Gekke verzoeken mp??

Naar aanleiding van een ander topic in deze hoek vroeg ik me af of jullie ook weleens rare verzoeken hebben gehad via een verkoopsite.

ZO had ik laatst iemand die mijn positie maillot wel wilde kopen.

Toen we bijna alles geregeld hadden vroeg ze ineens of ik uitgerekt de taile ff wilde opmeten :shock: :think: (weet niet eens hoe ik dat handig zou moeten doen)

Ze twijfelde waarschijnlijk toch of er een dikke buik in paste :lol:

Persoon wilde wel de vraagprijs voor mijn tandembuggy betalen (75 euro), maar dan moest ik hem zelf maar even komen brengen naar de andere kant van Nederland :roll: .

Verder had ik mijn trouwjuwelen aan een dame verkocht en aangetekend met handtekening retour verstuurd naar haar. Alles zag er echt keurig uit en via de handtekening retour kon ik zien dat ze de volgende dag alles al ontvangen had.



2 Weken later kreeg ik een mail dat alles er niet uit zag (vol zwarte vlekken en beschadigd) en dat ik het geld terug over moest maken. na ontvangst van het geld zou ze de juwelen wel aangetekend retour sturen naar mij. Hierop heb ik geantwoord dat ik wist dat ze al 2 weken geleden alles ontvangen had, bij verzenden zag alles er goed uit en dat ze in de tussentijd al lang getrouwd kon zijn. Dat ze dus de juwelen gedragen had, maar nu het geld terug wilde hebben.



Verder mailde ik dat ze het geld exclusief de kosten voor aangetekend versturen met handtekening retour terug kon krijgen, maar dan wilde ik eerst de juwelen aangetekend retour (op haar kosten) hebben en in de staat waarin ik ze verstuurd had.



Ik heb dus nooit meer iets van haar gehoord na dit mailtje 8) .

:shock: wat een lef

tjee…waren halen ze inderdaad het lef vandaan zeg



(eerlijk gezegd durf ik door dit soort verhalen zelf niks te verkopen/kopen via MP)

Ik had een x een weekend Center parcs op mp staan,krijg een mail van een gast dat hij ze wel wou en gelijk er achteraan vroeg die of ik wel een x met hem een date wilde :shock: :naughty:

Ik heb hem niks meer teru gemailt mafketel :wall:

ik heb een keer 2 helmen via mp verkocht die ze dus aan huis hebben afgehaald

volgende dag kreeg ik een mailtje dat ze ook wel even de laptops hier wilden weghalen :shock: :naughty:



voortaan kijk ik eerst even naar de persoon dus voor ik ze binnenlaat anders mogen ze aan de deur betalen

Bij kleine dingetjes laat ik de mensen ook niet binnen hoor.

Ik zorg ervoor dat het klaarligt op de trap en dat het zo aan de deur afgehandeld kan worden.



Ik had laatst een cd-speler te koop staan op MP.

Kreeg een reactie van iemand hier in de buurt.

Ik kende de naam verder niet.

Toen ze hem op kwam halen bleek het een oude schoolgenoot (lagere school) van mij te zijn.

Ze was inmiddels getrouwd en heeft nu dus een andere achternaam.

Zo leuk.

Zij had al wel een vermoeden gehad dat ik het was door onze achternaam.

Die komt niet zo heel veel voor.

Nu zie ik haar geregeld ,want haar ouders wonen hier in het dorp.

@Juf_Essie wrote:

Bij kleine dingetjes laat ik de mensen ook niet binnen hoor.

Ik zorg ervoor dat het klaarligt op de trap en dat het zo aan de deur afgehandeld kan worden.




Grote dingen zet ik in de garage trouwens.

@Angel & Luna wrote:

ik heb een keer 2 helmen via mp verkocht die ze dus aan huis hebben afgehaald

volgende dag kreeg ik een mailtje dat ze ook wel even de laptops hier wilden weghalen :shock: :naughty:



voortaan kijk ik eerst even naar de persoon dus voor ik ze binnenlaat anders mogen ze aan de deur betalen




:shock: :shock: :o

wat een piep zeg.

bij mij zou je in de keuken nog wel een kop koffie krijgen, hier kan ook altijd iedereen binnen komen is hier in de buurt ook wel normaal. Hubbie komt uit het westen en bij hem kom je dus ook niet verder dan de parkeerplaats… als hij weet dat er iemand komt en de hond slaat aan dan hoef je niet eens aan te bellen want dan staat ie al buiten

het gekste dat ik met mp heb meegemaakt, is dat ik een dvdbox kocht en dat het een kennis van me bleek te zijn :lol:



Verder geen slechte ervaringen gehad met mp.

Ik heb een keer gehad kwam er een meisje voor een laptop kijken,

zegt ze O, je hebt er alles afgehaald :shock: "wat dacht je dan dat ik prive dingen erop liet staan :roll: :wall: "haar vader ging zitten op de bank en vroeg is de instalatie niet te koop ? :shock:



Hij zat op zijn gemak rustig rondt te kijken :roll:





Maar ja alarm en 2 honden :mrgreen: dat zou hij niet durven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

o ja ik heb een zonnehemel op mp gekocht van de buuf 2 huizen verderop

Wij hebben van de week onze fiat verkocht ivm aanschaf van een nieuwe auto. Mijn mannetje schreef eerlijk in de advertentie wat er allemaal met de auto aan de hand was, want de nokkenas is kapot. Dus voor een leuk prijsje wilde we hem verkopen want verder was de auto in prima staat.

Alleen moest je hem zelf repareren of laten doen.



Wilde iemand hem dus wel overnemen, mits wij hem eerst even lieten maken bij de garage dan kwam hij langs want hij het er zelf ook geen tijd voor om hem te laten maken :shock:

Het bedrag wat hij bood was de prijs die hij kwijt zou zijn in de garage.

Hier iemand die de babygym die ik te koop had staan zó graag wilde hebben voor de vraagprijs ( dus geen verzendkosten wilde betalen) dat ze er 2,5 uur autorijden voor over had :shock:

@Mip wrote:

Hier iemand die de babygym die ik te koop had staan zó graag wilde hebben voor de vraagprijs ( dus geen verzendkosten wilde betalen) dat ze er 2,5 uur autorijden voor over had :shock:






had ze beter de verzendkosten kunnen betalen :mrgreen:

@Mip wrote:

Hier iemand die de babygym die ik te koop had staan zó graag wilde hebben voor de vraagprijs ( dus geen verzendkosten wilde betalen) dat ze er 2,5 uur autorijden voor over had :shock:






welke had jij ook al weer? dan gooi ik dat ding ook direct op marktplaats :lol:

Wij zijn net verhuisd en hebben zo op deze manier ons bankstel gekocht aangezien we 3 weken na de verhuizing op vakantie gingen en we deze woning echt onverwachts hebben gekregen.



Bankstel is echt super! Iedereen die binnen komt bij ons denkt dat hij echt nieuw is :dance:



Ik wil al heel lang een eettafel hebben maar die konden we in de oude woning niet kwijt. Nu eindelijk wel. En gisteren heb ik er 1 op mp op de kop getikt. Echt een supermooi ding, precies in onze stijl! en Net anderhalf jaar oud. Bonnen zitten er nog bij :dance:



Weet je wat nou zo lief is? Hubby en ik zijn beide niet in bezit van een rijbewijs/auto en we moesten dus kijken wie ons wilde helpen met ophalen. Bied die mevrouw aan om hem langs te komen brengen zonder extra kosten! :shock:



Zo lief vindt ik dat he :inlove:

Ik heb mijn trouwjurk verkocht via MP. De koper wilde hem graag opgestuurd hebben, dus ik geantwoord: “Ja, maar moet je hem niet eerst passen dan? Of sowieso even in het echt bekijken?” :think:

Nee hoor, was niet nodig, zei ze. De jurk moest mee naar Turkije want daar zou ze gaan trouwen, en het moest allemaal nogal snel snel. Dus mevrouw keurig geld overgemaakt inclusief verzendkosten. Ik heb de jurk in een heeeele grote doos gedaan en hem verzonden, nooit meer wat van gehoord daarna… Ach, als zij het zo wilde, ze heeft keurig betaald dus voor mij verder geen probleem. 8)

Al snap ik nog steeds niet dat je zo maar even op de gok een trouwjurk koopt (ging nog om een aardig bedrag ook). :roll: