gedachte erachteraan vind ik best erg eigenlijk.




Heeft niks te maken omdat het een marokkaan is maar inderdaad wat Karin2 zegt, dat als jij zegt dat jij Henk de Vries heet en je bent een marokkaan dan komt dat niet geloofwaardig over, en zeker niet als je ook nog in een wegrestaurant af spreekt… Als hij gewoon had gezegd dat hij mohammed heette ofzo dan hadden wij die gedachten helemaal niet gehad…

Zojuist een hele mooie lamp gekocht via mp. Ook deze man was zo vriendelijk om hem te komen brengen :dance: Lamp is in goede staat en nog mooier als op de foto. Voor minder gekocht dan wat hij oorspronkelijk wilde hebben :mrgreen:



Hem wel wat extra geld gegeven voor het brengen want anders zou ik dat ook kwijt zijn aan de bus.



Als je in ons huis heel hard mp roept, stort het hele huis in elkaar :wink: :mrgreen:

Mijn vriendin had haar lange zwarte laarzen met hoge hak op mp gezet…een man kwam ze halen,hij had zelf ook hoge laarzen aan met hakken,haar kids stonden wel ff heel raar bij de deur te kijken…hahaha

Mijn man had een brommertje die hij wilde ruilen voor een snorbrommer,

Het luktte en met een gesloten beurs maakte we de oversteek.

Na 1 jaar kreeg hij een mail dat de brommer benzine lekte of wij even om konden ruilen :shock:

Nou sorry maar dan spoor je niet hoor… :think:

Wij verkopen heel veel via mp.zo verkopen wij vaak konijnen via mp(zijn geen broodfokkers)komen er mensen van uit amsterdam en nijmegen helelmaal naar brabant om een konijn voor de kinderen te kopen want daar zijn ze zo duur,kijk gaat het nou om een show konijn daar rijden wij ook heel ned voor door maar niet voor een konijn van 8 euro.



Zo kochten we 2 jaar geleden een papa fiets en toen spraken we af halverwege want dan was het voor allebei maar 1 uur rijden,belde die man een dag er voor op dat hij hem wel aan huis kwam brengen want moest voor zijn werk in de buurt zijn nou dat was ook mooi mee genomen.



Ik had mijn moeder fiets verkocht,wilde diegene hem laten verzenden via tnt nou dat doe ik dus niet,zie me al aan komen bij het postkantoor!

HAHAHAHA, wat een grappige dingen allemaal!



Die van Henk de Vries kan ik me wel voorstellen ja! Ook als “Henk” blond haar en blauwe ogen zou hebben, zou ik me ook afvragen of hij gejat zou zijn, gezien er op een parkeerplaats afgesproken wordt…



Zelf niks geks mee gemaakt. Vriendin had een 2e handse positiebroek op mp voor 7,50. Bood er iemand 10 euro… :shock:

Excl verzendkosten ook nog :doh:

En het was de 1e bieding…



Ze heeft gewoon haar geld gekregen en de broek opgestuurd…