Bij die level 15 kom ik even niet verder. iemand nog een hint?
Begrijp niet waarom ik dit blijf doen, snap er geen ruk van… Heb mezelf altijd als redelijk intelligent beschouwd, maar nu… :shock:
Level 10, met die autologo’s… Ik kom tot 1 merk als ik de eerste letters neem van als die logo’s… maar dan gaat dat mannetje weer tegen me schreeuwen…
Is het antwoord niet Skoda??
Laat maar, ik heb een slimme vent!!
Thanx hunnie!
Cindy: level 15 het gaat om golflengte…De golflengte bij dat getal heeft een bepaalde eigenschap in het spectrum en als je die leest past’ie bij het golfballetje.
Sorry, maar level 11 van dat schaap daar kom ik nog steeds niet uit. Zelfs niet met hint.
ik begrijp geen @#^$^# van level 15!
@cindy25 wrote:
ik begrijp geen @#^$^# van level 15!
Kun jij me misschien helpen met level 11. Wie weet snap ik 15 weer wel
wellicht is het ff handig om het onderwerp van het level erbij te zetten… Ken ze ook niet allemaal meer uit mijn hoofd…(anders pb ff het antwoord van de vraag ervoor, dan kan ik ook zo ff kijken…)
ik weet niet of je mij bedoelt, maar ik kom niet uit dat level met al die schaapingredienten. Level 11 is dat. Level 10 was dat automerk die ik hier nog niet zal noemen.
Cindy: level 15 pas op ernstige spoiler Het gaat om de golflengte van licht. Zoek de bijbehorende kleur en dan heb je het antwoord
Chantal: Level 11 editedIngredienten van een Schots recept als je de eerste 3 ingredienten in Google gooit moet je de naam makkelijk kunnen vinden
@Szus wrote:
Cindy: level 15 pas op ernstige spoiler Het gaat om de golflengte van licht. Zoek de bijbehorende kleur en dan heb je het antwoord
Chantal: Level 11 editedIngredienten van een Schots recept als je de eerste 3 ingredienten in Google gooit moet je de naam makkelijk kunnen vinden
Bedankt, ik was er zelf echt niet opgekomen. Ik dacht dat het teveel zou zijn.
Ik ben dus nu bij level 12, maar ik kan niet lezen wat er op de landkaart staat.
Chantal: level 12 Het is een gedeelte van de VS. De namen van de staten op dit kaartje hebben allemaal iets gemeen…behalve 1tje natuurlijk
He he eindelijk snap ik level 15 :mrgreen:
Nu 16 :?
Die is niet zo moeilijk 8)
Ik zoek me suf noor een goede kaart van het eiland level 6.
Kan iemand mij een link geven? (dus niet het kant en klare antwoord)
@myrella wrote:
Ik zoek me suf noor een goede kaart van het eiland level 6.
Kan iemand mij een link geven? (dus niet het kant en klare antwoord)
Weet niet zeker of dit van het goede level is, maar type, bij google, eens een naam in die je bij het balkje ziet staan.
Antwoorden geven we hier zelden. Maar sommige mensen willen niet meteen aanwijzingen lezen, dus vandaar de spoiler-balkjes
Level 6: Zoek bij Google-afbeeldingen naar “Holy Island” dan vindt je meerdere kaartjes
Ben inmiddels bij level 16 beland
@Szus wrote:
Die is niet zo moeilijk 8)
wahahaha voor mij wel :oops: Zou haast zeggen dat ik blondt ben geworden