Gekke verzoeken mp??

niks vreemds meegemaakt, wel iets liefs!



we hebben de babykamer via marktplaats. Eerst gewoon gaan kijken, super vriendelijke mensen. drie dagen later gebeld dat we hem wilde kopen, wisten we al gelijk :smiley: .



toen we hem op gingen halen hadden ze een volle vuilniszak met beddegoed en luiers, verder nog dingen die ze niet meer gebruikten. zelfs een nappywrapper met nieuwe cassette. hebben daar nog gezellig wat gedronken en zijn toen huiswaarts gegaan.

:inlove: Wow, dat is echt lief! :inlove:

hahaha, ik verkocht mijn rieten reiswiegjes via MP.

Bij een stel had ik ook het beddengoed er bij gedaan, maar die keken alleen maar smerig :mrgreen:

ik had een bureau op mp staan, voor 40 euro. Dacht: nog een beetje speling voor als mensen wat minder willen betalen.

Kreeg ik via de mail een bod van 50 euro met een telefoonnummer erbij voor een afspraak te maken. Dus ik gebeld, kwam een dochter met vader. Had telefonisch met dr moeder al afgesproken dat ze 50 euro zou betalen, maar ik vond het toch gemeen dus heb dr een tientje terug gegeven. Vond ze ook wel erg leuk :slight_smile:



En pas mn duowagen, ik gebeld voor een afspraak en gevraagd wat ze ervoor wilde hebben (Stond bieden bij) dus zegt ze: ja dat weet ik niet zo goed, hij is nml bij de boodschappenmand gescheurd. Maar nog wel gewoon bruikbaar dus kom eerst maar even kijken. Dus ik: ja maar ik wil er zowieso niet meer dan 50 euro voor uitgeven( voordat ik ga ervoor op pad gaat en ze wil er niet minder dan 75 euro voor hebben). Zegt ze: ohhh maar dat wil ik er lang niet voor hebben :slight_smile: tis uiteindelijk 35 euro geworden.

Ik lees hier voornamelijk toch positieve dingen over mp :mrgreen: :lol:

@Juf_Essie wrote:

Bij kleine dingetjes laat ik de mensen ook niet binnen hoor.

Ik zorg ervoor dat het klaarligt op de trap en dat het zo aan de deur afgehandeld kan worden.




:thumbup:



Je hebt er rare snoeshanen bij inderdaad… zelf heb ik geen hele gekke dingen meegemaakt met (ver)kopen op mp… (of KOK hihi)

Ik had jaaaren geleden mijn ouder laserprinter op MP gezet. Ding was mega zwaar en uit de tijd, dus ik had gezegd dat iemand hem kon komen halen, met cartridges voor een gebakje.

Ik woonde in een flatje zonder lift en er staat een man van wel 70 jaar op de stoep die hem wilde hebben. Met een taart én een fles wijn. Hij tilde het kreng op alsof het niks was, liep 3 trappen af en vertrok weer :mrgreen:

:dance: Ik heb mijn eethoek :dance:



Nu moeten we dus alleen de hele kamer omgooien :shock: Maar dat neem ik voor lief :inlove:

wij hadden een slaakamermeubel op mp gezet Gratis…

belt er een man op dat hij hem wel wou hebben, als wij hem kwamen brengen ( zonder dat hij de kosten van het brengen zou betalen) was wel een uur rijden :shock: ja daaaaaaaaag wat denkt hij wel niet :wall: :wall: :thumbdown: :roll:

Klinkt alsof die man dacht dat je er vreselijk mee in je maag zou zitten en je er alles voor over zou hebben om van dat ding af te komen :mrgreen:



Als dat zo was: lang leve de stort

@Becca wrote:

Klinkt alsof die man dacht dat je er vreselijk mee in je maag zou zitten en je er alles voor over zou hebben om van dat ding af te komen :mrgreen:



Als dat zo was: lang leve de stort




we hebben het idd bij grof vuil gezet :mrgreen: :lol:

Nou ik heb hier toch een topper.

Aangezien ik niet veel kan doen met mijn BI, lig ik een beetje op de bank met de laptop.

Ik had nieuwe en gebruikte kleding op MP gezet, waaronder ook een nieuwe string.

Kreeg ik net een mailtje van een man of hij de string kon kopen voor 35 euro, maar dan wel gedragen en ongewassen.

Gatsie, dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.

@figaro wrote:

, waaronder ook een nieuwe string.

Kreeg ik net een mailtje van een man of hij de string kon kopen voor 35 euro, maar dan wel gedragen en ongewassen.

.


:shock: :shock: :shock: :shock: wat een viespeuk zeg :sick:

Hahaha!



Vreemde dingen op MP? Hou op, schei uit! :hand:



Nu ben ik wel een echte MPer dus dan maak je meer wat mee



-lingerie die ik erop had staan, een gloednieuw setje. Krijg ik wel 3 mailtjes van vrouwen (?) die zeggen dat ze het alleen willen kopen als ze een foto krijgen waarop het gedragen wordt! Jaja! Dus ik: nou daar begin ik niet aan, want je weet niet wie er aan de andere kant zit; dit zijn de maten etc etc. Nooit meer wat gehoord. :eh:



-ruzie met mensen!!! ik vraag 6 euro voor iets, er wordt lekker op geboden gaat zelfs tot 8 euro. Nog voordat ik ook maar iemand heb gesproken of gemaild, krijg ik een boze voicemail van de vrouw die 6 euro heeft geboden: Ja hoor es, jij vraagt 6 euro, en ik heb dat geboden, dus ik heb daar RECHT OP, ook al is er meer geboden. Bel me dus terug met je bankgegevens want ik wil hem hebben. :shock:

Ik denk: ja daag! al zeker niet op zo’n toon. dus op gereserveerd gezet voor de hoogste bieder (die ook nog eens 4 andere dingen kocht) en kreeg direct weer boze mailtjes: Ik neem aan dat je hem voor mij op gereserveerd heb gezet want ik heb er recht op! Geef snel je reknr etc etc. En ze heeft nog vier keer gebeld, maar ik heb niet opgenomen! :smiley: (ik had wel al 3 keer netjes gemaild en gezegd dat ik voor de hoogste bieder ging die ook nog eens meer afnam)



-lingerie erop gezet, mail van een man die zich graag als vrouw omkleedt en wilde weten hoe zacht het stofje was :sick: hij heeft wel zowat alles gekocht wat ik erin had staan :lol:



-herenlingerie? je wilt niet weten hoe snel dat is uitverkocht!! :think:



oh kan nog zo 10 voorbeelden oplepelen van vreemde mensen en rare weirdos en ruziezoekers.

Wij verkopen alles via MP, vaak als we een spelcomputer beu zijn voor iets minder dan de nieuwprijs. is een goedkope versie van een half jaartje huren, zeg ik dan maar. ook bankstellen, kinderkamers etc etc etc etc :dance:

Er was laatst eens een serie op tv. Dan gingen ze verhaal halen achter dingen die op MP gezet waren. Daar was dus ook een grietje dat gedragen sokken aanbood.

Er is zowaar een handel in!



Mannen (of vrouwen) konden dan sokken uitkiezen, zijn trok ze dan aan. Afhankelijk van wat ze er voor over hadden, droeg zij ze een dag of soms zelfs een week! Maakte er foto’s van( van alleen haar voet met de sok aan) en de koper kreeg de gedragen sokken met foto’s thuis gestuurd…

Ze kwam onherkenbaar op tv… gek he?! :angel:



En oja…ze kreeg er ook nog belachelijke prijzen voor… (60,- en hoger)

@Becca wrote:

Er was laatst eens een serie op tv. Dan gingen ze verhaal halen achter dingen die op MP gezet waren. Daar was dus ook een grietje dat gedragen sokken aanbood.

Er is zowaar een handel in!



Mannen (of vrouwen) konden dan sokken uitkiezen, zijn trok ze dan aan. Afhankelijk van wat ze er voor over hadden, droeg zij ze een dag of soms zelfs een week! Maakte er foto’s van( van alleen haar voet met de sok aan) en de koper kreeg de gedragen sokken met foto’s thuis gestuurd…

Ze kwam onherkenbaar op tv… gek he?! :angel:



En oja…ze kreeg er ook nog belachelijke prijzen voor… (60,- en hoger)


Heb ik ook gezien inderdaad :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

whahaha, nou zie je wel.

Manlief was gister al kwaad, hij zei, vraag het adres maar van die kerel.

Ik zei al voor de gein, nee joh, je moet wel oppassen wat je doet, misschien wil hij jouw sokken wel.

Blijkt daar dus ook echt handel in te zitten hahahaha.

Wat lopen er toch rare mensen rond

@kimmiejj wrote:

@Becca wrote:
Er was laatst eens een serie op tv. Dan gingen ze verhaal halen achter dingen die op MP gezet waren. Daar was dus ook een grietje dat gedragen sokken aanbood.

Er is zowaar een handel in!



Mannen (of vrouwen) konden dan sokken uitkiezen, zijn trok ze dan aan. Afhankelijk van wat ze er voor over hadden, droeg zij ze een dag of soms zelfs een week! Maakte er foto’s van( van alleen haar voet met de sok aan) en de koper kreeg de gedragen sokken met foto’s thuis gestuurd…

Ze kwam onherkenbaar op tv… gek he?! :angel:



En oja…ze kreeg er ook nog belachelijke prijzen voor… (60,- en hoger)


Heb ik ook gezien inderdaad :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:






:shock:





Ik vind het bijna jammer dat ik het niet gezien heb. :mrgreen:

Misschien brengt het mensen wel op ideeen :lol:



En als je op MP struint, kom je vanzelf wat tegen :sick:



http://link.marktplaats.nl/204391409

Nou voor € 60 wil ik best wel een weekje in iemands sokken lopen hoor.

Als die persoon er daarna eens lekker aan wil ruiken … :lol: